Khamis, 5 Mac 2015

Kan Dah Kena Bedal..!


Sebab pulut santan binasa..! Sebab mulut badan binasa..! Pepatah lama..! Pujangga orang tua tua Melayu..! Dia Melayu ke..!

PETALING JAYA: Ahli Jawatankuasa PAS Pusat, Dr Dzulkefly Ahmad menyerahkan kepakaran pihak polis untuk melakukan siasatan dan menolak sebarang spekulasi berhubung insiden beliau diserang pada pagi Khamis.
Beliau menegaskan tidak mahu menyokong sebarang andaian atau teori yang mengaitkan serangan itu dengan kewujudan pihak yang berasa tercabar atau kurang senang dengan kenyataannya sebelum ini.
"Saya tak boleh nak kata apa-apa pasal sebarang spekulasi. Yang secara jelas politik saya adalah melawan Barisan Nasional.
"Kalau ada pihak yang mengandaikan ada yang tercabar dengan kenyataan saya, itu saya tidak mahu buat sebarang spekulasi.
"Saya tidak mahu buat apa-apa tuduhan atau andaian. Saya juga tidak mahu menyokong mana-mana teori yang hendak dikaitkan dengan apa yang telah berlaku. Saya mahukan pihak polis untuk melakukan siasatan yang lebih teliti," katanya ketika dihubungi mStar Online pada Khamis.
Pada pagi Khamis, Dr Dzulkefly diserang oleh individu yang tidak dikenali dengan mukanya ditumbuk selepas beliau pulang menunaikan solat Subuh.
Timbul spekulasi serangan itu berpunca daripada kenyataan beliau pada Isnin lalu mengenai krisis dalaman PAS berkaitan dengan hubungan kerjasama antara ulama dan profesional di dalam parti itu.
Menurut kenyataan itu, katanya: "sementara kami menumpu membuat serangan ke atas seteru politik dengan mendedahkan pelbagai kebejatan dan keburukan tadbir urus kewangan dan ekonomi negara, ada pula ustaz-ustaz haraki yang giat 'menyerang' kami dan nak menjatuhkan kami.
"Telah kami katakan cukuplah...tapi nampaknya jadi macam budak. Lagi ditegah lagi menjadi-jadi. Kerja-kerja ini hanya memberi peluru kepada seteru dan lawan politik kita," katanya.
Dalam pada itu, Dr Zulkefly yang juga Pengarah Eksekutif Pusat Penyelidikan PAS memberitahu, satu laporan polis telah dibuat berhubung insiden yang berlaku pada pagi Khamis.
Malahan katanya, keadaan beliau juga stabil tanpa kecederaan serius.
"Alhamdulillah, tiada apa-apa yang parah. Saya pun dah buat X-Ray (Sinar-X) di kepala, tak ada apa-apa yang serius, hanya bengkak sahaja. Terima kasih kepada semua yang memberi perhatian kepada saya,” katanya.
Makin hancur hamPAS sekarang ni..!
Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. Kesimpulannya: dia nak perhatian sahaja sebab dia tak nak komen panjang-panjang.

    BalasPadam
  2. Dah memang dasar parti terrorist. dari atas sampai bawah, semua terrorist. sama2 terrorist gaduh, peduli apa?

    BalasPadam
  3. Betol arr 2....kamu semua mcm budak sekolah kn....bangang yg terlebih tenaga....tunjuk lagak n samseng bodoh....bestkn makan obat sendiri.....haha....

    BalasPadam
  4. Sir, you deserve it.

    Sir, you and your gang have caused frictions among muslim malays in PAS.

    Sir, you think all professionals are qualified.....but you are wrong as there are only thinking about power, money and conquer.

    Sir, its high time you look at yourself in the mirror....ask yourself in all honesty...am i a malay, muslim and a malaysian?

    Sir, ask yourself am i selfish?

    Sir, have you ever asked yourself why do you succumb yourself to pkr's and dap's wish and command?

    Sir, is not that selfish, greedy for power, wealth under the disguise of politics?

    Tuan, adakah ada sekelumit ketetapan dihatimu tentang melayu, islam dan malaysia?

    Wallahuaklam

    BalasPadam
  5. Ini semua drama poyo...hujung sekali cuba kaitkan UMNO BN juga.. Kalau orang UMNO BN buat kerja ni BODOHlah... mamat perasan ni bukan semua orang Melayu kenal pun... Sebab tujuan hidup dia nak jatuhkan orang Melayu dengan jadi ANJING puak cina kiasu... Mulut pun macam longkang walaupun taraf doktor...dia kata dia doktor.. U mana belajar..?

    BalasPadam