Sabtu, 18 Oktober 2014

AG & IGP Jangan Buat Bodoh Jer..!


Dah semakin menjadi jadi dah..! AG dan IGP perlu berani mendesak Najib untuk mengembalikan undang undang ISA agar keamanan dan kemakmuran negara ini terus terpelihara..!

Rakyat biasa tak pernah berhenti mendesak, kini giliran penjawat awam pulak..! Kalau huru hara negara ni segala kekejaman yang boleh berlaku bukan kenal vip atau tidak..! 

Lu FIkir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. IGP Dah cakap dia nak kan ISA

    Tapi PM Najib Bodoh Banggang Bahalul pie mansuh dah tuu Dia Buat Deeerk.. cum Jerkkk ajer..

    BalasPadam
  2. Kalau ratusan ribu rakyat buat demo aman meminta ISA dikembalikan bolehkah Najib dan Muhyiddin dan Kerajaan kembalikan ISA? Kalau mereka boleh jamin, saya dan rakan sanggup mengurus demo aman ini bila-bila masa.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya sanggup walau pun terpaksa ambil cuti dgn keluar duit poket sendiri....Hidup I.S.A!!!

      Padam
  3. bukan salah IGP tapi salah najib! kenapa bebal sangat sangup dengar rintihan si pembangkang jahanam? lihatlah zaman TUN ada tak perkara sebegini berlaku? zaman najib menteri2 macam cibai ikut ja cakap si najib! salah pun kata betul! najib ni takut dia kalah dalam pilihanraya saja dan selalunya beliau akan memihak kepada cina kenapa sebabnya undi! lihatlah apa saja kaum cina kata tidak dikenakn tindakan tapi kalau melayu cepat saja berbanding zaman TUN awal lagi cina si keparat akan kena! kembalikan ISA dalam terdekat? rasanya tidak sebabnya selagi da najib selagi itu ISA tidak akan dikembalikan! mengharapkan Mukhriz Tun Mahathir jadi PM! pada najib cepat2 turun letak jawatan sebelum orang melayu meluat dan mencemuh!!!!

    BalasPadam
  4. sokong apa yg admin kata !!!!

    BalasPadam