Ahad, 8 Mac 2015

MH 370 ~ Pembohongan Akan Terbongkar Jua Akhirnya..!


Setahun masa berlalu..! kita semua redha dengan ketentuan ini namun sebagai rakyat negara Malaysia yang berdaulat kita sudah jemu dan muak dengan pelbagai muslihat yang sengaja disajikan..! Cukup ler..!

Makin banyak goreng..! makin kuat pembohongan terbongkar..! Yang paling tak boleh blah..apabila mengatakan pilot tu orang PKR..! puak pembangkang..! marah dan kecewa lalu hijack dan junamkan pesawat..! Cukup cukup ler bodoh dan membodohkan..! Malu kita yang menyokong kerajaan ni..!

Sila rujuk di sini dan sini. Itu hanya sebahagian tanggapan yang rakyat faham dan tahu akan apa yang berlaku..!

Rakyat kita ada yang bekerja didalam MAS, didalam Airforce, di PMO dan pelbagai tempat lagi yang bercerita dan terus bercerita..!

Macam komen salah seorang blog ini menulis...

Untuk Pengetaguan Anda :

Al-kisah ceritera bermula,

Pada tanggal ??/??/?? satu kargo sensitif dikesan CIA akan dikirimkan ke Negara China. Beberapa pakar juga akan ditugaskan di sana.

Justeru itu, bagi mengelakkan kargo tersebut jatuh ke tangan China, maka AS telah mengaturkan latihan ketenteraan bersama Thailand di mana laluan kargo akan melalui kawasan latihan. Pada malam kejadian, sebuah pesawat STEALTH diarahkan menembak jatuh pesawat tersebut. Sebuah lagi pesawat besar mengekori kemudiannya. Setelah MH370 ditembak, pesawat besar mula mengaktifkan alat penyamarannya seolah-olah MH370 masih diruang angkasa, dan terus menuju ke Diago Garcia, semua pesawat tidak dapat dikesan apabila melalui Laut Andaman ke Lautan Hindi. Pesawat samaran selamat mendarat di Diago Garcia.

Kapal laut USN/USMC bersedia di Laut Cina Selatan, penyelam dengan segera mencari kargo berkenaan. Saki baki MH370 yang tinggal dimusnahkan.

Setalah beberapa lama usaha mencari gagal, cerita sebenar hampir terbongkar. Sebagai amaran kepada Kerajaan Malaysia, MH-17 ditembak jatuh oleh tentera udara Ukraine atas arahan AS.

SO.....
bak kata Nabil
LU PIKIR LA SENDIRI

p.s. Ramalan ku benar belaka, semuanya adalah kudrat Allah Yang Maha Esa

Cakapa cakap ini dah terlalu luas tersebar dan tidak bernoktah..!

Kesian MAS..! siapa nak jawab..! Bangkai gajah tak selamanya akan berjaya ditutup..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

12 ulasan:

  1. aku lagi malu kalau menyokong peliwat...

    BalasPadam
  2. Tak tahu apa nk tulis, tak payah tulislah bro. Cari isu lain. Pasal belalang ke, lipas ke, ikan laga ke. Nak kata siapa yg bohong, tidak juga. Nak kata ada konspirasi, tidak juga. Dah habis isu kot. Isu pkr support duit demo tak nak cerita ke? Takpun kisah najib minta ketua bhgn umno main wayang sokong dia, boleh juga jd cerita.

    BalasPadam
  3. boleh ke pecaya teori ini? kalau di tembak pasti jatuh berkecai di laut China Selatan dan pasti ada serpihan dan pasti nelayan akan jumpa bit and pieces walau di bersihkan oleh USNavy. Impossible to clean in the sea it will be floundered miles around

    my teori is the pilot of MH370.....why must he be at the court attending DSAI when he is supposed to fly that night. he should be sleeping at home if he has to work midnight shift...when he felt dissapointed about DSAI case he probably bring down the plane and the innocent passengers to a place no one can detect just to create distraction about DSAI case. Investigators should go deeper to search for the truth about his hardcore personal relationship with DSAI...there must be something that we dont know but Insyallah it will be revealed one day... the doa and prayers from the families of the passengers and crew akan di makbulkan dan Tuhan tidak akan abaikan ..

    BalasPadam
  4. Ini semua spy taik kucing...

    BalasPadam
  5. Entan ape2x! Xyah tulis la admin. Mcm taik jer!

    BalasPadam
  6. Dengan segala teknologi canggih, kenapa MH370 tidak dapat dikesan. Kemana saja haluan MH370 akan dapat dikesan oleh radar negara lain seperti Vietnam,Thailand, Indonesia, Singapura, India,China dan Australia.Ini menunjukkan sudah tentu ada konspirasi oleh pihak tertentu. Cuba kita guna akal sikit untuk berfikir.Jangan jadi macam lembu yang duduk dalam kondo RM 250juta.

