Isnin, 14 September 2015

Bangsat..!


Ini baru bangsat..!


44 mins 
 

Sebenarnya saya malas nak ulas tentang isu orang cina bawa anjing dalam troli dipasar raya ini tetapi memandangkan ramai sahabat-sahabat saya yang berketurunan cina didalam PKR dan DAP yang menyuruh saya sentuh isu ini supaya mereka boleh berdepan dan berhujah dengan orang Melayu yang rasist dalam perkara ini terutama penyokong UMNO/BN jadi saya terpaksa ulas serba sedikit.

Lu Fikir La Sendiri!!!

18 ulasan:

  1. lain kali bawalah babi, embu, kerbau anjing, ayam dan lain2 kedalam troli..

    satu dunia bising..

    kah kah kah..

    lawak betul babi racist..

    BalasPadam
  2. Kalau kena gigit anjing..kepala hang aku poecahkan

    BalasPadam
  3. Orang bodoh dan jauh ketinggalan zaman saja yang bawa binatang pergi membeli belah. Sebenarnya nak tunjuk pada siapa anjing tu ?
    Orang modern tak sempat nak buat itu semua.
    Sekarang daging babi pun boleh di beli di pasar malam. Terutama di kaki lima kedai waktu pagi. Tak caya pergilah chek tenguk. Cakap saja tak guna.

    BalasPadam
  4. Aku suka jika cina bawa anjing dan babi masuk dalam pasar raya ...yg rugi sapa ...tentu org islam ada iman tak akan g pasaraya tu lagi...patutnya bawa 10 ekor babi sekali gus..awat bawa sekor anjing ...apa barang.

    BalasPadam
  5. Asrul Samad ni bengong nampak gayanya, dah penjilat Anwar, maka bengonglah jadinya, macam penjilat Najib juga yang bengong.

    Dalam isu troli, apahal kau tak tunjuk anak cina makau yang turut diheret dalam troli? Jenis pengkhianat bangsa, kalau bangsa asing kau jilat sampai ke lubang jubur, sampai cirit mereka pun kau hirup dengan penuh hina tanpa mempedulikan maruah diri.

    Anjing tu najis mughallazah, anak orang tu najis mughallazah juga ke? Atau Asrul Samad sekeluarga ni jenis najis mughallazah?

    Bodo tak tentu hala, berlagak pandai tapi bangang! Sila pergi ke rumah Lim Kit Siang, orang macam Asrul Samad ini diperlukan untuk hirup taik yang tersekat dalam lubang jamban rumah Lim Kit Siang tu.

    Lawanlah kau sampai mampus katak, bodo! Jenis tak sedar diri!

    BalasPadam
    Balasan
    1. asrul samad ni siapa? tuan blog ni ke? aku nk kenal jgk kenapa beria2 benar nk tnjuk sifat jilat Kapir Cina...

      agaknya bangang budak ni mak bapak tak ajak kot bab najis dan bab dakyah kafir dlm menyeret org Islam spy tiggal Agama?

      Padam
  6. Masalah bawak anjing membeli belah di negara umat Islam. Kenapa cari pasal dengan org Islam dengan provokasi bawa anjing sedangkan berpuluh tahun mereka Cina2 ini tahun org Islam dilarang menyentuh anjing tanpa sebab

    Anjing yang dibawa oleh troli tadi akan terkena air liur, bulu, najis dan troli yang sama di pakai oleh orang lain.. konsep suci dari najis untuk org Islam sudah tercemar..

    itu pun ko tak paham nk defend ke blogger macai oiii...ko xde telor ke nk defend pd rakan2 sebantal ko dlm PKR DAPig tu? Ko sbrnye nk defend DAP ke Cina ke atau nk tnjuk sgt moderate pd Cina? jgn jd racist? Cina Racist kita ken asambut dgn pujian?

