Ahad, 15 Februari 2015

Dalang Pencatur MIC Semakin Tersingkap..!


Kedua dua diatas ni hanya mereka yang memainkan peranan..! sorang nak mempertahankan sementara sorang lagi terpanggil untuk melawan..!

Tapi kedua duanya sudah termakan umpan..! umpan yang ditabur oleh mereka yang sedang mengatur dan mencatur perjalanan politik MIC..! Mereka yang menjadi dalang ini sebenarnya juga sedang mengatur dan mencatur politik idaman mereka..! 

Didalam UMNO, MCA, Gerakan kini MIC mengambil giliran..! Sebahagian parti komponen di Sarawak sudah mereka atur..! Tujuan mereka jauh kedepan..! tujuan mereka besar harapan..!

Agak agak siapa?

Baca lanjut di gerakan-anti-pkr-new.disini dan khairulryezal.disini. Mereka ingat budaya politik yang mereka atur masih boleh diamalkan seperti mana dahulu..! Mereka lupa banyak mata sedang memandang dan merenung langkah mereka seterusnya..!

Apa?

Lu Fikir LA Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. no komen sebab aku tak minat dgn MIC ni.. he he ha ha

    BalasPadam
  2. Sebenaqnya sedg. berlaku KEMPEN-amat-JAHAT puak PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM utk. MENJAHANAMkan MIC; yg. masih dipercayai MAJORITI umat India-Hindu!

    Mereka mahu rakyat India-Hindu menyokong PKRSODOM/DAPBANGKAI - juga disyaki utk. senang MENGKRISTIANkan mereka spt. bangsa Cina! Mcm. bangsa Cina yg. MAJORITI dah tak lagi sokong MCAKEPARAT-LOSER tapi-berlagak-mcm-TUAN dlm. BN!

    Nek Tempoyak.

    BalasPadam