Ahad, 18 September 2016

HOT ~ Najib Nak Buang Bashah..?


Maknanya cuma nak bagi anak kawan baik bapak ni pencen Menteri Besar ajer la..! Sementara dapat membuang Mukhriz..! Selain dari tu takde pekdah langsung rupanya..!

PRU14: Najib mungkin tukar MB di 4 negeri

Menjelang Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU 14) akan datang, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dijangka akan membuat 'perubahan' untuk memastikan BN kekal berkuasa.
Akhbar berbahasa Inggeris The Star yang memetik sumber berkata, perubahan yang akan dilakukan termasuk menukar menteri besar di empat negeri- Pahang, Terengganu, Kedah dan Negeri Sembilan.
"Perdana Menteri perlu pemimpin baru untuk menerajui jentera di negeri tersebut," kata sumber itu yang dipetik sebagai berkata.
Spekulasi mengenai perubahan dalam jentera kerajaan Umno telah giat diperkatakan selepas Menteri Besar Pahang Datuk Seri Adnan Yaakob baru-baru ini berkata mungkin tidak akan mempertahankan kerusi DUN Pelangai yang telah disandangnya sejak 1986.
Adnan membuat kenyataan itu beberapa hari selepas dia mengejutkan Dewan DUN dengan meletakkan 'pen di antara jari di kakinya' bagi menolak khabar angin kononnya beliau tidak sihat.
Di Kedah pula, The Star melaporkan, perancangan Najib untuk menukar menteri besar itu ekoran kesihatan Menteri Besar Datuk Seri Ahmad Bashah Md Hanipah yang kerap ke hospital.
Begitu juga dengan Negeri Sembilan, Menteri Besarnya Datuk Seri Mohamad Hasan turut mempunyai masalah kesihatan ketika beliau dikatakan sakit semasa menghadiri Mesyuarat Agung Umno bahagian Rembau.
Itu pun kalau la BN Najib masih boleh lagi berkuasa..!
UMNO dan BN Najib ni dah penuh dengan penyakit..!
Dah tak boleh diberi ubat..! dah tak boleh dibedah..!
Kena tanam ajer nampaknya..!
Lu Fikir La Sendiri!!!

20 ulasan:

  1. Tembakan saya bulls-eyed - Tepat....!!!!!
    .
    BERITA TERKINI - Retak Mencari Belah Dalam UMNO

    TAMPIN: Pemimpin UMNO yang didakwa berhasrat bergabung dengan anggota Parlimen pembangkang untuk menggulingkan kerajaan, akan bertemu Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini, kata Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi.

    ."Maklumat yang saya dapat ini sahih, bukan maklumat tepi jalan dan maklumat ini saya peroleh daripada orang yang hadir mesyuarat itu sendiri.

    "Kalau saya tak timbulkan perkara ini daripada sekarang, mungkin lebih ramai ahli-ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) telah dibeli dengan penandatanganan Aku Janji itu," katanya dalam ucapan semasa merasmikan mesyuarat perwakilan UMNO Bahagian Tampin di sini hari ini.

    BalasPadam
  2. MB-MB itu benar2 'FALL SICK' ke atau 'FASIK'? Cuba komen sikit Sdra Ted Manoff.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Seman ko kojol nanti jgn lupa pesan kat anak ko jgn tanam dady kat msia... Cari bumi lain India ker...

      Padam
    2. Ko Pulak bila Kojol jgn luoa bawak dedak pemberian Najib hasil menyamun bawak madok lobamg kuvor sekali... Tinggalkan sedikit untok anak bini kau yang kembong perot kerana makan dedak haram untok cost perubatan.

      Padam
  3. Ini lah salah satu taktik macai dap untuk pecah belahkan orang melayu ,
    Ramai lupa dizaman tun m pun berapa banyak Kali MB Kedah selangor, terenganu, melaka, negeri9 bertukar Dan meletakkan jawatan.
    Termasuk MB selangor dalam pkr itu he.he.he.. Untuk merebut jawatan MB selangor mereka mengadakan pertandingan wrestling wwf jadi kami
    Bila lah pkr nak adakan pertangdingan wrestling WWF itu top thaitel MB selangor lawan kerusi pelastik, siapa menang akan dapat jawatan MB he.he.he, kalau aku nampak muka Othman Ahmad yg mahu rebut jawatan MB selangor aku akan belasak dia dulu pakai kerusi pelastik
    Itu salah satu syarat pertandangan pkr jika mahu merebut jawatan MB he.he.he

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kau memang Bongok dan Bengap!!!

