Khamis, 23 Oktober 2014

Mabuk Lagi Memabukkan..!


Pemabuk tetap mabuk..! Mabuk lagi memabukkan..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

11 ulasan:

  1. Bola otak penuh ulat.. ni lah jadinya..
    Ciri2 kepala otak liberal akan keluar hujah ikut logik kepala otak dgn nada sindiran..yg sebenarnya menyokong perkara yg dibincangkan..
    Mamat confuse...Dulu BN..pas tu KEADILAN..pas tu KITA..skrng ni tinggal DIA..sorang2..

    BalasPadam
  2. majlis fatwa kebangsaan dan/atau kelantan mesti mengeluarkan fatwa bahawa sipemabuk tegar ini adalah seorang kafir . bila mati nanti tidak boleh mayat dia diuruskan menurut hukum islam dan tidak boleh ditanam ditanah perkuburan islam.

    BalasPadam
  3. Kerap sangat mamat mabukni pertikaikan hukum Islam.Betullah kata Nik Aziz,spesis jenis ini adalah sepsis manusia yang ada kepala tiada otak.Otak mereka dipenuhi dengan taik.

    BalasPadam
  4. syaitan punya melayu ini dah mempersendakan agama Islam mungkin melayu macam ini berfkiran itu sebab melayu tak boleh maju dan kaya macam dia. cilaka punya olang.

    BalasPadam
  5. Set kito jugok ni......set kito jange pecoh!!!!hidup kelate.....

    BalasPadam
  6. Zaid otak bodoh nak mampus. Macamana jadi peguam dengan otak berkarat macam ni?

    BalasPadam
  7. IF YOU GOT NOTHING GOOD TO SAY, JUST SHUT UP!!!!! CONGRATS, YOU HAVE JUST TOLD THE WHOLE WORLD HOW DAMN STUPID YOU ARE!!!!

    BalasPadam
  8. inilah sepsis orang bijak pandai sampai bercakap pun bunyi macm cirit

    BalasPadam
  9. Aku syak ni sekoq lagi mamat SODOM!

    Inilah jenis Islam/Melayu-LIBERAL- TERKANGKANG atau PENYAMAQ ISLAM! yg. BENCI sgt. mana-mana hukum Islam!

    Si KAPIRDAJAL yg. PEROGOL-PEROGOL ANJING/dan binatang lain di Barat yg. sungguh ‘MODEN‘ tu, mungkin diPUJA pula si HIPOKRIT BANGANG ni! Inilah jenis otak LONGKANG!

    Lihat cara hidup si KAPIRDAJAL BINATANG BUAS yang MEROGOL ANJING dan pelbagai binatang, termasuk dlm. ZOO khas, di JERMAN/EU/US - di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2352779/Bestiality-brothels-spreading-Germany-campaigner-claims-abusers-sex-animals-lifestyle-choice.html, Bestiality brothels are 'spreading through Germany' warns campaigner as abusers turn to sex with animals as 'lifestyle choice' By Matt Blake, 1 July 2013; dan di http://www.examiner.com/article/states-where-bestiality-sex-with-animals-is-legal , States where bestiality (sex with animals) is legal, August 8, 2011!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
  10. TATAK HAILAN LA!! PASAT LIA PUN KAKI BOTOI.TAKAT ANJING NI APA LA SANGAT YE TAK?

    BalasPadam
  11. apa-apa hal pun,hanya ALLAH sahaja yang tahu.Didunia ni..hukum ciptaan manusia lepaslah,tapi di SANA nanti nak lari kemana?

    BalasPadam