Isnin, 30 Mac 2015

Hadi Pun Blur..!


Dah tak pasti..! dah tak tahu..! Tunggu apa lagi..!!! Jangan jadi bengong pulok..!

Susulan keretakan gabungan pakatan pembangkang dalam isu hudud, Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang masih berteka-teki mengenai nasib parti itu bersama DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR).
Mengakui parti itu berhadapan laluan sukar dalam menegakkan undang-undang Islam ketika bersama gabungan pakatan pembangkang, Hadi berkata beliau tidak berupaya menentukan masa depan Pakatan Rakyat.
"Masa hadapan, saya tidak tahu," katanya yang juga Ahli Parlimen Marang kepada pemberita ketika ditemui di bangunan Parlimen di sini, Isnin.
Ini yang dikatakan orang...bengongbengong.com.
Lu Fikir La Sendiri!!!

11 ulasan:

  1. Ada sesiapa boleh, tolong check Telur Hadi ada kat mana atau memang dia dah tak ada telor....keh keh keh, Presiden Bangsat!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. Hadi memang tak tahu sebab dia dah terlalu lama kelentong membawa politik gabungan "tahaluf siyasi" tanpa prinsip moral Islamiyyah.

    BalasPadam
  3. $$$ tu yang jadi tak pasti... hmmm...

    BalasPadam
  4. Tahaluf siyasi dah jadi tahyul sia-sia..

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan saya panggil bapak anwar Ibrahim di sel keluar menyodomi IBU puspita ya!!!!!dasar tahi!!!!

      Padam
  6. Pecat hassan ali Dan ust nasha punyalah senang.....ni kena pikir bagai!!!!!haha....pasal hudud ni aku Cuba bersangka baik dengan pas.....tapi tak boleh!!!!kenapa ha??

    BalasPadam
  7. Aku pun dah naik meluat nak mengikuti perkembangan parti angguk sahja ni, pusing2 konar kot tu lah jugak. hampeh botol!

    BalasPadam
  8. Org inilah yang memecah belah penduduk Islam di marang trenganu dengan amanat sesat .

    BalasPadam
  9. Kita sama2 perhati dan tengok, HADI AKAN BUAT U-TURN DAN AKAN MASUK ROUND-ABOUT DAN AKHIRNYA "BAS" (PAS) YG DIPANDUNYA AKAN TONGGANG LANGGANG MASUK LONGKANG.Akhirnya PAS/DAP/PKR akan salahkan UMNO/BN...Tak percaya tunggulah sama2.

    BalasPadam