Selasa, 21 Oktober 2014

Mana Pergi Menteri Agama Malaysia..!


krik...krik... krik...krik..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

10 ulasan:

  1. lain kali mereka akan buat sentuh cipap berlapik pula

    BalasPadam
  2. Saya mencadangkan supaya penganjur membuat Majlis Jamuan Makan Malam untuk meraikan kejayaan mengadakan kempen pegang anjing itu.

    Minta Dr. MAZA untuk berucap dan merasmikan majlis itu.

    Malahan sebagai cenderahati, berikan baju dari bulu anjing kepada Dr. MAZA dan Pengerusi MAIS untuk dipakai. Serta hadiahkan seekor anjing kepada Dr. MAZA dan Pengerusi MAIS sebagai haiwan kesayangan mereka, minta Dr. MAZA dan Pengerusi MAIS agar memeluk dan mencium anjing berkenaan, kerana mereka begitu riang ria membela kegiatan itu serta kata anjing tak haram, semoga mereka puas hati dapat peluk anjing dan memakai baju dari bulu anjing setiap hari.

    BalasPadam
  3. Berikan kopiah yang dibuat dari bulu anjing untuk dipakaikan kepada Dr. Maza dan Pengerusi MUIS sama, menyentuh anjing tak haram kata Dr. MAZA, malahan Pengerusi MUIS pula siap ucapkan selamat maju jaya pula, semoga puas hati mereka berdua pakai kopiah bulu anjing pula lepas ni.

    BalasPadam
  4. Saya menantikan aksi Dr. MAZA untuk mendukung anjing dengan penuh senyuman riang. Semoga puas hati orang yang mendatangkan kegusaran serta pertelagahan kepada ummah ini.

    BalasPadam
  5. Pengerusi MAIS bila nak hantar whatapps atau masukkan dalam facebook sedang peluk anjing bersama anak dan bini? Saya menunggu perkara ini, kerana kamu boleh ucap maju jaya kepada kempen pegang anjing, oleh itu buktikan dengan memeluk anjing bersama anak bini kamu.

    BalasPadam
  6. ustaz iqbal tu tak silap aku dari Darul Muhibbin.

    BalasPadam
  7. Saya juga menantikan artikel terbaru Dr. MAZA dalam blog dan facebook beliau sambil menunjukkan dia mendukung dan mencium anjing dengan penuh suka hatim, suruh anak dan bini Dr. MAZA peluk dan dukung anjing sekali, tangkap gambar sekeluarga sedang dukung dan peluk anjing itu lepas tu masukkan dalam facebook dan blog, rakyat semua sedang menantikannya.

    BalasPadam
  8. apa kata kita adakan pesta sembelih anjing ikut cara islam..dengan tunjuk ajar pegawai MAIS.lepas tu panggil pekerja vietnam panggang dan kenduri daging anjing tu...tengok siapa meroyan...
    hidangkan daging anjing tu pada MAZA....ambik bau pun cukup...bukan najis pun...kalau cicah cincaluk ..pergg ,MAZA pasti menjilat jari...

    BalasPadam
  9. JAKIM kena proaktif jangan tunggu report/laporan...perkara dah berlaku baru nak siasat...tengok balik fatwa2 yg telah dibuat oleh Majlis fatwa Kebangsaan....sudah diwartakankah fatwa2 tersebut ??

    Aku amat tertarik dgn satu fatwa yg telah masuk tahun ke 10..fatwa MEROKOK ITU HARAM DARI SUDUT PANDANGAN ISLAM...memang bagus dan tepat fatwa ini...tapi sayangnya belum diwartakan sepenuhnya seluruh negara. Mewartakan satu hal...membiarkan umat Islam terus berada dlm pembaziran, masalah kesihatan dan menzalimi alm sekitar ( udara beracun ) lagi satu hal yg besar

    Kenapa JAKIM takut sgt nak highlightkan perkara ni...tempat paling mudah ialah dlm khutbah2 Jumaat dan Hari raya...begitu juga JAKIM boleh mohon masukkan slot fatwa merokok ini dlm setiap saluran TV/radio....masalahnya JAKIM tunggu apa lagi ???

    BalasPadam
  10. rocky the great brown dick says: wooiiihh Tanpa Nama (anak tabung uji ko?) sodapnyo cakap tak bolapek HUKOM. Aku bukan nak potahan Dr MAZA tapi cubo ekau carik dalam al Quran & hadis; mano ayat yang kato anjeng tu najis? ado ingek tak khutbah Baginda maso haji widak yang ramai urang dongar "aku tinggalkan pada kamu al Quran & hadis dimana kalau kamu berpegang pada kdua2nya kamu tidak akan sesat selamanya.." kalu ado dalam al Quran & hadis ayat kato anjeng tu "haram" dan "najis" silo tunjok . Kalu bukan al Quran & hadis nak pogang, nak pogang buku "Mona Gersang" pulak ko? "Ihdinassiroo tol Mustaqiim.." yang dok baco boboleh kali siang malam (kalu ekau baco laa) tu apo maksud dio? apo "jalan yang lurus" kalu bukan al Quran & hadis? Bukan den cakap tapi Baginda Nabi punya sabdo, bukan ayah pin, bukan Berahem Mat Zin & bukan Berahim Ali!!
    MasyaaAllah Dek Tanpa Namo.. den kesian, botul2 kosian kek mak bapak ekao, ustad/ustazah ekau, cekgu2 ekau.. betobatlah, bolom matohari naek sobolah barat laie.. jangan mudah molonting atas apo sifat molaenkan HAQ ALLAH tergugat..ingat lah Dik, kerano pulot santan binaso; kerano mulot IMAN binaso..InsyaAllah Dio Maha Pengampun

    BalasPadam