Jumaat, 13 Februari 2015

Nilai Bagi Amerika..!


Nilai manusia dimata kapir laknat seperti Amerika berbeza mengikut fahaman agama..! Cukup cukup la menjilat Amerika..!

Layak ke Amerika bercakap memperjuangkan keadilan dan kesaksamaan..! pttuuiihhh..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. Benci nampak giler2. Tapi sayang pun nampak giler2 gak.

    Ha..ha.. Itulah pemimpin bee nd.

    Esok panggung crita holywood mana?

    BalasPadam
  2. Oi anon 12.28ptg, apa yg. lu MEREPEK ni aaahh?!! lu punya ekoq ni si-PENGGANAS/EKSTREMIS PELAHAP-KANGKANG-BABI KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?! BERAMBOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

    PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen ZIONIS-no-1!

    BalasPadam
  3. Sungguh SEDIH baca nasib anak-anak ISLAM kita yg. malang ini - semoga ALLAH SWT menempatkan roh-roh mereka di kalangan umatNYA yg. beriman.

    Kononnya si PENGGANAS/PEMBUNUH-BANGKAI BABI ANTI-ISLAM ni juga anti-Kristian - tapi umat Islam, yg. TERPELAJAR saja, yg. disasarkannya! Dasar media Barat-Zionis-PENIPU!

    Ya, bayangkanlah kalau si mangsa-mangsa ni bangsa YAHUDI dan penembaknya kononnya org. 'Islam' (selalunya kumpulan PENGGANAS cthnya. ISIS/AL-Qaeda adalah diketuai PENYAMAQ Islam dari ejen-ejen Barat-Zionis utk. MEMBURUKkan/MENJATUHKAN ISLAM/umatnya)! Seluruh TENTERA-POLIS akan digiatkan mcm. seluruh US/Barat mcm. kes Charlie-Hebdo-ZIONIS-si RASIS-amat Keparat tu!

    Dan seluruh umat Islam di Barat akan diPAKSA utk. "APOLOGIZE" termasuk MASJID-MASJID suci kita akan diHINA serta disasarkan puak 'Inteligence' Barat-Zionis!

    Nek Tempoyak.

    BalasPadam
  4. Kepada Babi tonyok 12:28, perkara ini tiada kaitan dgn BN.

    Ini soal Islam diburukkan America untuk minyak.

    BalasPadam
  5. Aku bimbang jika US lancar serangan darat ke atas IS. yg ramai mati orang awam.....lepas IS kalah siapa pulak jadi pemerintah di Syria....Apa jadi dengan org sunnah....Apa nak jadi dengan orang Arab...F16 di guna utk serang orang Islam saudara sendiri....yg kuat agama layan tawanan dengan kejam...baca Quran mereka faham tapi tak ikut...

    BalasPadam