Rabu, 25 Februari 2015

Cubaan Terakhir Anwar Meliwat Agong..!


Politik anak beranak telah dijadikan politik negara..! gila..! Kini Anwar sedang melelong anaknya Nurul Nuha untuk diangkat oleh kuda belang sebagai pemimpin..! 

Premisnya ialah ANWAR IBRAHIM AL JUBURI seorang PENJENAYAH..! Itu jelas..! Anwar melakukan KESALAHAN JENAYAH MELIWAT SAIFUL..! Dek kerananya Anwar dijatuhkan hukuman penjara untuk kali kedua..!

Tetiba Anwar melakukan episod lakunan terakhirnya dengan mengaitkan pihak Istana..! Kenapa?

Tujuannya tidak lain hanya untuk memalitkan dosa kejinya ke pangkuan Istana..! Sebab?

Anwar tahu bahawa hanya setelah mendapat  cadangan dari Jabatan Penjara, izin pihak KDN dan nasihat Mahkamah maka Anwar baru berhak untuk mendapat perhatian SPB Agong..!

Setelah pelbagai sandiwara yang menolak rayuan pengampunan tetiba sahaja Anwar merayu..! Itukan style Anwar..! Style sonsang..!

Kandungan rayuannya juga sonsang..! Anwar mengkritik Hakim yang gagal memberikannya keadilan..! Setelah lebih 5 tahun, setelah berpuluh kali tertangguh..! Hakim tak adil..! Lebih sonsang lagi para hakim berkenaan adalah lantikan atas perkenan DYMM SPB Yang Di Pertuan Agong..!

Anwar sedang menyonsangkan pemikiran kuda belang..! pertama mahu mengapungkan anaknya Nurul Nuha didalam pasaran..! 

Anwar tahu bahawa rayuannya akan ditolak..! Rayuan pengampunan ini selalunya untuk kes yang bersabit dengan hukuman gantung..! Kes jenayah kotor seperti yang Anwar lakukan tak pernah terfikir hatta terlintas pun dek akal  warden penjara untuk diberikan pengampunan apatah lagi mahu mengemukakan rayuan..!

Kini, Nurul Nuha sudah seakan pasti calon yang paling sesuai dan layak untuk bertanding didalam PRK Permatang Pauh selepas rayuannya ditolak..! Settle satu perkara..!

Perkara ke dua ialah menjadikan episod jenayahnya sebagai satu konspirasi politik..! Kini, Raja juga akan dituduh bersekongkol dengan kerajaan untuk menafikan hak peliwat untuk terus meliwat pemikiran politik kuda belang..!

Tujuan Anwar tidak lain hanya mahu menambah kebencian kuda belang ke atas Institusi Raja Raja..! Menolak Raja Raja seperti yang dicadang dan dicanang oleh Anwar dan sekutunya DAPig akan menjadikan negara ini Republik..! Republik adalah agenda jahat sebantal dan sekatil Anwar dan sekutunya..!

Anwar hanya menukar rentak irama..! Soalnya kenapa kita harus menari dan menyanyi mengikut rentak yang terlalu lama Anwar alunkan..!

Kita sememangnya mempunyai rentak sendiri..! Kita ada muzik dan irama kita sendiri..! Negara ada undang undang..! Kalau rentak zapin dan inang selama ini dilihat perlahan kenapa tidak kita tukar kepada heavy metal kalau tak pun rock..!

Akai ada ke..! Sampai bila nak diperhambakan oleh penjenayah liwat..!

Anwar hanya seorang Penjenayah..! Peliwat yang berjaya meliwat pemikiran kuda belang sedangkan Anwar sendiri telah diliwat hati budinya oleh DAPig dan musuh Islam..! Diliwat roh dan semangat juangnya untuk menjadi barua musuh musuh Agama dan Bangsa..!

Kini, setelah meliwat kuda belang, mahkamah, dan pelbagai agensi Kerajaan Anwar mahu menapak lagi untuk terus meliwat ketahap tertinggi hingga ke Institusi Agong..!

Anwar hanya penjenayah liwat..! Jangan jadi bangang..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!



9 ulasan:

  1. Alah...bukannya tak nampak rancangan jahat keluarga puaka tu. Aku harap DYMM YDP tolak rayuan peliwat tu serta merta.....

    BalasPadam
  2. Jenis kote nyanyuk tak kenal lubang...last2 kau Nak babitkan DYMM TUANKU kenapa????

    BalasPadam
  3. Saya berharaf penasihat agama Kepada DYMM YDP Agong orang yang amanah dan berilmu. Agong atau sesiapapun tidak berhak memberi pengampunan dari dosa liwat kecuali Allah Subhanahu Wataala. Nanti ramai yang beranggapan bahawa pengampunan itu adalah pengampunan dosa liwat. Malang lah bagi negara ini.

    BalasPadam
  4. TIADA MAAF BAGIMU......MERINGKOK LA KAMU DI ISTANA IMPIAN

    BalasPadam
  5. ANWAR NI TAK LAYAK DIAMPUN KERANA DAH 2X KES LIWAT BIAR DIA DOK DALAM JAIL SAMPAI MEREPUT PUN OK JUGA.

    BalasPadam
  6. Alaaaaahaaai.... ini kisah penggembala kambing dengan serigala. Sekali dua orang percaya. Ketiga kali, lantak aje lah...

    Kita sudah agak. Ini cara Anwar yang ternyata bijak memanipulasi dan meraih simpati... mana ada Institusi Raja dalam agenda PR dan ketum nya?

    Apa-apa hal hak beliau secara peribadi. Majoriti rakyat Malaysia juga berhak hidup dalam keharmonian dan Islam itu hanya patuh kepada Allah SWT yang tidak suka kemungkaran, toghut dan lagho.

    BalasPadam
  7. DULU AGONG DAN RAJA2 DAH SEDIA MEMBENARKAN ANWAR JADI PM DAN MEMBENTUK KERAJAAN. APA PULAK HAL KALI INI. MAHKAMAH DAH MEMBERI VERDIK..."DIDAPATI SALAH MELIWAT DAN DIHUKUM PENJARA 5 TAHUN" MALAYSIA JADI SARANG BADUT SARKES ANTARABANGSA.

    BalasPadam
  8. siapa saksi yang nampak kejadian tersebut Cuba angkat tangan

    kerana akan dipanggil buat kali kedua diakirat kelak

    BalasPadam
  9. InsyaAllah,Malaysia dengan berkat doa para alim ulama dahulu dan sekarang di dalam perhatian dan jagaan Allah swt.Buatlah apa pun,jika Allah tidak izin dan perkenankan perkara yang membawa kepada kemudharatan dan kerosakan negara, Malaysia tetap di dalam jaminanNya.Bang Non di dunia sedang merasakan kifarat akibat daripada perbuatan sendiri dan tak di zalimi pun.Kalau dihumban ke dalam penjara pun dia salahkan takdir Allah,tunggu lah pula kifarat yang lain pula.Wallahualam

    BalasPadam