Isnin, 16 Februari 2015

Video Komunis Anjingkan Penguatkuasa Di Penang..!


Semakin besar kepala komunis bangsat ni..! Menjual benda haram..kena serbu menyalak nyalak..! Tak boleh diajar ke komunis bangsat ni..!

Video yang memaparkan sikap biadap dan melampau oleh peniaga2 haram dan tidak berlesen menggelar anggota MPSP sebagai "anjing" telah menimbulkan kemarahan orang ramai. Masing2 menggesa pihak berkuasa menangkap dan mengambil tindakan yang sewajarnya terhadap peniaga2 yang sangat biadap tersebut. Mereka bersikap seolah2 perbuatan mereka adalah hak asasi mereka, boleh buat apa sahaja yang mereka suka tanpa boleh dipertikaikan oleh sesiapa sahaja dan tidak perlu menghormati pihak berkuasa.


Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. Cerita admin ni perlukan tindakan pantas. Bukan setakat kluarkan posting.

    Pergi report cepat. Lagi cepat be end bungkus.

    BalasPadam
  2. Salam...saya telahpun linkkan blog tuan di blog saya. Mohon kiranya tuan sudi linkkan blog www.tekookopi.blogspot.com di blog tuan. Sekian saya amat menghargainya dn di ucapkn terima kasih.

    BalasPadam
  3. Ini semua hasil liberal Najib sehingga penguatkuasa tidak dihormati. Najib sembah cina, mansuhkan ISA dan tidak mendakwa cina yang melakukan kesalahan menyebabkan keadaan ini berlaku.

    BalasPadam