    apa ni?
    makin gila bloggers pro mahathir ?
    pendirian jangan racist? kepala hotak ko ini bukan soal racist ini soal maruah dan hak org lain.. yg dibawa oleh mesej racist bngsa Cina kencing tak basuh ni..

    anyway solution bg kawan2 kau Cina tu..
    suruh cina2 tadi bukak pasaraya sendiri tulis ini Cina punya pasaraya Melayu jangan datang, anjing babi dibenarkan masuk.. ada berani? kite nk tgk Cina shopping sesama Cina jgn benarkan Melayu masuk.. soMelayu jgn komplen pasal anjing babi yg akan dibawa masuk.. sbb itu premis cina totok ultra anti Melayu punya..

    duit melayu mau..tp masa yg sama hina Melayu.. cilaka Cina..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lucunyaaa! hahahaaa.....

      Kenapa marah kat blogger ni kerana siarkan kedangkalan pendapat Asrul Samad?

      Aduiii.....

      Pada saya, Putra Merdeka hanya nak tunjuk betapa ada melayu macam Asrul Samad (ntah..ntah... ni bukan nama sebenar.... ntah..ntah.. ni bukan orang Melayu pun ?) yang tak pandai berfikir.

      Lain kali kalau membaca tu, baca perlahan-lahan... hadamkan dulu apa yg dibaca, baru tulis komen.

      Relax bro....

      Padam
  7. Asrul Samad, nanti kau telefon cina makau pembela babi supaya datang membawa babi untuk jadikan sebahagian besar rumah kau sebagai kandang babinya.
    Stop Racism kepala otak kau sahajalah, bodo tak boleh diajar, dungu tak tentu hala.

    BalasPadam
  8. asrul samad ni islam ka kapiaq ni?

    BalasPadam
  9. Kapir.menyamar islam.klu islam pun dh kearah lapir.kapir di agung2 kn.islam diangap kuno.
    teringat kata2 harun din sebelum pru13.takpaa.dia kata saya org tua kolot.

    BalasPadam
  10. Dema ( P GAY R dan DAPork) lah settle kan apa kamu pulak? Kan ke memang itu yg dua dua parti taik ni ajar kan kat penyokong dema.? Rasis/fitnah/berbohong/menghina orang yg sebulu dn dema itu yg dema ajarkan pada penyokong dema

    BalasPadam
  11. Buang aje mamat ni jadi warga Singapura atau Hong Kong. Bagi dia rasa.

    BalasPadam
  12. Cina babi dh jolok duit kt dia,suh buat cerita melayu bawak kucing tkpa.cina bawak anjing tk boleh.
    dh jadi anjing suruhan.anjing dgn dia sama jer.dua2 kna basuh dgn air tanah.(samak)najiss.

    BalasPadam
  13. Dah setengah abad malaysia merdeka tapi rakyat pelbagai bangsa gagal memahami budaya dan agama masing2.Salah siapa?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Umnolah, siapa lagi. Tengok himpunan baju merah dah halal pula.

      Padam
  14. Dah setengah abad malaysia merdeka tapi rakyat pelbagai bangsa gagal memahami budaya dan agama masing2.Salah siapa?

    BalasPadam
  15. Kalau ketepikan soal agama, perkara ini tak sepatutnya berlaku kalau manusia bertamadun. Binatang peliharaan tak kiralah kucing ke anjing tidak sepatutnya dibawa ke tempat yang menjual barang makan, takut bulunya masuk dalam makanan. Binatang membawa hama, kutu dan bakteria yang boleh membahayakan kesihatan. Di negara yang disanjung Dap seperti Amerika hanya anjing pembantu orang kutang upaya sahaja yang dibenarkan masuk ke supermarket dan restoran. Binatang peliharaan lain tak boleh. Jadi kalau mereka tak peka hal Larangan Islam, mereka sepatutnya tahu asas kesihatan.

    Pada Encik Asrul tu jawapannya: tak boleh bawa anjing bukan kerana rasis tapi atas sebab kebersihan dan kesihatan.

    BalasPadam