Sabtu, 14 Mac 2015

Bangsat Mabuk Ni Masih Hidup Rupanya..!


Kesian bangsa Melayu sekarang ni..! Dah la kapir laknat siang malam melakukan serangan ke atas agama dan bangsa..! Kerja jahat ini lebih lancar dan terdorong kerana adanya para bangsat yang rela menjual dan menggadai bangsanya..!

Atas nama Melayu, bangsat ni mengecap segala kenikmatan yang berjuta lagi Melayu diluar sana tidak sekali pun berjaya menikmatinya..! 

Setelah title bangsa yang memberikan nya kehidupan yang kaya raya dan senang lenang si bangsat mula mahu menidakkannya..! Terlalu banyak sejarah sebegini tertulis..!

Bukan musuh yang mampu membuka pintu kuasa lalu menjatuhkan kerajaan bangsa tapi kerana wujudnya kitol dan mandaliar yang rela menjadi bangsat hingga bangsanya menerima azab beratus tahun merempat..!

PETALING JAYA: Bekas menteri kabinet, Datuk Zaid Ibrahim menggesa hapuskan polisi utamakan Melayu sebagai langkah memerangi ekstremisme dan prejudis yang mewabak dalam Malaysia. 

Menurut beliau, polisi utamakan Melayu yang diamalkan selama ini telah melahirkan pemimpin semua peringkat yang lemah dan korup. Katanya, ia menyebabkan lahirnya orang Melayu yang terlalu tamak, tidak berteloransi dan bersikap kasar terhadap orang atau kaum lain. 

“Niat baik Artikel 153 Perlembagaan Persekutuan mesti dipertahankan. Ia merupakan jaringan keselamatan – tidak lebih, tidak kurang. Polisi-polisi kerajaan seharusnya tidak mendiskriminasikan antara kumpulan etnik, sama ada atas dasar agama atau kaum,” tulisnya dalam entri blog beliau, zaid.my yang berjudul No More Discrimination Please. 

Zaid hanya mengulang sejarah si bangsat..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

9 ulasan:

  1. ..melayu kelantan yg tak sedar diri.. haramjadah tahap cipan.. taqbir!..

    BalasPadam
  2. Menurut beliau, "polisi utamakan Melayu yang diamalkan selama ini telah melahirkan pemimpin semua peringkat yang lemah dan korup. Katanya, ia menyebabkan lahirnya orang Melayu yang terlalu tamak, tidak berteloransi dan bersikap kasar terhadap orang atau kaum lain. "

    Tepat sekali....dan begitu juga manusia yang mengungkapkan ayat itu.... lain kali Haid Berak him, muhasabah lah diri sendiri..... Your voice carries no weight because of who you are and what you are..... Kacang lupakan kulit

    BalasPadam
  3. Dia bercita cita menjadi ketua Pembangkang, kot-kot dengan statement bangsat ni dia akan menjadi champion. Kot-kot ada macai PR perasan pada kewujudan dia. Tengokla dia sibuk komen pasai Ketua Pembangkang beberapa minggu ni. Kot-kot dia dapat jadi calon Permatang Pauh ganti Mat Nuar Liberal. Zaid Liberal ni lagi memalukan rakyar Malaysia kalau dia dipilih.

    BalasPadam
  4. kah kah kah kiok14 Mac 2015 10:29 PG

    dia dah tak relevan dalam politik Malaysia.. kesian dia.. umpama hampas & sampah busuk

    BalasPadam
  5. Dia boleh bercakap sebab dia dah kaya raya,hasil mengutamakan bangsa melayu.Hidup dengan faedah simpanan pun tak abis makan.

    BalasPadam
  6. Lupa diri. 100% berjaya tanpa sokongan Melayu dan dasar kerajaan ?

    BalasPadam
  7. Not relevant. Forget about him.

    BalasPadam
  8. Nak promote diri kat puak puak cauvinis mata sepet la tu,Lepas ni boleh tanding kat bukit bintang,mesti menang punya,Tapi DAP nak bagi ke kerusi bukit bintang pada melayu macam dia? Yg selama ini DAP anggap bangsa low class dan bodoh?

    BalasPadam
  9. Bangsat. Memalukan bangsa wei. Bubuh nama syarikat 'inggeress" konon. Bodo. orang kelantan melayu tulen tak perangai macam kamu.



    BalasPadam