Rabu, 22 Oktober 2014

Gambar Yang Jarang Anda Lihat..!


Ular menyusur akar takkan hilang bisa nya..!

Lu FIkir La Sendiri!!!

8 ulasan:

  1. rasa bangga mempunyai pemimpin yang berjiwa rakyat..semoga sumbangan tun dalam semua aspect di terima dan di sanjung oleh masyarakat...

    BalasPadam
  2. Ya Allah.. tempatkan lah 2 insan ini dalam golongan yg Engkau cintai..
    Amin

    BalasPadam
  3. peminpin yang tak tahu penat menegur melayu supaya sedar diri dan majukan diri, tapi melayu masih ingat melayu dalam comfort zone...masih perlu di suap sepanjang masa..sedarlah melayu...usaha tun untuk memajukan bangsa melayu, jangan lah melayu memburuk buruk kan tun yang cuba membaiki kedudukan melayu..siapa kah pejuang melayu jika bukan tun..semoga usaha tun di berkati allah.

    BalasPadam
  4. Ramai bangsa lain di Malaysia yang memburukkan Tun M sebab dengki dengan wawasan beliau. Boleh baca komen dia orang kat Yahoo, TMI dsb. *pfffttt

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ramai yang memburukkannya di Malaysia, tapi negara islam satu dunia menyanjunginya. Terimakasih Tun M. Semoga Allah mengurniakan darjat yang amat tinggi untuknya di akhirat kelak.

      Padam
  5. Aku tak pernah terkesanpun dgn tohmahan dan fitnah terhadap tun mahathir. Bagi aku tun sgt steady. Dh tua tp otaknya kekal brilliant. Itu sebab ramai sgt yg dengki, benci dan busuk ati.

    BalasPadam
  6. Tun M & Datin,
    Semoga Allah kurniakan kesihatan dan minda yg tenang utk terus menegur Ah Jib Gor..PM Cina

    BalasPadam
  7. rocky the great brown dick says: tak de sape ke nak hanta gamba2 ni pada Biq Mama?

    BalasPadam