Jumaat, 10 Oktober 2014

Tampar Ajer Laa..!


Tampar ajer laa...! Apa yang nak cakap cakap..! nak bagitau satu dunia..! siap masuk suratkhabar bagai..! Dah jelas paria bangsat tu kurang ajar..! Pemuda tunjuk la pulak tamparan selipar kepada paria tu..! Masa sembang dah habis..!

Jangan pulak paria tu tampar Pemuda sudah ler..! Masa tu baru betul Pemuda UMNO dah jadi Paria UMNO..!!! cakap tak habis habis..! nak tampar ke nak mengampu..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

8 ulasan:

  1. aku dah malas nak dengar cakap2 pemuda umno kecuali betul2 keluar paper yang pemuda umno dah mengamok macam prebet adam!

    BalasPadam
    Balasan
    1. saja nak bagi tau najib yang mereka sememangnya pengampu yang setia. kalau tak buat macam tuh, najib tak tau pulak pemuda ada dibelakang dia.

      Padam
  2. Melayu semua tak masok ajar suka bercekau sesame sendiri sbb tu Bangsa Pendatang lain Kurang Ajar dan semakin Musibat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. abih tuh, kalau tak betul pun nak diamkan ajer?

      Padam
  3. Balasan
    1. napa beb, geli ker seronok?

      Padam
  4. STANDARD LAH ORG MELAYU...SEMUA PANDAI BERCAKAP AJE MCM TIN KOSONG...NAK BERTINDAK MEMANG XDALAH...MAKLUMLAH ORG MELAYU NI SEMUANYA BACULL.....HAHAHAHAHAHHA

    BalasPadam
    Balasan
    1. terasa jugak tuh. satu tamparan pada kita juga. tepuk air didulang, terpercik muka sendiri nampaknya.

      Padam