Isnin, 27 Oktober 2014

Apa Tindakan Polis..!


Tidak kah ini boleh disifatkan sebagai gerakan menghasut..! Kita semua tahu bahawa apa jua gerakan seperti ini telah dan akan menimbulkan kekecohan..! 

Sejarah dah cukup mengajar kita bahawa pelampau, perusuh dan pemberontak selalunya hadir didalam gerakan pembangkang selama ini..!

Apa pulak kenyataan PDRM?

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. kalau dah ada penetrasi dah ayer kote tertinggal sah hak orang yang di persalahkan, nak bantah apa lagi, jangan lah bodoh sangat sampai tak boleh guna akal tapi nak tunjuk hebat dengan sikap bodoh degil, nak kena laknat allah baru nak sedar... cer lihat balik..siapa yang buat laporan kena liwat, kenapa nak lari ke Turkey, kenapa nak tangguh tangguh..ini ke pejuang rakyat...tolong lah tengok balik siapa wak nuar tu..

    BalasPadam
  2. Tolonglah CEPAT masukkan mamat-SODOM ni dlm. PENJARA - baru dia tahu, BERJUTA duit ROMPAKAN dari saman anak-beranak TAMAK dia sini-sana; tak akan membelikan kebebasan mahupun PENJARA-ala-MEWAH!

    Dan HRWZioniSSoros-KEPARAT tu nak paksa kita tunduk pd. undg-undg SODOM-KEPARAT depa?! Dahlah si Barat-ZIONIS/ISrael asyik boleh menyerang/menjajah/merompak Dunia Islam yg. kaya minyak-gas-Uranium (utk. membuat senjata Nuklear) dgn. membunuh/menyiksa sesuka hati umat Islam secara beramai (Genocide), termasuk kat Palestine, Syria, Iraq, Libya, Afghanistan, Nigeria/Guinea/Afrika dsbnya, melalui MO menggunakan PENYAMAQ Islam utk. mencipta/mengetuai kumpulan pengganas 'Islam' cthnya Al-Qaeda, ISIS/ISIL , Boko Haram dsbnya, serta senjata “Eugenics-GMO-Biowarfare”- Ebola/HIV /Denggi- dan semua ni tak pula dihentam si UN/HRWZIONIS-DAJAL ni! PI MAMPOS!

    Barulah aku paham mcm mana mamat-PKRSODOM ni boleh satu geng dgn. puak KAPIRDAJAL ZIONIS ni - budaya SODOM depa!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
  3. Yang berhimpun di um skg adalah gang kajang move bukan gang azmin...bukan gang tski dan bukan orang pas.....gang nepotisme dan melayu dap serta penyokong lgbt....

    BalasPadam