Khamis, 5 Februari 2015

Drama Penjara Aljub ~ Cucu Pun Anwar Auta..!


Dalam menagih simpati kuda belang..Aljub akan menggunakan apa jua cara agar kuda belang turut bersimpati dengan nasib yang sengaja ditempah oleh Aljub sendiri..!

Untuk meneruskan babak lakonan, Aljub kena terus berbohong..! Selain membohongi kuda belang yang memang menjadi ulamnya Aljub juga kena berbohong kepada darah dagingnya dengan berkata...

SHAH ALAM - Ketua Umum Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim memberitahu cucunya ada bertanya tentang penjara kepadanya, baru-baru ini.

Menurutnya, anak kepada Nurul Izzah itu bertanya ketika beliau dan keluarganya berbincang mengenai sebarang kemungkinan terhadap keputusan mahkamah, minggu hadapan.

"Apa saya buat? Saya bincang dengan (Datuk Seri Wan) Azizah (Wan Ismail), (Nurul) Izzah dan cucu. Anak Nurul Izzah tanya saya, atuk kenapa mereka cakap tentang penjara? Saya kata, orang hantar atuk ke penjara.

"Jadi, saya kena berdepan dengan ini. Ini tidak mudah. Tapi sebab saya ada sedikit pengalaman, saya komited dengan kesan perjuangan ini.

Bagaimana sakit, berapa banyak pengorbanan, saya kena tahan dan kena kuat," katanya pada sidang media selepas melancarkan buku Syed Husin Ali, di sini hari ini.

Tentu berjurai air mata biawak para kuda belang dengan kenyataan Aljub kat atas tu.! pttuuiihhh..!

Hakikatnya... Aljub sendiri yang sengaja menghantar dirinya untuk sekian kalinya bagi digelarkan banduan..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

7 ulasan:

  1. Kalau dia orang yg benar-benar beriman dia kena dapat kan simpati dari Allah,bertaubat dan terimalah apa saja hukuman di dunia,agar selamat di akhirat.

    BalasPadam
  2. Sedihnya.....puihhhhhh

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu,,,sedih nya.....kharrk ptuihhhhh....kahkahkahkah...

      Padam
  3. kalau benar tak bersalah...sepatutnya dah lama dah bersumpah laknat menafikan meliwat... dalam mahkamah pun tak berani disoal peguam... kat luar boleh la dia auta macai2 dia yang bebal tu...

    BalasPadam
  4. itu la.....lain kali jangan tinggal kesan dalam bontot....jolok ada syok....tak sedar terlepas dalam dubor saipul.
    cakap jer ngan cucu tu....atuk keluar negara....jadi mufti....kat turki....

    BalasPadam
  5. Sedih..sedih la sangat....meleleh air hidung

    BalasPadam
  6. Kah kah kah..Lucu cerita AlJub ni..Akhirnya cucu dia akan tau sendiri betul atau bohong...

    Kesian nona Azizah..Lepas ni tukang jawab..Bila cucu tanya mana jam omega? Agaknya apakah jawapan mereka...????lawak lawak

    BalasPadam