Rabu, 22 Oktober 2014

HOT VIDEO ~ Betul Ke Najib Takut Bini..!!!


Isu ini bukan perkara baru ianya menjadi stigma yang menarik minat rakyat dipelusuk negara walau ke Hulu Lachau di Sarawak tempat Najib suka sebut tu PUN bercakap isu yang sama..! isunya BETUL KE NAJIB TAKUT BINI?

Najib ialah PM Malaysia, tentu tidak lepas dari pandangan rakyat setiap perkara yang melengkari hidupnya..! Mungkin ada yang melihatnya sebagai gurauan, ada yang sinis malah ada yang cuba nak memberikan gambaran sebenar..! Apa pun hanya Najib dan Rosmah sahaja yang tahu..!



Balik kepada persoalan asal..! Apakah benar NAJIB TAKUT BINI? Atau BINI TAK TAKUT NAJIB? ATAU BINI CUKUP MENAKUTKAN..!!!

Agak agak yang mana satu..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

12 ulasan:

  1. bukti yang terbaik dan sudah sepatutnya disebarkan semasa PAU nanti. sebok dengan 1Maysia dan pelbagai jenama lain, tapi sendiri kibarkan bendera kain batik. apa punya jantan jadinya. sueh dah jadinya.

    BalasPadam
  2. tapi nampak sangat rosmah tu tak tahu protokol. kalau berjalan memang nak mendepani najib. macam 'she calls the shots'.

    BalasPadam
  3. Rakyat melayu islam malaysia, khususnya umno, memang sesuai dgn ketua yg ada...rakyat dan ketua, berpisah tiada, deserve each other...jgn salahkan ketua sahaja...Ketua reflect penyokong dan pengikut.....

    Inilah zaman era melayu islam paling celaru, dari melayu berniqab masuk dap parti pelindung para murtad pembenci islam dan hudud... kepada melayu bertudung berbangga peluk anjing bela anjing..... kepada melayu melayu pro gereja menggalakkan melayu islam bebas murtad,.....kepada melayu yg terang terangan merosak kan melayu islam yang lain pelbagai cara dan propaganda....zaman melayu islam tunduk takut setakut takutnya pada yg lain....zaman melayu islam mencabar dan kurang ajar pada raja raja melayu ketua islam negara dan negeri....

    How i wish iam soo wrong ameen.....

    BalasPadam
  4. Sengol sayang bah tu !

    BalasPadam
  5. Ada berjuta juta perempuan yg lebih cantik dan yg lebih kurus.
    KAWIN AJE LEEEE. Dari segi kemempuan najib memang boleh.
    Kalau aku jadi Najib,dah lama ANA KAWIN LAGI 3.

    BalasPadam
  6. Sebab tu Allah swt tak jadikan KAU anon 4.17 Najib, sebab Allah swt tahu kau tak layak!! Tak tahu kawal nafsu. Orang Lelaki Melayu pantang mereka MAMPU, mampu sikit kaya sikit dah lupa asal usul bini, pengorbanan bini. Mula cari salah.

    Oh Ya, satu lagi ada ke suami di Malaysia ni yang tak takut bini? Kalau tak takut bini dah lama kelab kahwin lari di sempadan Siam tutup kedai!!!

    Lu pikirlah sendiri...itu pun kalau Lu ada OTAK!!

    BalasPadam
  7. Daripada nak cari salah Nasjib, salah bini Najib, tengok tengok lah cermin cerminlah periksa periksalah DULU diri masing2...

    Handsome tidak, kaya tidak, pandai tidak....ALL of the above.

    Busuk hati Ya, Dengki Ya, Tukang fitnah Ya...Mengumpat MESTI! Sebab semua orang di Malaysia ni, tak kiralah berjanggut ke, bermisaike Lelaki ke Perempuan ke, HOBI mereka mengumpat.

    Sebab tu akhirat besok semua BANGKRAP!!!

    Yang untung : Najib dan bini dia...ha ha ha who laugh the last?

    Ha ha ha satu lagi: ada hati mengaku Islam sejati....

    BalasPadam
  8. bau bangkai la, macai rosmah ada sini.

    BalasPadam
  9. Dia bkn macai rosmah tp sedara islam yg memberi nasihat. Bg manusia yg ada jin n setan dlm dirinya aka luaran je islam, ayat2 nasihat mmng bau bangkai. Tapi klu bab kutuk n mengata org dia bau harum semerbak. Org mcm ni biasanya lupa bhw takde sapa yg berkuasa memuliakan atau menghinakan kecuali Allah.

    BalasPadam
  10. Masihkah anda ingat lagi.....GUNALAH BAHASA KEBANGSAAN(BAHASA MELAYU),BELILAH BARANGAN BUATAN MALAYSIA..dan banyak lagilah...tapi kenapa hanya seketika sahaja?Dimanakah pendirian "KITA"????

    BalasPadam
  11. Bila sebut saja kalimah Takut Bini.aku sendiri yg alaminya ciri2 TB.ok disini aku nak kongsi sedikit cerita rumahtangga aku. aku dah kawin 30 tahun lebih,sejak bini aku menceburi bidang perniagaan(3-4 tahun lepas) rezki makin bertambah kataku Alhamdulillah...sebenarnya bernula detik itulah aku mula diherdik,dihina,dimaki hamun danaku terpaksa pendam kalau bertengkar aku rasa malu dengan anak2 dan juga jiran,maklum duduk rumah ,lowcoast dinding bata blok,cakap kuat sikit orang sebelah boleh dengar,nak tak nak aku diam je,bini apa lagi dengan sikap mendiamkan diri bertambahlah egonya,seperkara lagi bini aku ni cepat baran tak sampailah main silat2.dan dia selalu mengungkit perkara2 lama,soal keluarga aku,keturunan aku.aku diam juga,bila lawan panjang citer....banyak benda aku terpaksa mengikut kehendaknya...dan sehingga kini aku terpaksa memendam perasaan,bila aku cakap hal agama,dia kata aku ustaz,tapi sekarang ni aku dalam proses menjual rumah aku atas sebab dia jugak. jadinya aku punya rancangan dari hasil jualan rumah tersebut selepas tolak semua hutang2 tertunggak (dia dan aku) duit itu akan dibahagi dua sama banyak,pas ni kami akan menyewa rumah lak. Plan aku bila duduk rumah sewa,kalau dia buat hal senang aku nak cabut tak yah nak babitkan rumah tu lagi.apa pendapat anda

    BalasPadam
  12. BETULLLLLLLL.....BINI SEKARANG BILA DAH PENDAPATAN BESAR,DIA BESAR KEPALA DAN NAK JADI PUAN BESAR DIA TAK TAU PINTU NERAKA SEBESAR-BESARNYA DIBUKA UNTUK MENYAMBUT KEDATANGAN BELIAU........SEBELUM TERUK LEBIH BAIK CABUT JE......

    BalasPadam