Isnin, 16 Mac 2015

Bukan Main Berselera Anak Johan Jaafar Ni Yer..!


Bukan main lagi bangsat ni memainkan peranannya sebagai anjing jinak peliharaan komunis DAPig..!


Anak lelaki Johan Jaafar ni pun tidak akan mendapat tempat dihati komunis pembangkang kalau dia bukan anak JJ, tidak akan dipandang kalau tak berjaya sebagai peguam, Takkan boleh jadi peguam kalau JJ tak sekolah kan budak ni..! JJ pulak takkan mampu sekolahkan budak ni kalau tak dapat cari makan dengan kerajaan BN selama ini..! simple..! kalau reti bersyukur..!

Apa yang sebok menyalak nyalak...

Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) diminta menumpukan kepada perkara lain selain meneruskan tindakan terhadap pengurus kedai milik Berjaya Books, Nik Raina Nik Abdul Aziz yang didakwa atas kesalahan menyebar dan mengedar buku kontroversi karya Irshad Manji.

Pengamal undang-undang Syahredzan Johan berkata, banyak lagi perkara lebih penting yang boleh dibuat Jawi daripada meneruskan tindakan ke atas seorang wanita Muslin yang tidak bersalah.

"Cukuplah. Banyak lagi perkara yang lebih penting yang Jawi boleh buat. Apa yang Jawi cuba buktikan sebenarnya?


Syahredzan mengulas tindakan Jawi yang merayu terhadap keputusan Mahkamah Tinggi Syariah Kuala Lumpur yang telah melepaskan Nik Raina.

Nik Raina ditahan pada 30 Mei 2012 dan didakwa di bawah Seksyen 13 Akta Kesalahan Jenayah Syariah (Wilayah Persekutuan) 1997 kerana ‘menyebar dan mengedar’ dengan kaedah menjual buku berjudul "Allah, Liberty and Love" (Allah, Kebebasan dan Cinta) yang kandungannya bertentangan dengan undang-undang Islam.


Apa masaalah kalau JAWI nak buat rayuan..! Mahkamah membenarkan..! undang undang membenarkan..! Kalau puak bangsat ni punya kes sampai mahkamah antarabangsa pun dia sanggup naik...! Sampai nak bawa Amerika masuk dan ganggu urusan negara..! tapi kalau JAWI kenapa pulak tak boleh?

JAWI mempertahankan kesucian agama Islam apa pasal pulak nak dibantah? 

Islam apa kau ni..?

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Undang hanya blh dikuatkuasa mengikut si kera anak jj

    BalasPadam
  2. admin bangang. rezeki di tangan ALLAH bukan umno.. baca AQuran bukan kitab umno.

    kitab umno kata nabi buat kenduri mkn roti jala.

    baahalol

    BalasPadam