Isnin, 2 Februari 2015

Punca Asri Wababi Dilantik Semula Sebagai Mufti..!


Dah takde ilmuan agama lagi agaknya di Perlis sekarang ni..! atau wababi ni terima kerana...


Bukan kita cakap..! dia yang sebok nak bercakap cakap..! Jerat tak pernah lupa pelandok..!

Kerana tu ke..! pttuuiihhh..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

10 ulasan:

  1. Doakan dia mudah mudahan sedar, membuang ego taksub dgn pendapat sendiri. Isu isu yg dibangkitkan semula mrk mrk yg sptnya, lama dah diselesaikan oleh ulama' ulama' kita terdahulu, kita yg baru belajar dan baru nak tahu ni tak perlulah mengungkit ngungkitnya semula, timbul balik perbalahan lama.

    BalasPadam
  2. Ungkapan peee em pada kaki bodek. Bangang. Itulah macai2.

    Sultan yang lantikla........ Takkan nak tolak... Nak derhaka pada sultan?

    BalasPadam
  3. Untuk dunia nya...he..he..

    BalasPadam
  4. Raja perlis nak suruh dia duduk diam diam jgn byk ckp nanti makin nampak anutannya...

    BalasPadam
  5. korang kutuk wahabi ni faham ke benda apa wahabi tu. jgn ikut2 orang je. jgn mencerca dalam kejahilan. si asri puaka tu bukan wahabi tapi fasiq & munafiq. suka mencarai publisiti murahan & sangat ingin dipuja dan dipuji oleh golongan kafir, fasiq & munafiq sebagai seorang tokoh Islam yang "moden & progresif". baca sahaja pendapat beliau dalam isu kalimah Allah. dia jadi mufti semula bukan sebab prinsip tapi fulus...boleh terbang sana terbang sini, tinggal hotel banyak bintang, ex-offico exco member, beri kuliah dapat imbuhan lagi walau pun gaji dah banyak dan sepatutnya memberi ilmu kepada rakyat tu sebahagian drp tugas2 mufti tanpa bayaran tambahan. aku mendoakan supaya Allah mendedahkan kemunafikannya dari masa ke semasa, macam pemimpin-pemimpin PAS....!

    BalasPadam
  6. Hanya jauhari yang mengenal maknikam....kalo dah rasa hebat hantar la CV untuk jawatan2 yang sesuai, tenguk laku tak...kalo tak, tak payah nak jadi sorang lagi PHD la....Melayu, Melayu... tak habis2 dengan PHD...

    Dhahran Sea

    BalasPadam
  7. Raja2 minat Islam. Penyokong bee end yg kaki ronggeng tak senang duduk..

    BalasPadam
  8. Macamlah tiada ilmuan atau ulama yang sesuai..kenapa dah ludah jilat balik..

    BalasPadam