Sabtu, 5 September 2015

2 Report Polis Ke Atas Najib..!



Soalnya akan ada tindakan ke?

Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. Tindakan akn diambil...1tahun kemudian..siasatan masih dijalankn.bla bla bla..pr0ootT arghh leganya

    BalasPadam
  2. Bila ada laporan polis terhadap Tun Dr. Mahathir, terus lancang mulut Khalid Abu Bakar nak tangkap dan dakwa Tun Dr. Mahathir berdasarkan seksyen 500 kanun keseksaan yang mengenai membuat tuduhan.

    Tetapi sekarang Najib telah didakwa menyeleweng, pecah amanah, mana dia suara lancang Khalid Abu Bakar untuk beri kenyataan bahawa Najib akan dipanggil untuk diambil keterangan berdasarkan repot polis di atas?

    Kepada Khalid Abu Bakar, kau rasa tak malu ke berpakaian seragam Sang Saka Biru tetapi berkelakuan sebagai barua belaan penjenayah dan perasuah seperti Najib? Elok kau tukarlah pakaian seragam Sang Saka Biru itu kepada bikini, malahan topi polis pun kau tukar, pakai spender belang, baru sesuai dengan jenis kuda belang macam kau ni.

    Sedarlah semua.

    BalasPadam
  3. Assalammualaikum wmt,
    Ambil tindakan atau tidak bukan persoalannya. Yg penting rakyat negara ini seramai mungkin buat laporan polis. Biar bertimbun. Biar berjuta. Lagi banyak laporan polis dibuat rakyat lagi bagus.

    Jika itu yg kita (rakyat) lakukan, maka terbuktilah bahawa rakyat negara ini sangat mematuhi undang-undang dan hidup berperaturan. Dari situ akan menarik perhatian dunia, siapa di Malaysia ini yg tak mematuhi undang-undang. Dunia juga akan dapat melihat bagaimana pihak berkuasa yg melaksanakan undang-undang beraksi. Tindakan berpilih ataupun tidak.

    Kalau pihak polis tak siasat tentulah laporan itu telah dibakulsampahkan atau akan dibakar dikoridor Ibu Pejabat Polis Bukit Aman.

    Biarkan dunia melihatnya kerana isu PM Najib kini telah menjadi isu yg diperhatikan di seluruh dunia.
    Kesian! Kebencian rakyat kpd Najib kini telah berjangkit kepada pihak lain.....
    Wallahhu'alam.

    BalasPadam
  4. Najib mana boleh disiasat. Tengoklah nak buat perhimpunan 16hb untuk cari sokongan, sampai minta bantuan pas . Bersih berhimpun untuk negara. Baju merah nak berhimpun untuk najib. Bagus sokong rasuah.

    BalasPadam
  5. Igp tengah sibuk pilih negara mana yang menjadi pilihan untuk menjadi duta selepas bersara nanti.....lu orang anti najib semua boleh pergi mampus!!!!!

    BalasPadam