Sabtu, 24 September 2016

Cukup Lah Bodoh & Membodohkan Rakyat Jib..!



Macam mana nak jual air batu kepada orang eskimo? Orang eskimo gila pun takkan nak beli..! Itu lah perbandingan mudah apabila bercakap mengenai Najib dan sekutu serta parti UMNO/BN Najib dimata rakyat..!

Dah tak laku dah..!

*NAJIB MEMALUKAN DAN MENGHINA SERI PADUKA BAGINDA YANG DI PERTUAN AGONG*
1. *Najib sudah tidak layak jadi Perdana Menteri Malaysia apabila membuat kenyataan yang menunjukkan fakta yang salah*.Bagaimana fakta tempat boleh jadi tidak betul dalam kenyataan PM Najib.Fakta berkaitan dengan sesuatu kejadian atau peristiwa yang berlaku tidak seharus salah, kerana ianya dilaporkan oleh media. *Peristiwa tidak pernah berbohong di mana tempat berlakunya peristiwa*.
2.Saya agak hairan *kenapa PM Najib begitu ghairah untuk mengeluarkan kenyataan berkaitan peristiwa pertemuan empat mata antara Seri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agong dengan Tun Dr Mahathir yang di terima mengadap pada 15 Sept 2016*.Kalau pun tujuan kenyataan PM Najib untuk memperlekehkan Tun M tetapi tidak seharusnya menunjukan fakta yang salah.
3.Peristiwa pertemuan 4 mata tersebut berlaku di Istana Anak Bukit.Yang peliknya PM Najib dalam kenyataannya menyebut pertemuan tersebut berlaku di Istana Bukit Malut. *Kan berbeza antara Bukit Malut dengan Anak Bukit. Bukit Malut di Langkawi.Anak Bukit dalam kawasan Majlis Bandaraya Alor Setar.Bukit Malut dan Anak Bukit dipisahkan oleh laut.Nampak PM Najib pening dan melalut dengan Bukit Malut.Pasti Najib tidak layak sertai pertandingan kuiz*.
*NAJIB TAK LAYAK JADI PM DAN PESERTA KUIZ BETUL KE BOHONG?*
4.Begitu juga dengan fakta Deklarasi Rakyat yang dis ebut oleh Najib dalam kenyataannya sebagai Deklarasi PBBM. *Satu dunia tahu Deklarasi tersebut diusahakan oleh Gerakan Selamatkan Malaysia (GSM) yang diketuai oleh Tun M dan disertai oleh individu induvidu rakyat Malaysia dari pelbagai latar belakang*.Waktu itu PBBM pun belum tubuh lagi.Tan Sri Muhyidin,Datuk Seri.Mukhriz dan Datuk Shafie masih lagi Ahli Umno pada waktu pelancaran Deklarasi Rakyat.
5.Kenyataan PM Najib satu penghinaan pada TUANKU YDPA dengan menyatakan Tuanku Yang Di-Pertuan Agong tidak boleh mencampuri usaha yang lakukan olih PBBM dalam Deklarasi PBBM. *Kenyataan PM Najib seolah olah YDPA tak faham fakta sebenar antara Deklarasi Rakyat dengan Deklarasi PBBM.Najib meletakkan YDPA sama taraf dengan Ahli Parlimen Langkawi yang mentafsirkan MO1 adalah YDPA*.Pertemuan dan perbualan Saya dengan *YDPA semasa berangkat ke majlis perkahwinan anak saya pada 17 Sept 2016 Komplek Inspin Alor Setar menunjukkan YDPA mempunyai pengetahuan sejarah dan ketajaman fikiran lebih tinggi dari PM Najib*.
6. *Najib perlu mohon maaf pada Tuanku YDPA atas penghinaannya dan Najib perlu sedari yang beliau sudah tidak layak menduduki kerusi Perdana Menteri malah nak jadi peserta Kuiz Betul ke Bohong? pun awal awal dah tersingkir*.Saya harap Najib tahu cara untuk mengundur diri sebagai PM sepertimana yang di lakukan oleh Tun Abdullah Badawi dan Tun Mahathir.

