Khamis, 26 Februari 2015

Sumpah PASMA Untuk Jihad Bersama DAPig..!


Kenyataan sebegini sengaja didendangkan kepada kuda belang hamPAS agar mudah hamba sahya DAPig yang menentang puak ulama @ alamak didalam PAS goyang dan terjerat dengan mainan politik hamba mereka sehingga pemilihan parti Jun nanti.

Hadi pasti akan ditentang..! Barisan menentang puak Hadi telah dibariskan..!

Baca kenyataan dan janji mereka apabila bertemu dengan tuhan politik mereka tempohari..!


Pertemuan Dan Mesyuarat Antara Lim Guan Eng Dengan Pasma 12 Januari Lalu Diperincikan!!! Perjumpaan Diantara Pasma Dan Lim Guan Eng Di Komtar Pada 12 Jan 2015.

1. Satu perjumpaan diantara PASMA dan LGE telah diadakan di Pejabat Ketua Menteri Pulau Pinang pada 12 Jan 2015, jam 11 pagi.

PASMA diwakili :-

1. Dato Phahrolrazi Zawawi

2. Nasir Ahmad
3. Taib Zakaria
4. Dzulqarnain
5. Rahman Talib
6. Hazmi Hassan
7. Sayuthi Omar
8. Mohd Yusof Mohd Noor
9. Zolkifly Md Lazim
10. Nordin Majid
11. Taib Ahmad
12. Yusny Mat
13. Muhaimin Sulam
14. Yacob Ali
15. Roshidi Husin


DAP diwakili :-

1. Lim Guan Eng

2. Ramasamy
3. Chow Kon Yeow
4.Jeff Ooi
5.Lim Hock Seng
6. Zairil Khir Johari
7. Ong Ah Teong
8. Harvinder singh
9. Ng Wik Aik
10. Chong Eng


4. Majlis bermula dgn ucapan aluan dari LGE. LGE sangat gembira dgn kedatangan PASMA.

5. Dato Phahrolrazi memberi jaminan kepada LGE yang PASMA akan membantu DAP dlm segala urusan yang diminta oleh DAP.

6. PASMA memberi commitment 100% utk pastikan Presiden PAS ditumbangkan dlm pemilihan PAS tahun ini.

7. PASMA akan membantu DAP di Sarawak dikawasan Islam

8. PASMA memohon kepada LGE supaya semua jawatan PENGERUSI JKKN diberikan kpd ahli PAS yang sokong PASMA, begitu juga dgn lantikan ahli majlis MPPP DAN MPSP.

9. LGE menyatakan telah melantik ahli majlis MPPP dan MPSP dikalangan ahli PASMA dan berjanji semua jawatan PENGERUSI JKKN kuota PAS akan diberikan kpd PASMA.

10. LGE sangat berharap agar Hadi Awang dan golongan ulamak ditumbangkan dlm pemilihan PAS tahun ini dan PASMA akan kuasai PAS.

11.LGE juga mahu PASMA membantu DAP di Sarawak secepat mungkin dan mahu PASMA menghantar pasukannya ke Sarawak dlm bulan Februari ini, segala perbelanjaan akan ditangung oleh DAP. DAP juga mahu PASMA memberi tumpuan khas dikawasan FELDA di Johor dan kawasan Melayu Johor. Johor next target utk ditawan dlm PRU 14.

12.Dap akan memberi peruntukan sebanyak RM1/2 juta kepada PASMA setiap 3 bulan.

13. PASMA dan DAP telah merangka strategi bersama utk menghadapi PRN SARAWAK dan PRU14

14. Mereka memberi tumpuan khas dikawasan Melayu. DAP akan gunakan PASMA utk masuk ke kawasan Melayu lepas ini.

15. DAP amat yakin Hadi Awang akan tumpas kali ini.

16. DAP dan PASMA bersetuju MAT SABU jadi Presiden PAS yang baru.

Mesyuarat tamat pada pukul 12.50 tengahari dan makan tengahari.

Perjuangan kerana duit dan jawatan..!
Perjuangan selam namanya tu..! 

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Memang sah lah LGE ini satu tokong ! Melayu bodoh konon Islam boleh menyembah dia. Hebat "kuasa duit dan kuasa kiasu" ini...

    Kita perlu juga berjihad menentang parasit politik yang secara menyeluruh akan menghancurkan masa depan anak, cucu, cicit kita semua.

    Kita juga tidak perlu kepada politik ketaksuban kepada ulama, berfahaman syiah / IS sehingga masih lagi sanggup memecah belah Islam.

    Kita sokong wasatiyah dalam jemaah Islamiyyah berpaksikan Tuhan Yang Esa dengan pegangan 6 perkara yang syariat nya 5 perkara di sempurnahkan dengan hukum fekah dan muamalat dengan pegangan maqasid assyariah untuk kehidupan yang telah di jajar wajib patuh ketauhidan.

    Semoga ada yang bangun memusnahkan parasit, tidak kira di pihak mana mereka bersembunyi dengan agenda tersirat. Semoga Allah SWT menunjukkan jalan nya. InsyaAllah.

    BalasPadam
  2. Phahrolrazi Zawawi adalah orang politik. Walau pun melayu tetapi demi pecapaian kota politik, hatinya membuka ruang untuk DAP mendekatinya. Persetujuan membantu DAP adalah lambang sikap individualistik dirinya dan terus menolak pandangan umum yang menentang perjuagan DAP yang sangat kerterlaluan menuntut itu dan ini.

    BalasPadam
  3. Hanya membuang ahli yang terlibat dalam pasma akan membuat nama parti pas kembali sedikit harum daripada sebelum ini kerana selama ini terbukti bangsat dalam menjual agama demi menawan Putrajaya!!!!

    BalasPadam