Rabu, 2 September 2015

Punahsihat Oh Punahsihat..!


Masa program nothing to hide DINASIHATKAN tidak hadir atas faktor keselamatan..!

Hari ni pun dapat nasihat faktor keselamatan..!  Masaalah besar negara ni kalau seorang PM tidak lagi bebas berpergian kemana mana tempat didalam negara..! Apa negara ni dah tak semalat lagi ke???

Yang heran perkumpulan bersih yang berkumpul beratus ribu manusia tak pulak mencetuskan isu keselamatan..! rakyat macam biasa jer..! 

Siapa sebenarnya yang rasa tak selamat..! Tak selamat dari apa? dari bayang banyang? atau dari soalan yang memang tak mampu dijawap?

Atau Najib lebih menumpukan isu belon kuning dengan isu nak kumpul kumpulan merah 16 sepetember depan..! itu lagi penting kot..!

PUTRAJAYA - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dinasihatkan untuk tidak muncul pada Persidangan Antirasuah Antarabangsa (IACC) yang berlangsung selama tiga hari di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC), hari ini.

Menteri  di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Paul Low Seng Kuan berkata, Najib diminta untuk tidak hadir atas faktor keselamatan beliau sendiri.

“Sekiranya beliau muncul di sini pada hari ini, dia akan datang sebagai pemimpin dan ketua negara.  Persoalannya sekarang, bagaimana pula dengan penerimaan semua pihak terhadap kehadiran beliau?

“Mungkin akan ada yang bersikap dingin (terhadap Najib)… Saya percaya, semua yang ada di sini mempunyai adab dan budi pekerti masing-masing. Mungkin sangkaan saya ini betul dan mungkin tidak. Bagaimanapun kami tetap nasihatkan beliau untuk tidak hadir hari ini,” katanya dalam sesi soal jawab selepas menceritakan pengalaman negara mendepani kerajaan dan menangani rasuah.

Najib disahkan tidak akan terlibat secara langsung dengan persidangan IACC yang akan berlangsung hari ini hingga Jumaat.


Paul ni macam kompom kan sesuatu jer..!
Tak gitu? Lu Fikir La Sendiri!!!

8 ulasan:

  1. Adeshh.....agak2 le nk buat lawak. Kt sambutan merdeka di dataran merdeka leh plak hadir. itu tpt terbuka tu. Ni kt dlm tempat tertutup, lagi mudah nk buat kawalan pintu masuk. Mane lgi selamat. Adehhhh..... pleaseee la, tolong bgi alasan yg lgi bernas dari itu. Bgi le alasan kesihatan ke, sakit tekak ke, selsema ke, kaki patah ke.....boleh gk terima.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masaalah nya bangang2 ni semua ingat rakyat Malaysia semuanya bangang macam mereka

      Padam
  2. OI si blogBANGKAI BABI; apahal lu nak MENIPU psl. BerSHIT BANGKAI BABI tu aahhh, kononnya tak mengganggu keselamatan awam?!

    Lihat betapa DASYATnya MINORITI dari puak TERORIS PENDATANG KAPIRDAJAL BerSHIT BANGKAI BABI RASIS yg. boleh pula dibenaqkan BERDEMO HARAM sesuka hati sampai ada yg. PIJAK dan KENCING kat gambaq pemimpin BANGSA Bumiputera Islam/Melayu kita, YAB PM dan YB DS Haji Hadi dan cucuk hidung YAB PM TERCINTA kita; apa KEJADAHNya ni?! Sedangkan MAJORITI Rakyat, terutamanya BANGSA Bumiputera Islam/Melayu seolah diPAKSA berdiam diri , seolah mcm. kita ni TAK dak MARUAH lansung, serta KESELAMATAN dan HAK kita ni diHINA juga mcm. SAMPAH?!

    Jadi, PDRM dan AG baru - TANGKAPlah setiap puak BANGKAI BABI ni; awatlah TAKUT sgt. nak mempertahankan HAK MAJORITI Rakyat terutamanya BANGSA Bumiputera Islam/Melayu, terutamanya dari UMNO/PAS, yg. makin diLAYAN/diPROVOKASI punya HINA mcm. ni sekali oleh puak PENDATANG RASIS BerSHIT BANGKAI BABI PKRHOMO/DAPBANGKAI ni! Lihat juga di http://www.bnbbc.my/maria-chin-biadap-perlekeh-bangsa-melayu/ ! Yg. TAKUT sgt. dgn. HAK ASASI SAMPAH/PENIPU Barat/ZIONIS apasal?! Sedangkan depa tak habis-habis MENJAJAH/MEROMPAK Dunia Islam yg. amat kaya minyak/gas- Thorium/Uranium (utk. pembuatan senjata NUKLEAR) serta MEMBUNUH/MEROGOL umat Islam dlm. GENOSID yg. MENINGKAT sewenangnya – termasuk untuk sindiket pemerdagangan ORGAN dan PEDOPHILIA , untuk puak KANIBAL (“Cannibal“) Zionis-Freemason!

