Selasa, 28 Oktober 2014

HOT ~ KJ Bogelkan Dirinya..!


Hipokrit..!

KUALA LUMPUR: Ketua Pergerakan Pemuda Umno Khairy Jamaluddin bertegas dengan pendiriannya bahawa kenyataan oleh Datuk Ibrahim Ali dalam isu Bible bersifat hasutan.
Khairy berkata, pendirian itu bersifat peribadi tanpa melibatkan kenyataan yang dikeluarkan oleh Jabatan Peguam Negara.
"Kalau pandangan peribadi saya...kalau buat kenyataan nak bakar kitab orang lain, itu adalah hasutan.
"Bayangkan kalau ada orang cakap macam tu tentang Al Quran, sudah tentulah menghasut," katanya pada sidang media selepas mempengerusikan mesyuarat Exco Pergerakan Pemuda Umno di sini, Isnin.
Beliau berkata demikian sebagai mengulas kenyataan Jabatan Peguam Negara pada Ahad bahawa kenyataan yang Ibrahim untuk membakar Bible bahasa Melayu, tidak terjatuh di bawah lingkungan definisi kecenderungan menghasut mengikut Akta Hasutan 1948.
"Terpulang kepada Jabatan Peguam Negara. Mereka ada kebebasan untuk buat keputusan dari segi pendakwaan," katanya.
2 alam ke apa? macam mana sebagai anggota kerajaan dan ketua kepada sayap parti yang memperjuangkan Agama, Bangsa dan Negara boleh bersetuju dengan keputusan AG tapi dalam masa yang sama secara peribadi menafi dan menyangkal keputusan tersebut..!
Apa yang boleh diharapkan oleh Agama, Bangsa dan Negara jika manusia jenis ini diberikan jawatan yang lebih besar dalam menentukan hala tuju negara..!
Agak agak kemana? ke parit..!!!
Lu Fikir La Sendiri!!!

9 ulasan:

  1. Mcmmanalah si mamat-kari-LIBERAL-galak-BERZUMBA-dan-pakai-stokin 'PINK' (apahal ni?!)- yg. mempertikaikan penjelasan AG psl. kes Datuk Ibrahim ini! Bilalah dia nak BERAMBOS pi masuk PKRSODOM - itu tpt. yg. sesuai buat mamat-PENGKHIANAT ni! Kata lulusan Oxpot, tapi tak pula tahu paham penjelasan AG - iaitu ikut KONTEKS kes ini; kerana si PENDATANG CINA RASIS dok sebaq Bible kat pelajaq Melayu kat P. Pinang masa tu, kat NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang kami ini!

    Itulah, tak semestinya lulusan Univ. omputih, lebih bijak bahkan ada yg. jadi lebih BANGANG mcm. yg. berlambak kat Barat - dan sibuk BERZUMBA-terhegeh-hegeh sini sana serta pakai stokin PINK!

    Nasib baik kita ada anak-anak muda PERWIRA Islam/Melayu-TULEN yg. berani mcm. WIRA PERKASA ni - lihat di - http://irwanfahmi.blogspot.com/2014/10/apakah-ketua-pemuda-umno-lupa-asal-usul.html , Apakah Ketua Pemuda UMNO lupa asal usul?, Kenyataan Media Wira Perkasa Malaysia , 3 Muharam 1436 / 27hb Oktober 2014:

    Wira Perkasa merasakan begitu aneh sekali bila Ketua Pemuda UMNO membuat kenyataan mempertikaikan penjelasan AG dalam isu yg dibangkitkan oleh Presiden Perkasa berkaitan membakar Bible bahasa Melayu yg ada perkataan Allah dan tulisan jawi.

    Inikah sikap seorang Ketua Pemuda UMNO Malaysia bertaraf Menteri? Jika beliau berkata itu pandangan peribadi beliau, Wira Perkasa mencabar beliau buat mesyuarat tergempar Exco Pemuda UMNO Malaysia dan keluarkan satu ketetapan Pemuda UMNO Malaysia bahawa mereka mahu Presiden Perkasa perlu didakwa atas akta hasutan atas isu tersebut. Kami cabar mereka buat atas nama Pemuda UMNO Malaysia.

    Sebagai orang muda, kami Wira Perkasa impikan seorang tokoh pemimpin muda yang lantang pertahankan kepentingan Islam apa lagi semakin banyak kes cubaan memurtadkan anak-anak muda Islam......

    (Teruskan membaca.....)

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
  2. oh Khairi dengan Perkasa dia cakap hasutan! sebagai ketua umno bukan kah tugas dia memertahankan , membela maruah agama, bangsa dan negara? bukankah itu kerja atau retorik pemuda umno sejak dulu? sejak bila bible tak boleh bakar jika berada dalam simpanan kita? dan sejak bila puak kristian tidak pernah membakar Al Quran?

    Kenyataan bersifat peribadi untuk membela kaum cina? yg berterusan mengutuk, memaki hamun. meludah, mengaibkan, merendah-rendahkan maruah orang melayu dan bumiputra?

    BalasPadam
  3. Kemanakah UMNO dibawah Najib dan Khairy? HANCUR DAH MELAYU.....memang SIAL

    BalasPadam
    Balasan
    1. PUPUS DI bBUMI MELAYU SENDIRI

      Padam
  4. SERONOK BACA ARTIKEL PERKASA TENTANG KJ.. ADABETUL NYA.

    BalasPadam
  5. percayalah..satu hari KJ akan pelingkupkan Umno lebih teruk dari Anwar.....Umno dah ada parasit yang bakal menghancurkannya.......KJ, SAIFUDIN ABDULLAH,JAZLAN dan bnyk lg.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku orang Rembau...dari dulu dah memang tau spesis ni bukan boleh dibagi muka....punah UMNO dibuat dek KJ...budak2 UMNO, KJ bagi bola sebijik terus diam ...macam sial

      Padam
  6. KJ dan Ah Jib Gor dua nama bakal dikenang generasi melayu masa depan...

    BalasPadam
  7. aku malas nak komen si leberal ni. senang cakap dia ni jenis...P.U.K.I.M.A.K.

    BalasPadam