Khamis, 5 Februari 2015

Komunis Mula Menyerang Ulama'..!


Komunis takkan berdiam diri selagi watan kepunyaan Melayu dan Islam ini tidak jatuh ketangan mereka..! Riuh komunis membelasah Ismail Sabri..! Hakikatnya apakah salah dan berdosa besar bagi seorang berkata benar dan membela rakyat..! Kenapa tiba tiba dijadikan satu kesalahan besar apabila Menteri menyebut peniaga yang majoritinya cina@komunis selaku lintah darat yang mencekik dan menjarah darah, keringat dan duit rakyat..! Menteri hanya bercakap benar..! Apa salahnya..!

Kini, video Dato' Ustaz Kazim Elias yang diceramahkan oleh beliau 6 athun dulu pula sedang diungki dan di kait kait..! kenapa? Bagi komunis apa jua yang menentang mereka pasti akan menjadi musuh mereka yang nyata..!

Sedangkan apa yang dihujahkan oleh DUKE itu semuanya telah termaktub didalam Perlembagaan..! Perlembagaan Negara membela dan menjaganya..! Segala yang disebutkan mengenai Raja Raja, Hak Ketuanan Melayu, Agama Islam dan banyak lagi itu terkandung didalam Perlembagaan..! Apa maknanya? ianya terpelihara dan perlu dihormati dengan meletakkan hak yang sedia termaktub..! 

Boleh layan video tu di  sini.

Apa bangang sangat komunis ni..!

IPOH: Pendakwah terkenal Datuk Mohamad Kazim Elias menafikan dakwaan bahawa beliau rasis dan mengeluarkan kenyataan berbaur perkauman dalam rakaman video ceramahnya yang disebarkan, baru-baru ini.

Beliau berkata isi kandungan ceramah di Kuala Lumpur enam tahun lepas itu, bertujuan mempertahankan kedudukan Raja-Raja Melayu, keistimewaan orang Melayu dan kedudukan Islam sebagai agama rasmi yang sering dipertikai pihak tertentu.

"Si pengadu tidak faham apa yang saya cakap atau dia hanya faham dua minit itu, dia tidak melihat sebelum dan selepas dari dua minit," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Mohamad Kazim yang lebih dikenali sebagai Ustaz Kazim, berkata adalah menjadi kewajipan beliau sebagai seorang Muslim mempertahankan kesemua perkara itu (kedudukan Raja-Raja Melayu, keistimewaan orang Melayu dan kedudukan Islam sebagai agama rasmi) kerana ia sesuatu yang dituntut oleh Islam.

Beliau berkata isu itu sengaja ditimbulkan bagi menutup isu lain yang sedang hangat diperkatakan seperti hudud dan pelaksanaan pilihan raya pihak berkuasa tempatan (PBT), yang diperjuangkan pembangkang.

"Saya bukan hendak bertelagah atau bergaduh...dia (individu yang membuat laporan polis) buat tuduhan melulu. Isu ini telah lapuk, kira-kira enam tahun lepas dan sengaja ditimbulkan balik.

"Saya bukan orang politik, saya bukan orang yang terlibat dalam mana-mana parti politik, hanya bercakap atas soal agama tetapi saya dituduh dan diganggu," katanya.

Mohamad Kazim juga melihat dakwaan itu sebagai satu usaha untuk menyekat kemunculan beliau menyampaikan ceramah di khalayak ramai.

Terdahulu, kira-kira 500 anggota daripada 22 pertubuhan bukan kerajaan (NGO) berhimpun secara aman di Dataran Pusat Pendidikan Al-Barakah di sini.

Antara NGO itu ialah Majlis Ayahanda-Ayahanda Perak, Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) Perak, Pusaka Gayong Perak dan Pertubuhan Kebajikan dan Dakwah Islamiah Malaysia (Pekida).

Mereka membawa sepanduk dan kain rentang menyatakan sokongan padu kepada pendakwah terkenal itu, yang mempertahankan agama Islam dan hak keistimewaan orang Melayu.

Semalam, Mohamad Kazim membuat laporan di Balai Polis Manjoi berhubung penyebaran rakaman video ceramah beliau yang didakwa berbaur perkauman.

Isnin lepas (2 Feb), Pengerusi Persatuan Penduduk Kampung Jambu, Tumpat, Kelantan Pui Tiong Lam membuat laporan di Balai Polis Wakaf Bharu, Tumpat kerana mendakwa rakaman video ceramah Ustaz Kazim yang berdurasi 2 minit 27 saat, seolah-olah mahu mengaibkan kaum Cina. 


Lu Fikir La Sendiri!!!

9 ulasan:

  1. Mana ada komunis skarang! Gi report Polis cepat kasi tangkap.

    Woit dah 50 tahun merdeka ler...

    Yang ada cuma igauan komunis hasil kreativiti pemimpin bee end dan pembodek2 untuk terus kekal berkuasa.

