Ahad, 26 Oktober 2014

Kenapa Tak Nak Report Polis..!


Semua perkara dari mula beranak hingga la orang mati semuanya kena report, kena maklum..! Lagi la kalau kes yang mencalar maruah seperti video lucah mesti kita mahu menegakkan kebenaran..! nak cari keadilan..!

UAI tak nak cari kebenaran ke..! tak nak cari keadilan ke..! Soalnya kenapa???

Lu Fikir La Sendiri!!!

9 ulasan:

  1. Soalan femes yg sllu kuar dlm soal jawab UAI....hukum melanancap dlm isle....klu soal hukum pluralisme ugama lansung x ada soalan...pengsnjur mcm dah tapis2 soalan...hampehhh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pada firasat hamba, UAI sendiri yang reka cipta soalan2 berbaur seks tu. Ini sebagai pelaris ceramah beliau kerana beliau tahu remaja2 gemar berbicara bab2 seks sambil berkopiah.

      Padam
  2. Musibah, ujian dtg sbg peringatan, muhasabah diri, di mana salah dan silap perlu diperbetulkan.

    BalasPadam
  3. Biasanya penganut agama PAS akan buat solat hajat perdana untuk kes seperti yang menimpa uai ini ... tetapi nampaknya tiada cadangan untuk membuat solat hajat perdana ... dah lah report polis tidak mahu buat ... solat hajat perdana pun tidak mahu buat juga ... hem ... faham2 ajerrlah ...

    BalasPadam
  4. Selalunya.. bila x nak buat laporan polis
    Sbb x nak pjngkan kes
    X nak bg polis siasat

    Bila x bg polis siasat...
    Tentu ada sesuatu yg nak disembunyikan
    Apa ya...

    BERANI KERANA BENAR !!

    BalasPadam
  5. SUDAH TERANG LAGI BERSULUH

    BANGKAI GAJAH NAK DITUTUP DGN DAUN KELADI?

    SUDAH GAHARU CENDANA PULA
    SUDAH TAHU BERTANYA PULA

    ORANG TANYA DIA "OSTAD KE BERLAKON DALAM VIDEO TU?"
    DIA JAWAB " INI ADALAH AGENDA UTK MENJATUH ULAMOK BLALALALA"
    ORANG TANYA LAIN, DIA PUSING LAIN
    SUSAH SANGAT KE NAK JAWAB " NO!"??

    Lepas ni kita boleh kenal siapa yang datang ceramah ostad sama IQ dgn baghal & kibas.

    BalasPadam
    Balasan
    1. takkan nak mengaku,...malu ler anak bini diaaaa.

      pihak lawan berjaya letupkan peluru berpandu betul-betul kat muka azhar idrus!

      Padam
  6. OstadSkrgOstadDuit26 Oktober 2014 11:50 PG

    UAI ni ostad seks.. nk bg laris video dan popularitinya.
    Nabi SAW nk beri hukum berkaitan hubungan suami isteri pun berlapik.. berakhlak.
    ini ostad kepala otak seks. apa yg dlm otaknya sama apa yg dia suka ckpkan..

    itulah yg selalu dia fikirkan.. SEKSS!!
    semoga jd iktibar... jgn jgn suka aib org lain.

    BalasPadam