    Patutnya PDRM/SPRM nak TANGKAP si TERORIS-TERORIS BABIga-BerSHIT SIAL/PKRHOMO/DAPBANGKAI BABI-PENJILAT LENDIR-SOROS/ISrael-Mossad/CIA, juga bawah Akta TERORISMA, kerana DANA/KOMPLOT ini juga nak MENGGULINGkan YAB PM BUMIPUTERA Islam/Melayu, UMNO/mana-mana institusi BUMIPUTERA dan KERAJAAN kita di NEGARA ISLAM kita ni?! Lihat di - http://alamijiwaparadox.blogspot.com/2015/08/ambiga-terima-jutaan-ringgit-derma-dana.html, AMBIGA TERIMA JUTAAN RINGGIT DERMA DANA ASING UNTUK GULINGKAN KERAJAAN: BUKTI WANG ASING DALAM PEMBIAYAAN KEMPEN PAKATAN PEMBANGKANG, August 04, 2015!
    Dahlah puak TERORIS PENDATANG KAPIRDAJAL BerSHIT ni sengaja MENGHINA Hari Kemerdekaan dan YAB PM BUMIPUTERA Islam/Melayu kita, serta menyesakkan pusat pelancong di KLCC/KL Central/LRT/KTM - apahal boleh dibiaqkan puak TERORIS BANGKAI BABI yg. MINORITI ni MENGGANAS sewenangnya seolah depa KEBAL undg-undg: sedangkan MAJORITI Rakyat yg. CINTAkan NEGARA dan KEDAMAIAN. dibiaqkan MENDERITA dgn. KEGANASAN puak TERORIS BANGKAI BABI ni RASIS ni?!

    Patutnya puak ni diHARAMkan guna LRT/KTM dan masuk KLCC/KL Sentral cthnya, sebab depa ni puak TERORIS yg. nak berDEMO secara HARAM dan MENGGANAS untuk menimbulkan HURU-HARA, serta memPROVOKASI Bangsa Bumiputera Islam/Melayu dgn. “TShirt-Tshirt“ RASIS (ada dlm bahasa Cina shj. dgn. gambaq-gambaq PROVOKASI yg. RASIS ke atas PM Bumiputera Islam/Melayu kita)!

    Maka, kalau NEGARA ISLAM kita ini serta HAK bangsa Bumiputera Islam/Melayu JATUH ke tangan puak TERORIS PENDATANG KAPIRDAJAL BANGKAI BABI PKRHOMO/DAPBANGKAI ni - aku akan SALAHkan setiap pemimpin Islam/Melayu yg. jadi PENAKUT-nak-MAMPOS; hingga ke keturunan depa!

    Nek Tempoyak.

    BalasPadam
  3. bLOGGER mAMAK PUKIMAK SIAL HARAMJADDAH TAK HABIS2 LONTAR FITNAH SANA SINI.

    bLOGGER BANGGANG MACAI mAHATHIR MAMAKKUTTY, pOLIS SEPATUTNYA TANGKAP MAHATHIR KERANA PENGKHIANATAN.

    TANGKAP MAHATHIR MAMAKKUTY BABI PENYOKONG CINA

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa nama 6:35 PTG ..adalah MACAI PENYAPU TETAP DAN BERPENCEN NAJIB BAPOK!!

      Padam
  4. Malu wei, kat international corruption conference duit derma sedang di persoal.
    Malu nya malaysia.

    BalasPadam
  5. telur ahjibgor masih lagi hilang tak jumpa. takuuuuuuttttttt kena tanya. sapa kasi derma, kena tanya masa jamuan, feninggggggg nak jawab. ada yang tanya, kenapa tukar pegawai yang sedang siasat kes derma tu, mana mau sorokkkkkkk muka. ada pulak yang tanya, apasal pi kasi pecat ag dan kasi ag baru, lidah terus hilang jadi bisuuuuu. tukang jawab tak ada yang pi sana, mampus keras tak tahu nak buat apa, mau pakai topeng pulak kat situ.

    BalasPadam