Isnin, 7 September 2015

Zahid Sound Najib..!


Walaupun kenyataan Zahid ini di'alamat'kan ke peringkat cawangan dan bahagian tetapi semua ahli dan rakyat boleh menghidu kemana perginya ayat tersebut..!

Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi hari ini mengingatkan pemimpin Umno sama ada di peringkat cawangan atau bahagian supaya tidak mengamalkan budaya 'burung unta'.
Zahid yang juga naib presiden Umno berkata dalam erti kata lain, beliau tidak mahu ada kalangan pemimpin yang hanya melepaskan beban kepada orang lain.
"Bila ada rusuhan datang, bila orang pergi attack (serang), dia (burung unta) sorokkan kepala dia.
"Kalau nak jadi burung, jadi burung betul, nak jadi unta, jadi unta betul, kalau ada masalah jangan disorokkan badan, jangan disorokkan kepala, ini ada masalah musuh datang, sorok kepala kita.       
"Kita sering melupakan apa yang kita dapat tapi kita mengharapkan sesuatu yang baru sebab kita rasa tak pernah puas hati apa yang kita dapat," katanya ketika berucap merasmikan persidangan perwakilan Umno Bahagian Pasir Salak 2015, di sini hari ini.
Kalau dibaca dengan teliti jelas bahawa Zahid menujukan 'lagu'nya kepada Najib..! Sebab tu bukan main lagi di tekankan cawangan dan bahagian supaya yang berada kat atas tu tak terasa..! Yang atas pulak sebok membetulkan kerusi yang senget...mana perasan semua ni..!

Tapi ahli dan rakyat...dah lama perasan..!

Lu FIkir La Sendiri!!!

8 ulasan:

  1. huh! kata kau..... smuanya nak kaitkan perihal nak pekena Najib.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang kau terasa sangat kenapa? takut terlepas 2.6B tu ke?... dia dah bedal habis dahhh... tak usah nak berangan...

      Padam
  2. Klw x silap....fakta burung unta, otaknya lebih kecil dr mata dia.

    BalasPadam
  3. Kat siapa pun dia tuju ayat tu dia tetap seorang pengecut! Kalau nak kritik ke hentam ke buat secara ikhlas mcm TS Muhyiddin,Dato Mukhriz,dan beberapa orang pemimpin lagi lakukan.Mereka rela berhadapan segala risiko demi rakyat.TSMY dan Dato Mukhriz Lakukan nya 2 kali .Dizaman Pak Lah dan Sekarang .Sedang Zahid dan Najib 2.6 tak pernah berani bersuara .Dua dua kaki pengecut dan playsafe selalu

    BalasPadam
  4. bLOGGER bANGGANG BARU DAPAT IDEA WALAPUPON CITER DAH BASI.

    Ini jelas menunjukkan BLOGGER INI MEMANG BANGGANG.

    Blogger Banggang Macai Mamakkutty Mahathir Haramjaddah Pukimak Pundekwan.

    Hanya orang-orang yg kecewa lari dari perjuangan asal. Blogger Banggang Kecewa pasal apa yea?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini lah Macai Kangkung Bangang Bangsat (KBB) AH JIB GOR. Suka sangat maki hamum. Ada ke macai macai Ah Jib Gor di derma untuk maki hamun ?
      Dulu yang kuat maki hamun adalah macai macai Aljuburi. Dah sama dah macai Aljuburi dan macai Ah Jib Gor.
      2×5

      Padam
    2. Ketahikan apakah ¡N¡..? Lari dari Perjuangan asal..? Pu¡¡H..perjuangan konon..perjuangan membesarkn perut adalh..ntah apa lagi yg nk di samun lps ni..prOooTt

      Padam
  5. Anon 254..org makan nasik..ngko makan dedak..tu pasal lar ngko BENAK da tak bole diajar..jadi jer la ngko tisu jamban pengelap burit bapok..

    BalasPadam