Jumaat, 6 Mac 2015

Woiii..! ~ Apa Khaled Nordin Dah Buat Pada Rakyat Johor..!


Itu sebab jangan berangan nak menjadi Menteri Besar..! Bukan mudah..! Bukan senang..! Dah la mewarisi masaalah yang belum selesai...saban waktu masaalah baru sentiasa berkunjung datang..!

Namun syukur Alhamdulilah...sepanjang tempoh muda mentadbir negeri paling selatan di hujung benua YAB Dato' Seri Mohd Khaled Nordin membuktikan bahawa beliau mampu dan boleh menggalas amanah besar tersebut...!


Bagi Khaled keutamaan beliau ialah kesejahteraan rakyat negeri Johor..! Lantak pergi dengan rakyat Singapura..!

Lagi pula...


Ini lah yang menyebabkan timbulnya kritikan kepada Khaled oleh rakyat Singapura yang tidak pernah jemu mengambil kesempatan dan juga para kontraktor yang selama ini mengaut keuntungan..! 



Rakyat Johor sebenarnya beruntung dan berterima kasih kerana dikurniakan pemimpin yang begitu mengambil berat akan permasaalahan rakyat..!

Rakyat Johor perlu mengucapkan terima kasih dengan memberikan sokongan padu kepada kepimpinan Khaled..! Berdiri teguh dibelakang pemimpin yang diserang oleh rakyat asing dan kontraktor lintah yang mencekik darah..!

Rakyat Johor juga perlu berdoa agar Khaled terus kekal mentadbir Johor dengan pencapaian yang lebih cemerlang kerana selalunya bakat dan kebolehan begini pasti akan digamit dan dinanti oleh kami yang berada diluar negeri bagi menerajui negara pula satu masa nanti..!

Semasa didepan mata..! hargai dan sila ambil peduli..! Jangan sampai permata berharga ini dibawa lari dari bumi bertuah Johor hari ini..!

Sesungguhnya UMNO perlukan lebih ramai pemimpin seperti Khaled Nordin..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Telah tiba masanya pemimpin melayu bersikap tegas demi menjaga negeri melayu untuk kepentingan rakyat dan negara khusus.

    BalasPadam
  2. 180k rumah mampu milik tak di bina sejak 10 tahun lalu...nasib baik gani kalah ...kalau dia menang ...mampuslah orang melayu Johor...Cina sahabat gani pun tak undi dia ...padan muka...

    BalasPadam
  3. Ada hikmahnya Gani kalah dan Lim Kit Siang menang di Gelang Patah..

    BalasPadam