    BalasPadam
  7. canggih tu relative bro...ko pandai sangat pikir la camna nak carik kapal tu...buat teknologi lagi canggih...bongok..lembu pulak yang kena

    BalasPadam
  8. Salam,

    Kepada najib PM.. kita bukan sekadar nak mengenang kes MH370.. kita mesti cari.. dan cara mencari tu mesti MASUK AKAL! Ini nyawa dan maruah 239 manusia dalam pesawat tu!

    Jika teori sekarang tidak menunjukkan sebarang kejayaan, kenapa Najib tidak arahkan untuk tubuh siasatan dengan method alternatif, Kitab mana yg najib pakai taksub sangat dengan teori Inmarsat British semata2 dan pencarian di Southern Indian Ocean?

    kenapa terlalu selektif dalam mencari MH370?

    2-Kenapa terlalu bergantung kepada orang asing dalam menyiasat dan menganalisis data? Kenapa tidak ditubuhkan JK bersama melibatkan MAS, Ahli Akademik dan Pakar2 dalam Malaysia?

    3- Kenapa tiada tindakan keras atau inkuiri awam berhubung kelalaian Pegawai tentera TUDM pada malam Radar Tentera mengesan objek asing terbang di udara Pulau Pinang? Kerana kelalaian itulah punca kepada keadaan sekarang, berbillion kos dibazirkan untuk mencari, sedangkan jika tindakan pantas Tentera pada malam itu MENYIASAT.. bukan menembak jatuh (ayat2 paling BODOH Hisham Kerismudin dalam menutup lemah negara).

    Kenapa Najib PM bersikap lembik, bersandiwara seperti drama.. menekankan isu mengenang.. jangan spekulasi sedangkan Kerajaan Malaysia sendiri yang spekulasikan MH370 terbang tanpa arah ke Selatan Lautan Hindi? Fakta dari Rahib mana Najib beriman sgt sehingga tak boleh sentuh lagi teori2 lain??


    Negara di risikokan oleh kepimpinan yang lemah dan bodoh.. maaf cakap..

    BalasPadam
  9. Kita tak mahu dengan teori2 konspirasi tapi kita juga takank teori taik oleh Kerajaan dan Rejim Barat mengatur langkah tanpa sebarang check and balanced oleh pakar2 blok lain.

    Teori konspirasi itu diisi kerana teori bodoh Kerajaan itu sendiri tidak masuk akal.
    Perkara logik dibiarkan tanpa jawapan. Mengapa hanya beri tumpuan pada teori primer, tidak mahu langsung sentuh teori2 kedua ketiga setelah setahun lamanya hasil kosong.

    Kenapa siasatan kepada saksi2 lain tidak dipanggil.. contoh saksi jurutera carigali minyak yang melihat objek terbakar di Laut China Selatan selari dengan masa kehilangan tersebut. Kita sekadar kumpul data kenapa takut benar Kerajaan kita?

    Radar Tentera.. inilah isu sebenar keadaan Negara kita!!
    Inilah punca masalah sebenar dlm MH370 selain dr masalah pesawat itu dilencongkan tanpa sebab dan tanpa arah.

    Siasatan sekarang seolah cuba menjauhi fakta2 jelas ini. Lepas itu suruh rakyat tutup mulut jngn buat spekulasi.. bodoh sungguh.. ini bukan soal Aqidah.. sini soal tragedi.. ada bahas ada pro ada contra.. tp kita disekat mcm itu hal itu membatalkan Aqidah bila ckp teori2 lain

    Setelah setahun.. Najib hanya mampu cakap.. MARILAH KITA BERSATU MENGENANG MH370?.. punya lah bodoh kata2 yang dikeluarkan oleh seorang PM... nampak sangat ada konspirasi yang mahu disembunyikan..

    Kita nk siasatan bukan nak kenang.. kenang atau tidak memang sudah jadi kenangan.. takpayah nak suruh.. bodoh Najib ni sbb tu Pembamngkang boleh perlekehkan mcm2 sbb Najib ni lembik dan bodoh.. isu 1MDB pun xboleh nk jawab2.. sampai jd liabiliti pd semua ahli UMNO..



    BalasPadam
  10. kebergantungan pada Allah hanya seketika. Ini lah ujian Allah sejauh mana kita terus istikomah mgharap pertolongan Allah. Solat hajat dah tiada lg. Hanya sekadar ucapan doa di bibir. Mana perginya ulamak2 utk memimpin mengajak rakyat terus terusan berdoa, solat hajat , mmbaca quran dll.

    BalasPadam
  11. layan ibu hayati dengan MBAH KABOIRENG lagi bagus dari layan cerita spy mat bon ni.

    BalasPadam