    Kesian kat ustad2 yg tersilap sokong parti mcm rasis. Bebas konon. Nak dakwah saja konon.

    Lupa kot dakwah kalau penguatkuasaan hukum Islam sebenar mcm hampeh, boleh dakwah je lah.

    Masalah sosial terus bertambah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. komunis yang di maksudkan di sini ialah ideology la mangkuk - bukannya gerombolan. Itu pun silap-silap saki baki gerombolan generasi baru masih ada lagi

      Kau ni sepatutnya report polis tangkap Mak-bapak ko sebab masa nak "buat" ko hari tu tak baca doa lalu ko lahirnya jadi anak yang bodoh.

      Padam
    2. Betul tu ...pemimpin peliwat, ustaz pekhalwat, pemimpin parti yg konon islamik berzina, penghisap ais krim, pendoa kemusnahan saudara seagama,... semua tu da ja halal...

      Padam
  2. Cina babi....

    BalasPadam
  3. Bodoh nya kita. Ada kuasa tetapi tidak tahu guna. PDRM punya kuasa tetapi tidak boleh bertindak ! Di Amerika, polis kulit putih tembak, belasah kulit hitam sampai mati. Pihak menegakkan kuatkuasa tetap saja di bela kerana mereka punya bukti kukuh wajah penjenayah. Rasis ? Bila keselamatan awam dan negara terancam, ada kah ia rasis ?

    Secara jelas kita nampak ekstremis bukan melayu. Namun berpuluh laporan polis, tiada juga tindakan. Apabila ekstremis dari golongan Islam, secepat kilat di berkas. Kenapa yang satu di biarkan dan satu lagi di kenakan hukuman ?

    Kini "anai-anai" sudah mula memakan pangkal pokok. Sabah dan Sarawak kian di sasarkan. Di Semenanjung semua pihak berwibawa dan berautoriti di serang dan di kecam habis-habisan. Sudah telinga tanduk pula di pulas !
    Seperti kes Ustaz Kazim, Ibrahim Ali, Jakim, Institusi Raja, Polis dan Kehakiman, apa lagi Islam dan Melayu di libas dan di hina seteruk-teruk nya termasuk rakan akrab mereka, Pas, sentiasa di belasah tanpa rasa hormat ! Najib dan Umno memang menjadi sasaran tepat.

    Seolah nya tangan kerajaan di ikat kebelakang. Cameron Highland masih di ceroboh dalam pantauan. Pihak JPJ di anggap mainan tonto dan mereka masih berleluasa. Apa semua ini ?

    Kadangkala sedih sangat di hati. Desakan pihak mereka menghapuskan ISA terlaksana akhir nya demi niat tersirat menghalalkan cara. Nasib sahaja Najib membuat keputusan baik dari keluhkesah kita tidak lagi sembrono menghapuskan Akta Hasutan. Sayang nya akta tersebut tidak lagi berkesan kerana masih terbatas akibat kelemahan sendiri.

    Kita semua tahu. Bila sahaja pihak kerajaan bakal bersikap tegas dengan semua kejahatan senyap dan nyata ini di biar berleluasa ? Adakah sebagai PM, Najib tidak boleh membuat "reformasi" kecelaruan indentiti dan sosial rakyat Malaysia ? Ada kah Melayu itu ingin di rendahkan kedudukan dalam negara hakmilik mereka sendiri ?

    Dilemma kita, bukan lagi Dilemma Melayu. Ia dilemma Pemerintahan Melayu yang sudah hilang tiang seri nya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku pun tak tahu dimanakah hilangnya roh melayu di jiwa pemimpin melayu??turun lah najib oiiiiiii!!!!!!!!!

      Padam
  4. "komunis yang di maksudkan di sini ialah ideology". Anon 8.59. Bukankah satu kesalahan mengembangkan IDEOLOGI KOMUNIS.

    Bagilah buktinya kat Polis.

    maae. Jangan sedih Melayu DALAM PAKATAN sedia untuk memerintah menunggu sokongan anda. Lebih segar. Lebih telus.

    Walau selalu nampak bercakaran berdasarkana utusex, tapi ianya untuk mencari kebenaran. Mereka tiada kes rasuah. Kalau ada buat silap 24jam kena buang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tang ayat 'mereka tiada kes rasuah' mempersonakan saya!!!

      Orang panggil wow factor!!!!

      Dengan itu sekarang jugak saya pergi HQ pas untuk isi borang!!!!

      Jubo!!

      Padam
  5. Kalau setakat kes rasuah tentang pakatan level utusex............ memang susahla nak bela beb.

    Crita pasal rasuah bee end ni libatkan juta wooooooo. Duit kerajaan hilang... Pesalah menghilang. Mahkamah pun dah tukar hakim 2 3 kali x bleh selesai.

    BalasPadam