Rabu, 4 Mac 2015

Teruk Sakit Maza Wababi Ni..!


Buktikan la dulu..! Sangkal la..! Debat la..! Apa yang salah apa yang benar..! Puak wababi sudah mula menunjuk belang..!

Ini lah bahananya apabila meletakkan orang yang bukan hak ditempat sebegini...! Ini baru permulaan..! banyak lagi kerosakan yang akan dilakukannya..! nantikan ajer la..!

Ini namanya serangan ke atas Ahli Sunnah Waljamaah..! Serangan ke atas mazhab Shafie..! Serangan ke atas kemakmuran dan kedamaian anutan agama Islam didalam negara..!

Tindakan membalas dendam dan merosakkan Institusi sudah dimulakan..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

12 ulasan:

  1. YANG BODOHNYA GOMEN.
    KENAPA LANTIK DIA !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Padam
  2. Pendapat saya...sekiranya benar... penggunaan hadis palsu berleluasan ..maka kita patut sokong Dato Mufti kerana menjaga pemurnian Agama dari melencong dari yg sahih... Dan saya mencadangkan Dato Mufti mengadakan beberapa hari seminar khas untuk para penceramah berkaitan hadis hadis palsu...sekurang kurangnya mereka dapat mendalami ilmu hadis..agar tidak sewenang menggunakan lebih dahsyat menyebarkan walaupun tanpa diesedari.. Ini sebaik cara menutup pintu fitna..dikalangan agamawan dan awam... Pada yg menghentam Dato Mufti... fahamilah tentang pemurnian yg perlu kita sama sama dokongi..Pada Ustadz udtadz ..jgn lah terasa hina..malah menambahkanlah ilmu yg kurangi... Pada yg menyiarkan surat ini... kamu sungguh bersekongkong dgn iblis untuk membuat Umat Nabi SAW bertelagah.... Kamu terbelit dgn belitan iblis... beristighfarlah selalu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apasal gambaq kat atas tu yahudi tutup kepala ,wababi gondol aje...yahudi lagi mulia sebab ikut ajaran agamanya ..wababi tak ikut pun..macamana aku nak caya suara yg keluar dari mulut longkang tuu..tuih..Engko ingat DUKE bodoh sangatke???

      Padam
  3. Isunya ialah penggunaan hadis palsu... bukan sesiapa individu.secara khas.. Tidakkah kita setuju mana mana Dato Mufti yg menjaga kesucian Agama.. Sabelum sesiap komen ...fahamilah isunya... jgn terkesma dan teruja dgn komen komen agen Syiah dan LBG yg sentiasa mencari ruang melumpuhkan Islam ASWJ...apatah lagi yg Kafir khususnya Nasrani di Malaysia ini...

    BalasPadam
  4. Si SETAN-amat-KEPARAT yg. sengaja menyebar FITNAH dan berita palsu ni, patut di SAMAN dan dibuat repot polis ke atasnya oleh Ustaz Datuk Kazim Elias TERCINTA kita! Yg. aku heran tu mcm. mana si SETAN ni mcm. ni boleh dilantik ke jawatan tinggi dlm. Islam, spt. itu?!

    Si SETAN ni aku syak EJEN ZIONIS-BARAT/DAPBANGKAI-PKRSODOM - baik SPRM menyiasat akaun banknya!

    Nek Tempoyak.

    BalasPadam
  5. tahniah Dr Maza .... baynak ceramah dia yang menimbulkan prasangka kepada Nabi Muhammad SAW ...

    BalasPadam
  6. Pugidak asri gi mampos

    BalasPadam
  7. Maza menggunakan kuasa mufti menghalang Datuk Kazim beraktiviti agama dibumi Perlis. Tuduhan Dato Mufti Perlis terhadap Datuk Kazim Elyas bersifat peribadi. Andai perkara ini diputuskan secara majoriti dan dipersetujui sehingga jatuh hukum barulah ia jelas.Ini jelas provokasi dan bersifat hasutan.
    Riwayat palsu atau fahaman menolak hadis?

    BalasPadam
  8. Kalau kerajaan sarawak halang redhuan tee berceramah sebab sentimen cina tempatan dan iban beragama islam, masih boleh difahami atas faktor politik.

    Kalau maza selaku mufti perlis menghalang seorang pendakwah seperti ustaz kazim untuk jadi panel dalam forum perdana....itu tak dapat diterima. Betulkah ust kazim menyelewengkan hadis?

    Selaku rakyat sarawak, saya mahu mufti dan kerajaan sarawak menghalang maza masuk sarawak atas dasar sentimen melayu tempatan. Maza mencarut

    BalasPadam
  9. Sudah jelas, riwayat-riwayat yang direka 200~400 tahun setelah wafat Nabi Muhammad S.A.W., banyak memecah-belahkan umat Islam di negara Arab, dan sekarang di Malaysia, negara orang Melayu pula. Lebih kurang sama; Syiah tak percaya pada hadis yang Sunni percaya dan sebaliknya.

    Oleh yang demikian, apa kata, kita kurang atau hentikan penggunaan riwayat-riwayat ini, terutamanya untuk buat lawak sebagai penarik orang mendengar ceramah. Kalau boleh, ceramah agama pun kita kurangkan. Guna sepenuhnya Khutbah Jumaat untuk mendidik ilmu keagamaan.
    Cari peluang lain untuk buat duit kepada penyewa kemah/kerusi, alatan audio/visual dan lain-lain kontraktor.

    Sejak 1983, Al-Juburi menerapkan Islam di sekolah-sekolah dan kebangkitan pengaruh Islam dalam kerajaan, adakah nampak kebaikan di kalangan masyarakat Melayu Islam di Malaysia? Dadah dan HIV aka liwat dan maksiat berkurangan?

    BalasPadam
  10. Jahanam kau Maza sial.

    BalasPadam