      Tak payah tunggu tindakkan DAP. Melayu itu sendiri sudah berpecah.

      Terima kaseh pada Najib kerana kebodohan dan kerakusan Najib menyamun.

      Penghancur dan Perosak Bangsa Negara dan Parti UMNO.



      Padam
    2. Kau pengikut Othman Ahmad jadi bila kau rebut jawatan MB selangor,bilalah rafizi nak rebut pkr jawatan top thaitel WWF world wrestling of timbalan presidet pkr itu. Kau itu geng azmin ke? Geng rafizi tak lama, dah jual ke belum? Ticket WWF pkr itu kami tak sabar nak tengok WWF itu

      Padam
    3. Thaitel?
      Aku ingt ape la dia nk tulis..

      Jilake punya najis.
      Cacai bangla pun dia sapu.
      Kahkahkhkah

      Padam
  4. Kewujudan PPBM benar2 menggugat kedudukan UMNO yg memang dah terlalu usang dan rapuh melihat pada perkembangan terkini. Ramalan & sindiran arwah Pak Sudin dalam dialog filem Pendekar Bujang Lapuk 1959 "alif min nun tendang wau" merealisasikan kelapukan UMNO.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Seman dap pun dah Cuba menjauhkan diri Dari puak puak ko...jgn lupa ko kojol nanti pesan kat anak ko jgn tanam dady kat Msia..cari bumi lain india ker....

      Padam
    2. Alif Mim Nun Wau.... Sarkis da....!!!

      Najib ketua badotnya...

      Kahkahkah.....

      Padam
  5. Lantak la najib nak buang sapa... itu hal BN dan umno..... tak payah nak merenyeh renyeh dbg umno.... tumpukan saja jat BERSATU murtad tu ajerrr.....

    BalasPadam
  6. Kena tukar atau kena buang?
    Tun M keluar sebelum dilucutkan keahlian.
    Tapi yg tak nak lepas jawatan bagaimana pulak?


    BalasPadam
  7. najib sedang bercengkang mata utk menyelamat kan diri melalui asaha gigih utk mengekalkan kuasa polirik UMNO/BN.

    biarkan ! itu hak dia.

    yg penting sekarang ada lah bagaimana kita dpt mempengaruhi rakyat terutama d luar Bandar utk menolak najib/UMNO secara total.

    melalui PPBM,saya akan menawarkan diri sebagai sukarelawan d kawasan Pekan - tempat kelahiran saya.

    saya berharap semua kumpulan anti kemungkaran akan juga membantu dgn balik k kampong masing2 utk menyampaikan mesej kebenaran.

    PPBM wajib menyediakan fakta2 rujukan agar penyampaian lebih bernas n consistent.

    selamat berjuang dgn ikhlas.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dap pun Cuba menjauhkan diri Dari puak puak ko..pak man telo..ooii

      Padam
    2. kalau tak layan nanti kata saya sombong.

      target PPBM bukan kaum cina. jadi tiada konflik.

      dah dpt no hp rosmah ke ? jika belum sila minta pd Azeeeez Rahim. dia adalah salah satu hulubalang rosmah yg amat setia.

      Padam
    3. Naper ko sendiri tak bagi HP no rosmah?? Nampak sangat ko bohong pasal SMS exchange tuu...fitnah dah jadi darah daging..puak puak ko...

      Padam
    4. ikut suka u lah labu.

      olih kerana u hendak sangat, saya cadangkan u hubungi no talipon ini - 055332333.

      selamat menalipon.

      Padam
  8. Betul tu. Kalau manusia kena barah otak, hanya kematian sahaja ubat nya. Begitu juga umno. Sudah tiada jalan utk mencari ubat. Wajibnya dibacakan yaasin biar cepat mampos. Lagi lama, lagi menyusahkan orang yg hidup dan nak hidup

    BalasPadam
  9. Bacaan yaasin bukan untuk cepat mati...bongok ker apa ko nii??

    BalasPadam