*DATO'HJ MAHFUZ HJ OMAR*
Ahli Parlimen Pokok Sena
10.00am Taman AlWalid Alor Setar
22 Sept 2016/ 20 Zulhijah 1437H


Rakyat tak sabar nak tunggu pilihanraya..!

Pay back time..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

73 ulasan:

  1. Perangai orang yang Isim lah ni..... cerita dah berbaik Dan orang tak cakap dah.... masih dok repeat..... aku boleh umpama kan kau nak jual air baru Kepada orang Eskimo..... dah tau depa tak akan Dan tak nak beli.... la ni kamu juak airbatu letak warna Dan perasa..... siap beli esbok lagi besar.... ngan harapan nak kasi orang Eskimo percaya airbatu ni lain Dari yang lain.....yg sebenarnya pada rasa dan warna...... lebih daripada tu.... org Eskimo tak hingin...... puiiiiiij

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. AYAM FOR YOU (im4u) slogan kartun Najib yg takkkan ku lupakan.

      Padam
  3. Sudah le aota belit ngko tu Putera taik palat kepala bana
    Cedok bahan dekat lain bawak sini macam2 pusing kona
    Fitnah tohmah ni rakyat tak suka tak kan bawa ke mana
    Daripada buang masa kat sinii baik cari bantal tidor lena

    BalasPadam
    Balasan
    1. Daripada ko buang masa nak komen kat sini. Adalah lebih baik ko tak payah komen langsung. Menyemak kat sini saja

      Padam
    2. Saya dahului mesej saya khas untuk sekor beruk tunggal yg sering berak bersepah merata di sana sini.

      Kejora....

      Take my word & hear me good ...I SHALL RELENTLESSLY LAMBASTE YOU whenever you appear with your stupid & vulgar post. Keparat kamu, kenapa kamu kelmarin di blog Putra Merdeka membohong. Kamu kata nama kamu 'Kejora Bin Musytari' tapi masih pakai 'Tanpa Nama'. Besar punya penipu harami, jgnlah cuba2 nak kelirukan orang dgn macam2 samaran, faham....!!!!! Kamu akan terus ku jejakki biar dunia tahu betapa pembohong & pengecutnya kamu, tak tumpah macam idola kamu si Najib.. That's endurance on my part and you can be rest assured of that.

      Nama ku Othman @ Othaman Bin Hj Ahmad Arbaie bin Hj Fadzli Bin Hj Shafiee.
      Apa nama mu wahai Kejora, takkan sebagai pejuang kebenaran masih nak pakai nama samaran 'tanpa nama' lagi...atau kamu nie memang pengecut takut besok2 bakal dicari & didakwa kerana dah terlalu biadab, memaki-carut, mentohmah membabi buta tanpa bukti.

      Nah...kamu bukan main kuat temberang menjaja di sana sini konon Tun Mahathir dimurkai oleh DYMM Yg Di Pertuan Agong sebab nak jatuhkan Najib tidak ikut peraturan & perlembagaan. Sekarang kamu jawab kenapa Najib & puak2nya cuba temberang dgn fuckta di dalam Kenyataan Najib ituyg amat meragukan:-

      - Kenapa Kenyataan itu tidak ada tanda tangan Najib?
      - Dalam perenggan pertama, PPBM disebut sebagai Parti Pribumi Perkasa Malaysia sedangkan namanya yang betul ialah Parti Pribumi Bersatu Malaysia. Pribumi Perkasa adalah NGO milik Ibrahim Ali.

      - pertemuan Tun Mahathir dengan Yang Dipertuan Agong dikatakan berlangsung di Istana Bukit Malut, Langkawi walhal yang diberitakan sebelum ini ia berlaku di Istana Anak Bukit, Alor Setar.

      - jawatan sebenar Tun Mahathir ialah Pengerusi dan bukan Penasihat PPBM.

      - dalam perenggan ketiga PPBM bertukar menjadi PBBM.

      Kenapa, mengapa, kenapa....????

      Padam
    3. Blog sampah ini memang layak dikomen oleh puak2 sampah berotak taik..blog ini menjadi lubuk fitnah bohong maki hamun hasad dan macam2 lagi..memang meriah..nanti pru14 nanti blh lah telan taik lalat banyak2..

      Padam
    4. Ngko nak sembang apa Othaman Kadok bangsat derhaka
      Layak ke sekutu Madey macam ko nak defend sri paduka
      Masa Matdey lucut kuasa raja dulu mana ko punya muka
      Dasar tak sedar diri Yahudi Singapore ni bakal isi neraka

      Padam
    5. Pantun berseni budaya buat Kejora...

      Banyak batang tumbuh cendawan
      Membajak sawah menanam padi
      Banyak orang mengaku pahlawan
      Diajak semuka cabut lari

      Apalah guna membawa parang
      Jikalau tidak bawa belati
      Apalah makna mengaku garang
      Jikalau tidak berilmu tinggi

      Padam
  4. Aduh, bisenya pantun Ko wahai pencarut sejati. biar la ku bawa diri, bermain minyak tetap dinanti. Janji halal Dan tuhan memberkati. Hahaha, pegilah jeles Dan pantun. Aku setakat SPM pun bleh buat la. Aku 100% jamin Ko tak boleh buat ape yg aku buat hari2.

    BalasPadam
  5. Penjilat najib gi tulis kat mykmu tu.junjung la najib ko tu kat sana.haramjadah punya manusia.

    BalasPadam
  6. Kahkahkah..
    Najis bukan xbiase menipu

    Kahkahkah..
    Menipu adalah sebahagian dari diri najis selaku pm paling bangsat dlm sejarah malaysia

    Kahkahkah..
    Menjadi satu keajaiban jika pm paling bangsat ini berkata benar.

    Kahkahkah..
    Cacai najis pun terikot2 perangai menipu si najis. Buku lapora osa kilit biru, goldman sach bli bond 1mdb, 1 mdb untung berniaga 50B.

    Kahkahkah..
    Kalau xmenipu dia akan buat pantun atau alih tiang gol.

    Kahkahkah..
    Xnk buat pantun ke kpd najis yg sering kantoi menipu?

    Kahkahkahkahkahkahkahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kah kah kah kah kah

      Ini trade mark suara mengilai pondan tua kote lembik jubur berulat isamudin rais.

      Padam
    2. Kahkahkahkahkah..
      Jgn alih tiang gol.

      So skrg najis ni menipu ke x?

      Padam
  7. Tak kan dah lupa, Mahathir main peranan utama tarik kuasa YDP Agong dan Raja-Raja Melayu, Undang-undang digubal tak perlu perkenan drpd YDP Agong - skrg dia menyembah minta tolong - sudah ludah jilat balik !!

    BalasPadam
  8. saya mohon maaf jika saya anggap hanya orang kurang siuman n orang yg mengharapkan habuan saja yg masih mendewa dewakan pasangan penyamun bugis ini yg telah terang2 d tangkap basah menyonglap wang rakyat.

    saya masih ingat lagi satu ketika dahulu d sebuah Negara jiran d mana satu pasangan tlh d tangkap bertelanjang n sedang berasmara dalam semak.

    mereka tidak mengaku bersalah dgn alasan sedang melakukan aksi puja. yg menghairankan ia lah ada juga orang yg bersedia mempercayai n membela pasangan ini.

    serupa lah dgn pasangan 'klepet' ini.

    saya masih menunggu hasil tindakan sivil DOJ yg sudah mempunyai bukti2 lengkap n amat yakin mereka akan menang.

    saya juga bercaya bahawa orang yg paling panic sekarang ia lah rosmah yg tergamak menjadikan anak kesayangan nya sebagai 'proxi' kejahatan nya.

    pasangan yg bertelanjang bulat tidak mampu menutup aurat mereka dgn hanya sekuntum bunga tahi ayam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Karut lah kau..memang sah sekutu yahudi..

      Padam
    2. ha ha ha ! lucu. saya akui semasa berkhidmat d kedutaan d London saya banyak menganali kaum yahudi.

      semasa tun razak berubat d London, banyak doctor2/pakar2 yahudi yg berhempas pulas cuba merawat nya.

      'family doctor' kami d sana pun yahudi.

      ada puas ???.

      Padam
    3. Dulu salah seorang teman rapat sekolah saya juga seorang Yahudi Orthodox. Rumahnya mat bersih dan saya perasan ritual ibadah mereka banyak persamaan dgn kita. Golongan ini tak sama dgn Fake Jew Zionist ciptaan barat.

      Padam
  9. Setakat pengetahuan saya setiap kenyataan yang melibatkan istana dikeluarkan oleh setia sulit sultan berkenaan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mmglah setakat pengetahuan ko mcm tu sbb kau spm gred 3 mcm mahpuss

      Padam
    2. Beruk Tunggal Kejora...

      Kamu pulak lulusan apa? Kamu bukan main kuat temberang menjaja di sana sini konon Tun Mahathir dimurkai oleh DYMM Yg Di Pertuan Agong sebab nak jatuhkan Najib tidak ikut peraturan & perlembagaan. Sekarang kamu jawab kenapa Najib & puak2nya cuba temberang dgn fuckta di dalam Kenyataan Najib itu yg amat meragukan:-

      - Kenapa Kenyataan itu tidak ada tanda tangan Najib?

      - Dalam perenggan pertama, PPBM disebut sebagai Parti Pribumi Perkasa Malaysia sedangkan namanya yang betul ialah Parti Pribumi Bersatu Malaysia. Pribumi Perkasa adalah NGO milik Ibrahim Ali.

      - pertemuan Tun Mahathir dengan Yang Dipertuan Agong dikatakan berlangsung di Istana Bukit Malut, Langkawi walhal yang diberitakan sebelum ini ia berlaku di Istana Anak Bukit, Alor Setar.

      - jawatan sebenar Tun Mahathir ialah Pengerusi dan bukan Penasihat PPBM.

      - dalam perenggan ketiga PPBM bertukar menjadi PBBM.

      Kenapa.. mengapa.. kenapa.. masih tak puas nak temberang lagi ker....????

      Padam
    3. Ngko nak sembang apa Othaman Kadok bangsat derhaka
      Layak ke sekutu Madey macam ko nak defend sri paduka
      Masa Matdey lucut kuasa raja dulu mana ko punya muka
      Dasar tak sedar diri Yahudi Singapore ni bakal isi neraka

      Padam
    4. Apa yang ko nak kalut sibuk Othaman kadok anak haram
      Kitorang tahu jiwa ngko kini risau gundah tidak tenteram
      Bila Matdey dan konco2 dia jatuh ngko akan turut karam
      Sebab tu siapa memusuhi Matdey dendam nko terperam

      Padam
    5. Othaman Kadok, ngko kat Singapore memang tiiada raja
      Ko mari ke sini, Matdey sebagai raja, nabi, tuhan ko puja
      Bukan kita tak tau ko pun dulu htumpang sakau Perwaja
      Sebab itu demi Matdey biol ni ko akan rela buat apa saja

      Padam
    6. Memang rosak negara inii ada pendatang Othaman kera
      Dari dulu kita dah tau dia ini ejen Yahudii dari Singapura
      Dia perguna Matdey dihasut rakyat kasi cetus huru hara
      Seronok le dia bila Yahudi Amerika mari jajah ini negara

      Padam
    7. Pantun berseni budaya buat Kejora...

      Banyak batang tumbuh cendawan
      Membajak sawah menanam padi
      Banyak orang mengaku pahlawan
      Diajak semuka cabut lari

      Apalah guna membawa parang
      Jikalau tidak bawa belati
      Apalah makna mengaku garang
      Jikalau tidak berilmu tinggi

      Padam
  10. Pie kutip cai dekat tepii hutan letak nama glamour Pakar
    Muydin bikin Bersatu tapii hakikatnya berselerak kelakar
    Miintak tolong PKR ketua nya nala bengkok punya zakar
    Melutut pula dengan DAP chauvinis kominis punya askar

    BalasPadam
  11. Udah ada bunga cai yg meroyan terkenciing dalam seluar
    Dia merengek merayu supaya komen Kejora dialih keluar
    Alasan dia berii tension, stress serta sakit dalam dan luar
    Kah kah… pukulan Kejora udah bikin yg manis jadi tawar

    BalasPadam
  12. Kejora = Dosa Tiap kali pantun bertan-tanlah dosanya. Tapi tak ape Mahkamah belum jatuhkan yang semua pantun tu boleh membawa dosa kepadanya. Teruskanlah mencarut dan bersubahah kalau dah tak ada selera nak bau syurga.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Habis tu yg korang dok kutuk jing jibo tak siuman, gila, mkn dedak tu tak berdosa ke ustaz? Tak ada syurga neraka ke ustaz?

      Padam
    2. Kejora tau kat blog PutraBiol ini ada jugak yg membenci
      Cai2 bingai buat fitnah konon nya Kejora suka maki caci
      Sebenarnya niiat perjuangan kitorang ini bersih dan suci
      Hasrat kiita ialah mulut Matdey dan cai Kejora nak kunci

      Padam
    3. Pantun berseni budaya buat Kejora...

      Banyak batang tumbuh cendawan
      Membajak sawah menanam padi
      Banyak orang mengaku pahlawan
      Diajak semuka cabut lari

      Apalah guna membawa parang
      Jikalau tidak bawa belati
      Apalah makna mengaku garang
      Jikalau tidak berilmu tinggi

      Padam
    4. Tumbuh rendang pohon sendudok
      Tumbuhnya sebelah pokok keladi
      Usah sembang le Othaman Kadok
      Kitorang tahu ngko ni ejen Yahudi

      Padam
    5. Pohon sendudok tumbuh sebatang
      Tumbuhnya sebelah pohoh bidara
      Othaman Kadok hanya pendatang
      Datang sini mahu cetus huru-hara

      Padam
    6. Bagus...itu namanya pantun, ada seni, ada baris pembayang dan ada baris maksud. Saya pun dulu ada belajar pengajian Bahasa Melayu di Singapura pd tahun 60/70an.

      Padam
    7. Mengayuh bidok haluannya ke kota
      Hutan riimba dibakar dipenuhi asap
      Othaman Kadok munafiq nya nyata
      Butoh Anuar pun dia sanggup hisap

      Padam
    8. Mengayuh bidok di tepii tersangkut
      Kayu sebatang melintangnya bulat
      Othaman Kadok ini Matdey dia ikut
      Rela jilat Kit Siang punya taik palat

      Padam
    9. Waktu kelapangan mengayuh bidok
      Alun kuat memukul bidok melantun
      Apa pandangan ko Othaman Kadok
      Ada bakat ke tak Kejora berpantun

      Padam
    10. Ok, ada kemajuan..tidak seperti sebelum ini, langsung tak ada pembayang & berseni langsung.

      Pantun2 ini khas buat Najib....

      Tanah ini Tanah Melayu,
      Pedagang datang ingin berniaga,
      Serahkan budi Bukan Tanahmu,
      Pertahankan negara, demi bangsa.

      Dapur kotor mahu disental
      Habis tertumpah kuah laksa
      Jatidiri hendaklah kental
      Semangat waja membangunkan bangsa

      Bahasa Melayu bahasa rasmi
      Mula belajar di rumah lagi
      Agama Islam agama rasmi
      Rukunegara apa nak jadi

      Pergi ke kedai tergesa-gesa
      Hendak membeli gula Melaka
      Malaysia maju rakyat sentosa
      Negara aman bebas merdeka

      Sungguh besar kota Melaka
      Dijaga orang malam dan siang
      Sungguh benar bakai dikata
      Takkan sama Mahathir terbilang

      Padam
    11. Ke hutan belantara nak memburu rusa
      Tertembak si pelandok kaki nya belang
      Dah banyak PM dengan negara berjasa
      Tak satu pun macam Matdey petualang

      Padam
    12. Disambar petir si pohon sena
      Pucuk pauh buah permatang
      Tanpa Mahathir Malaysia di mana
      Tertinggal jauh mundur terbelakang

      Padam
    13. Wau bulan dah kemas diikatkan teraju
      Ditiup angin kencang sangkut di dahan
      Seman kata Matdey bagi negara maju
      Ini cakap orang tak percayakan Tuhan

      Padam
    14. Baik baik mudik ke hulu
      Sampai seberang pinang sebatang
      Jasa baik pemumpin dahulu
      Pemmipin sekarang menimbun hutang

      Padam
    15. Batang pinang mahu diguna buat titi
      Perlu disokong pulak buloh sebatang
      Pemiimpin sekarang berbudii pekerti
      Pemiimpin dahulu Zamkata binatang

      Padam
    16. Batan pinang dibuat titi
      Buat titi di sungai dalam
      Pemimpin sekarang alang2 berbudi
      Bagai api dalam sekam

      Padam
    17. Berterbang-terbangan si burung kedidi
      Sampan yang dii hulu kayuh ke muara
      Pemimpin sekarang ini banyak berbudi
      Pemiimpin dahulu mencetus huru hara

      Padam
    18. Indah berkembang si bunga berkelopak
      Manis madunya boleh kita jadikan ubat
      Jalan kebenaran kita udah pun nampak
      Usah lah malu untuk insaf dan bertobat

      Padam
    19. Kalu buat mee perbanyakkan le kuah
      Sebelah petang sajikan untuk juadah
      Pemimpin kinii berhemah bermaruah
      Pemimpin dulu hilang akal jilat ludah

      Padam
    20. Di waktu senja banyak terbang unggas
      Orang di masjiid bertasbih dan salawat
      Pemimpin kini berprinsip diri dan tegas
      Pemiimpin dulu sanggup jilat si peliwat

      Padam
    21. Nyanyi dendang sayang si gadis nan ayu
      Berbaju kurung kebaya tersangat maniis
      Pemimpin kini sayangkan bangsa Melayu
      Pemimpin dulu sanggup sembah kominis

      Padam
    22. Citer pasal pahlawan menjadi hikayat
      Tak sama ngan citer hantu pontiianak
      Pemimpin kinii berjuang untuk rakyat
      Pemimpin dulu hanya fikirkan si anak

      Padam
    23. Pergii kebun mengambil buah bidara
      Buahnya banyak serta banyak berisi
      Pemimpin kinii mesra berbudi bicara
      Pemimpin dulu zalim jenis kuku besi

      Padam
  13. Bodohkan Orang Kampung - Puteri UMNO Seperti Kera-Kera Yang Sangat Tolol!

    Sumber Berita


    >>> Klik Di Sini <<<




    UMNO PARTI PENJARA - Anak Muda Tak KEBULUR Jawatan Dlm UMNO!

    Sumber Berita


    >>> Klik Di Sini <<<






    Pukulan Maut Anak Johor - Kami Tidak Mahu Menjadi Kuli Batak UMNO Lagi!

    Sumber Berita


    >>> Klik Di Sini <<<

    BalasPadam
  14. Mane cai cai najis ni..
    Confirmknlah najis menipu ke x?

    BalasPadam
  15. Najib secara langsung telah menghina Yang DiPertuan Agong!!!....dengan surat tersebut bererti Tuanku tidak pandai membaca dan tidak dapat memahami maksud sebenar Tun Mahathir bertemu Baginda.Seolahnya Baginda menyebelahi Najib dan tidak tahu apa2 pergolakan besar yang sedang berlaku dalam Negara.Berat sungguh penyiksaan yang Najib sedang tanggong sehingga sanggup mengdurhaka kepada Raja demi untuk menyalamatkan diri.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yg ketua penipu sambut 16 sept tu tak menipu ke? Tak menghina Agong ke? Knp tak sebut?

      Kau pun sama makan dedak.
      Jubor pun berulat.

      Padam
  16. 4:03
    Semua yang buat dosa tetap dosa. Tak ada pilih kasih. Kome yang kerap teman tengok gah dengan pantun memantun. Memang ada bakat tapi cuma korang sopan. Elok kamu bukukan dan bacalah masa tua-tua kamu. Boleh bawak tobat tapi dengan manusia, merangkak nati kat padang masyar cari deme yang kau fitnah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Caii 5.14, Kejora memulakan madah seloka sopan santun
      Susun kata-kata teratur jadi kiasan dalam bentuk pantun
      Yang jadii kurang sopan tu sebab diajar oleh caii2 protun
      Bila mereka kurang ajar bagai peluru ‘miss’ lah melantun

      Padam
    2. Betul apa 5.14 komen, pembaca rasa terhina ayat kurang sopan tulisan anjing najib ni, bukan setakat Tun, rakyat turut di hina macam mana anjing ni nak mintak maaf? Ramai yg baca, sudah tentu setiap seorang anjing ni kena minta maaf, tetapi bagaimana? Kenyataan akhbar dah cukup? Tak cukup jing....

      Padam
  17. Tak sudah2 dgn fitnah dan tohmah ini cai admin tongong
    Hasiil berkawan DAP komiiniis berak tak basuh ponggong
    Dari lembu dedak dah jadii cai anjiing tulang digonggong
    Bila masa pula DSNajib menghina Yang Dipertuan Agong

    BalasPadam
  18. Inilah jadinya bila tiada aqidah tak bersolat dan berpuasa
    Admiin fasiiq nii langsung tak ambil hal pasal pahala dosa
    Fitnah, putarbelit isu hingga pusing 360 darjah tiap masa
    Hina Agong tu semacam Matdey buat ketika dia berkuasa

    BalasPadam
  19. Betul apa 5.14 komen, pembaca rasa terhina ayat kurang sopan tulisan anjing najib ni, bukan setakat Tun, rakyat turut di hina macam mana anjing ni nak mintak maaf? Ramai yg baca, sudah tentu setiap seorang anjing ni kena minta maaf, tetapi bagaimana? Kenyataan akhbar dah cukup? Tak cukup jing....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ko pebetul diri ko tu dulu cai 5.36 anak haram luar nikah
      Cai ni hasil penzinaan mak bapa dorongan nafsu serakah
      Belum lah terlambat ke arah kebaikan ko nak melangkah
      Ngko bertobat, perbanyakkan solat lepas tu gii ke Mekah

      Padam
  20. Dulu Matdey tarik kuasa raja dan Agong orang tak endah
    Najib tidak ada buat apa perkara derhaka cai makii ludah
    Sebab cai yg taksub ini kenciing berak Matdey rela tadah
    Sebab itu Kejora tak keberatan kata korang haram jadah

    BalasPadam
  21. Matdey jelas sangat bikin negara kecoh dan tak tenteram
    Semua tindakan dia tetap baik bagi cai-cai kurang garam
    Buat komen pula serupa taiik hanya mau melepas geram
    Sebab tu Kejora tibai ini cai-cai anjing kurap anak haram

    BalasPadam
  22. agak2 korang..sapa PENANG OFFICIAL # 1....?

    BalasPadam
  23. Dah habis modal pembangkang dan cai admin kera duku
    Admin cakap Najib hiina Agong tapii Agong tak mengaku
    Makin banyak fiitnah dibawa makinlah nampak tiga suku
    Bila dah jadi fasiq munafiq fitnah tohmmah jadi tak laku

    BalasPadam
  24. Sapa yg tarik kuasa Agong?
    Sapa yg buang ketua hakim negara?

    BalasPadam
    Balasan
    1. 6.42 berpura tak tahu siapa itu penderhaka pengkhianat
      Siapa le lagi kalau bukan si iblis keparat Matdey lahanat
      Si tua kutok ni sanggup jilat pelir Kit Siang tak bersunat
      Rela juga ditadah jubor Nuat tutoh walau dah tua penat

      Padam
    2. Anon 7:09 @ Kejora

      Makan blh sebarang makan
      Cakap jgn sebarang cakap
      Pantunpanta* kau akan bertemu buku dgn ruas
      Anjing & Babi lebih mulia dr hati kaudu kau

      Sampai masanya nanti..... Siap kau!

      Padam
    3. Anon 7:09 @ Kejora

      Makan blh sebarang makan
      Cakap jgn sebarang cakap
      Pantunpanta* kau akan bertemu buku dgn ruas
      Anjing & Babi lebih mulia dr hati kaudu kau

      Sampai masanya nanti..... Siap kau!

      Padam
    4. Hoi si pelir tajam 4.19, apa ko ni sedang mengaji pondok
      Nko ada kena tempiias ke Kejora punya penumbok cedok
      Alangkan Wak Seman si hero tua pun dah jatuh terdudok
      Tak kan ler cikai macam ngko hebat dari Othaman Kadok

      Padam