Khamis, 2 Oktober 2014

Najib Mahu Terus Di Tipu..!


Bukan main manis mulut si Wee bila mengatakan cina komunis Alvin Tan melampau...

KUALA LUMPUR, 30 Sept (Bernama) -- MCA menyifatkan tindakan penulis blog Alvin Tan yang menghina pemimpin negara di laman sosial Facebook sebagai perbuatan melampau yang cuba menjatuhkan imej negara.

Timbalan Presiden MCA Datuk Dr Wee Ka Siong berkata perbuatan itu dilihat boleh mempengaruhi dan merosakkan akhlak masyarakat di negara ini.

"Saya tidak faham mengapa Alvin (Tan) perlu berbuat demikian, saya difahamkan gambar-gambar pemimpin dirosakkan dan dipaparkan di laman Facebooknya itu.

"Kami berasa kesal terhadap perbuatan kejinya itu," katanya kepada pemberita selepas majlis pecah tanah Sekolah Jenis Kebangsaan (Cina) Kuen Cheng 1 di sini, pada Selasa.

Rupanya apa yang tersurat disebalik itu ialah Wee mahukan peruntukan lebih besar keatas sekolah rasis lagi perkauman itu..!

Sejauhmana Najib mahu membiarkan dirinya tertipu, ditipu atau menipu?

Sedangkan segala kemahuan kaum pendatang ini telah banyak dipenuhi selama ini..! Ianya lebih penuh dan melimpah ruah apabila Ah Jib  Gor mengambil tampuk pemerintahan..!

Sokongan kepada BN? tak sokong pun termuntah muntah Najib bagi..! APa perlu sokong? Apa perlu undi BN?

Cukup cukup la Jib..!

Lu Fikir La Sendiri!!! 

9 ulasan:

  1. Cina mana2 pon sama.....puii

    BalasPadam
  2. Ade aku kesah>>>>Najib

    BalasPadam
  3. Nak bantu ada hadnya.Keutamaan kpd golongan miskin dan golongan rakyat yg berpendatan rendah.Sekolah2 Cina dah lebih baik fizikalnya.Maka tak payah bantuan lagi.Jgn tamak.

    BalasPadam
  4. Melayu selalu di tipu..he..he..apa lagi yang kat atas-atas. Otak bijak tapi cina lagi bijak .... mereka. Kes Alvin bb tiada langsung cina politik 'defend' kerajaan !

    Tahap tahu sumbat jerrr....

    BalasPadam
  5. cina tau kerajaan akan beri peruntukan walaupun x sokong BN,
    Lain kali beri syarat kalau BN menang baru peruntukan diberikan.macam anwar janji kat kg buah pala,kasi menang dulu.sayangnya anwar mungkir janji.l

    BalasPadam
  6. Tutup je sekolah cina. Najib bagi mua dan besar kepala pada cina.

    BalasPadam
  7. jek dulu kasi tinggi. bila dah gayat, senang la ugut itu ini. stail ini masih relevan bila berhadapan dengan najib......

    BalasPadam
  8. Apa lagi Cina mau?

    BalasPadam
  9. Bagilah semua kat Cina..

    Biar Melayu Merempat

    BalasPadam