Jumaat, 27 Februari 2015

Dah Menjadi Jadi Sawan Babi Ni..!


Sudah semakin menjadi jadi sawan babi nya yer..! sebenarnya babi pun tak sawan macam tu..! hanya mereka yang rosak akhlak sahaja yang bakal mendapat babi sawan sebegini...


Sebelum tu..

PKR mengumumkan Sekretariat Parlimen parti itu, ‎di bawah pimpinan Datuk Johari Abdul, akan ditugaskan berurusan dengan Pejabat Yang Dipertua Dewan Rakyat dan peguam Datuk Seri Anwar Ibrahim bagi mendapat kebenaran membolehkan ketua pembangkang itu menghadiri sidang Parlimen pada Mac ini.
Setiausaha Agung PKR Rafizi Ramli berkata, selari dengan kenyataan Yang Dipertua Dewan Rakyat Tan Sri Pandikar Amin, kerusi parlimen Permatang Pauh tidak dikosongkan sehingga proses petisyen pengampunan Diraja selesai, persoalan siapa ketua pembangkang dan pilihan raya kecil juga tidak timbul.
"Sebagai Ketua Pembangkang, Anwar wajar dibenarkan hadir ke Dewan Rakyat untuk sidang Parlimen yang akan datang bermula 9 Mac 2015 ini," katanya dalam satu kenyataan hari ini.
Puak ni tak tahu malu dan langsung tidak menghormati undang undang..! Jenis muka pecah tembok macam ni akan menyondol apa jua yang tidak seselera dengan mereka..!
Jenis babi la katakan..!
Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan