Khamis, 22 September 2016

Jangan Kena Kelentong..!



PERHATIAN!
*PENTING!*

Ini adalah borang PALSU yang digunakan PIHAK TIDAK BERTANGGUNGJAWAB. Sebarang pendaftaran hendaklah menghubungi wakil yang DILANTIK SAHAJA yang telah kami hebahkan melalui media sosial RASMI kami atau melalui atas talian www.bersatu.org.


Banyak lotong yang melolong lolong..!
Lu Fikir La Sendiri!!!

66 ulasan:

  1. Salam semua,

    Mengapa ada orang ambil kesempatan atas usaha orang lain?

    Mengapa ada orang yang nampak cuba sabotaj usaha orang lain?

    Mengapa ada orang yang dengki atas usaha orang lain?

    Mengaps ada orang tak senang hati dengan usaha orang lain?

    Mengapa ada orang tak suka dengan usaha parti BERSATU?

    JAWAPANNYA SATU SAHAJA......IAITU TAKUT, TAKUT, DAN TAKUT.

    Mengapa PMO kelam kabut soal award UNESCO untuk rosmah?

    Mengapa PMO buat surat untuk najib penuh dengan fakta salah?

    JAWAPANNYA SATU SAHAJA .....IAITU BOHONG, BOHONG DAN BOHONG

    Wallahuaklam

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ala putramerdeka ni..borang palsu pun nak mengada-ngada..aku ingatkan Najib kalentong 100 billion.

      Alahai PBBM orang takut ..hmm klau takat ahli cukup 1 dun ja tak yah sembang la...UMNO 3 juta tau..cuma jgn plak korang kata muhiydeen dah berambus takkan tak tolak.

      UMNO 1 hari koman2 500 borang sampai ke pusat ada faham

      Padam
    2. Dah makan ubat penenang hati?

      Yang haranm jangan diamalkan...makan yang halal saje

      Padam
    3. Orang gila 8.03,

      """UMNO 1 hari koman2 500 borang sampai ke pusat ada faham"""

      Betul orang gila cakap....mereka tak tahu kira kerana fikiran telah dikotori makanan haram

      Berubatlah.........insyaAllah baik

      Padam
    4. Mengapa PMO yg jawab tentang isu award untuk Permata? Borosmah PM ke??

      Padam
    5. Sebabnya si Rosmah tu PM ke pada Najib.
      Kiranya Najib no Dua dalam Negara.

      Padam
  2. Siakap, senohong boleh menteri cakap bohong sekarang nih.

    BalasPadam
  3. Kikikiki... yg ni la lawak paling tinggi skali blogger putra siarkan..... mintak WSJ Panama Spork Street Times Australia Daily Swiss Bank Reuters IP Mkini SR sendiri laporkan ..... mintak Obama TV Korea TV indinesia TV Spork ulaang tayang pasal borang palsu Brrsatu Murtad nih...


    Kikikikikiki......lawakkk lawakkkkk..

    BalasPadam
  4. Nemandangkan pencacai 7.35 sekor ni cakap lawak, kami rakyat ingin tahu jugalah part mana yg lawak tu?

    Tak kan sorang2 ketawa? Syok sendiri? sewel? Skru dah longgar ker? Dah gilo?

    Oleh kerana pencacai sekor ni tak boleh explain part mana lawak, boleh tak mana2 pembaca tolong kami terangkan bahagian mana komen pencacai ni yg lawak tu?

    Kami cuba memahami seterusnya mendekati penyakit mental pencacai sekor ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. 735 tuh ketawa sorang diri macam orang gila. Biorkan. Dia tak makan ubat, tak lama lagi Tg Rambutan lah alamat nya.

      Padam
  5. Sumbatkan lotong lotong itu ke dalam karong, masukkan ke dalam paling besau punya lesong, gunakan sebatang kayu balak sebagai kayu lesong, hentakkan hingga lumat macam tepong, bakarkan dan taburkan habuk nya di keliling bangunan PWTC supaya busuk di situ macam pekong.

    BalasPadam
  6. 7.35,

    Yang haram boleh sebabkan jadi kurang siuman

    Khinzir mengandungi kuman yang boleh rosak mental

    Jadi kalau ketawa seorang diri kononnya lawak, dinasihatkan anda lapur diri di hospital bahagia tg rambutan.

    Harap ambil perhatian.

    BalasPadam
  7. Sama je parti Muydin ini guna borang ori ke borang palsu
    Parti cikai-ciput-cibor-cibai ini pun udah rupa bontot pasu
    Pendokongnya puak kecewa tak ada halatuju penentu isu
    Sokongan tidak ada hanya harapkan kegilaan hawa nafsu

    BalasPadam
  8. Sampai sekarang aku masih hairan orang seperti Othman dan Abd Rahman JPC masih tetap percaya kehilangan 42 billion ghaib. Bayangkan la ya...PAC yg terang2 dianggotai pembangkang pun percaya 42 billion lesap penipuan tun Mahathir.

    bagi aku ni kelentong no 1 legend dari Tun M. Malah sampai sekarang nilah kejayaan putramerdeka krn berjaya meyakinkan geng2 nya terus mempercayai malaysia kehilangan 42 biliion.


    P/s...jgn luoa counter balik bgtahu WSJ habaq 11 billion hilang lebihan 31 billion dok diam diam no...kita pakat2 lah doa agar WSJ jelaskan lebihan yg hilang tu.. agak2 rosmah beli cincin 24 juta sebesar bola golf kot..klau pkai lengoh satu badan woo...

    BalasPadam
    Balasan
    1. sebagai jawapan balas, saya tidak tahu d mana sdr dpt maklumat catitan saya mengenai rm 42bill yg hilang itu.

      drpd maklumat yg saya kumpul. 1MDB tlh meminjam sejumlah rm42 bill. olih kerana kejatuhan nilai ringgit jumlah pinjaman pokok tlh meningkat kpd lebih kurang rm 50 bill.

      saya kurang pasti berapa jumlah 1MDB kena bayar bunga setiap tahun.

      bagi src pula, apa yg d ketahui ia lah KWAP tlh d 'arah' utk memberi pinjaman berjumlah rm 4 bill. saya tidak tahu k mana wang tersebut tlh d belanjakan olih kerana odit tlh tidak d buat.

      pinjaman SRC tersebut tlh d pindah semula k perbendaharaan. sebagai bekas peg treasury saya tidak heran 'budgetary gymnastics' akan d usahakan bagi menutup kepincangan.

      saya juga hamper pasti bahawa kedua dua hutang ini akan terpaksa d tanggung olih kerajaan. kenyataan dato joe mk2 yg duit kerajaan tidak akan d gunakan susah hendak d terima.

      bagi rosmah yg begitu segak dgn barang2 hiasan badan pula, saya teringat dgn watak MR T dlm program TV 'THE A TEAM' yg amat popular dlm tahun2 2983/87.

      amat lucu. pls look it up.

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    3. Aduhai Beruk Tunggal belaan/Rosmah...

      Sampai sekarang kamu masih hairan orang seperti Othman dan Abd Rahman JPC masih tetap percaya kehilangan 42 billion ghaib. Bayangkan la ya...PAC yg terang2 dianggotai pembangkang pun percaya 42 billion lesap penipuan tun Mahathir.

      Nah cuba tunjukkan di laopran audit mana ada menyatakan duit RM42 bilyon itu ada... jika ada, di perenggan mana ianya dicatitkan. Setahu kami laporan audit negara dah diOSAkan, macam mana pulak kamu butir2 itu...???

      Jawab, jgn nak temberang tembelang kamu.....!!!!

      Padam
  9. 7.57, 7.58,

    Sila isi borang untuk ke hospital bahagia tg rambutan.

    Jangan lupa ambil pil yang dibagi doktor. Makan ikut waktu.

    InsyaAllah baik.......

    Selamat berubat

    BalasPadam
  10. Dia sengaja nak buat kalut ini cai bingai PuteraMemerang
    Sokong ke atas sesuatu parti bukan terletak pada borang
    Penentunya ialah PRU nantii kita ikut undi bilangan orang
    Tapi macam citer P.Ramlee ler…sedikit2 kadang2 jarang2

    BalasPadam
  11. Mana udah tak nampak Othaman Kadok hero taik kucing
    Agaknya terlantar lemah atas katil merambu air kencing
    Kemain berangan mahu runtuhkan kerajaan parti dacing
    Kejora akan kejar sampai si tua ini masuk lobang cacing

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak usah bersusah payah, malah saya yg akan buru kamu selagi hayat dikandung badan. Percayalah.

      Padam
  12. Matdey nak naikkan anak si boboi tapi hadapi jalan buntu
    Maka dicucuk le Muydin playboy ajak tubuh partii Bersatu
    Tapii parti taik ayam ni tiada sambutan Matdey mati kutu
    Dia sembah Kit Siang dan Nuat penjubor ajak jadi sekutu

    BalasPadam
  13. Tan Seng Giaw dari DAP dah sahkan PM x terlibat dari awal lagiiii.....Pasal borang palsu tu mintak WSJ IP Reuters Spork Street Times SR Mkini lapur sebar tayang 2 doonia dan desak DoJ FBI TV korea TV indon TV Spork highlight berita utama mrmasing...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ayat saekor macaii...prOoTt

      Padam
  14. BArisan Najib dah makin gelabah, komen langsung tak berfakta. Kalau gentlemen dan bukannya gentelrasuah mesti boleh jawap setiap persoalan yang timbul tidak kira datang dalam negara atau pun dari satu dunia.

    Kah... kah.... kah... Macai Parti UNNO&BN (United Najib Nation Organisation & Bini Najib) semua dah hilang akal akibat terlebih kenyangkan dedak kotor.

    BalasPadam
  15. Kesiian lah dengan cai fanatik pentaksub si Matdey setan
    Sebab taksub buta tuli mereka kini lupa diri lupa daratan
    Bodoh bingai dungu tolol bahalol tapi mahu buat coretan
    Bila tak tahu jawab suruh orang isi borang Tg Rambutan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Udah udah le..jemu baca pantun berulang2 nii yop..

      Padam
    2. Jika Sdr ted jemu, bayangkan pula kami rakyat hari2 mengadap anjing sewel sekor ni?

      Dah la pantun takder isi, takder manfaat, maki hamun, keluar kata2 lucah dan kesat, agaknya dia tak kasi kami balas...

      Bagaimana najib jumpa skru longgar sekor ni.?

      Nak cakap anjing sewel meme sewel, nak kata sykt jho lo kat hongkong bernama jinwel pte. Ltd. Pun betul gak...

      Ok juga kalau beri nama jinwel.

      Padam
    3. bercaya lah. najib d didik utk bersopan santun. cara dia mencuri pun penuh beradab.

      saya hampir pasti jika najib tahu terdapat hamba Allah saperti ini ujud utk membela nya ,sudah tentu dia akan berasa amat kecewa.

      ikut lah jejak langkah nya. bela lah lanun bugis dgn berhemah.

      Padam
  16. Parti Bersatu ini tidak ubah seperti melukut tepii gantang
    Pengerusi dia si Matdey yang Zamkata bagi cap binatang
    Sekutu parti ini pula DAP chauvinist kominis tiga bintang
    Hero bersama ialah si Nuat besar bengkok punya batang

    BalasPadam
  17. Matdey bangsat jadi risau makin diserang BN makin utuh
    Manakala Bersatu belum lagi nak bangun dah nak runtuh
    Maka dia usahakan rencana jahat mahu kasii Najib jatuh
    Satu ikhtiar terdesak dia tonggeng jubor kasi Nuat tutuh

    BalasPadam
  18. Matdey barua kini jadi biol tengah malam bangkit bersilat
    Biila partii Bersatu tiada sambutan dia rasa sungguh ralat
    Tepaksa diia jual maruah segala yang diludah dikutip jilat
    Sanggup diia kulum pelir Kit Siang yang penuh taiik palat

    BalasPadam
  19. tinggalkan sajelah orang tua yang dah hilang akal tu...pesan sultan johor

    BalasPadam
    Balasan
    1. Madey kinii resah gelisah tak senang duduk menggelepar
      Awalnya kemain lagii mengamuk sakan bagai singa lapar
      Tapi bila sudah nyanyuk dia jadi tersasul lantang celupar
      Bulan lepas nyariis makan Sultan Johor punya penampar

      Padam
  20. Matdey barua bangsat makin sehari makin jadii bengong
    Disembah Nuat peliiwat semua belanja dia nak tanggong
    Bahkan dia sangup jiika Nuat miinta nak tutoh ponggong
    Paliing sedih bila petisyen tahik kucing dia ditolak Agong

    BalasPadam
    Balasan
    1. Udah udah le..jemu baca pantun berulang2 nii yop..

      Padam
    2. 1. Saya percaya semua rakyat Malaysia tahu dan sedar bahawa keadaan dalam Negara amat tidak baik.

      Chedet.blog

      Padam
  21. Walau apa pun Bersatu dan juak pembangkang buat untuk menjahanamkan UMNO, UMNO tetap utuh dan utuh ....

    Hidup perjuangan UMNO insyaAllah menang

    BalasPadam
    Balasan
    1. PrOoTt... Arghhh leganya

      Padam
  22. Matdey kinii hanya meriiam buluh hanya harapkan takbor
    Dia ingat Bersatu boleh hidup bila kat Nuat dia bagi jubor
    Lagii teruk tindakan dia derhaka lagii cepat Bersatu lebor
    Setahun dua saja macam Semangat 46 parti ini terkubor

    BalasPadam
    Balasan
    1. 2. Khususnya mereka tentu tahu bahawa Perdana Menteri telah dituduh melesapkan beribu juta Ringgit duit Kerajaan (rakyat). Berita ini tidak boleh dilapor dalam media Malaysia tetapi melalui media sosial hampir semua rakyat dapat ikuti perkembangan.

      Chedet.blog

      Padam
  23. Hairan bin ajaib tidak nampak Othaman punya komentar
    Rasanya si tua kutuk inii dekat katil hospital dia terlantar
    Bagai orang kena denggii barua ini menggigil mengeletar
    Tetapi agak nasib baik borang Bersatu dia sempat hantar

    BalasPadam
    Balasan
    1. 3. Sekarang bukan sahaja media asing melapor berkenaan lebih 3.5 bilion Dolar Amerika sudah dilesapkan oleh Najib, Jabatan Keadilan Amerika Syarikat juga mengeluarkan laporan rasmi bahawa “Malaysian Official 1” (yang diakui oleh Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Abdul Rahman Dahlan ialah Dato Sri Najib) terlibat dalam melesapkan wang 1MDB sebanyak lebih dari 3.5 bilion Dolar Amerika.

      Chedet.blog

      Padam
  24. Dah mati akal ikhtiar pengerusi Bersatu Madey pedukang
    Dia sangat sedih raja tidak suka dia ini mamak tongkang
    Tak disokong PKR walau bagi bontot Nuat main belakang
    Jugak tiada kesan dia cium Kit Siang kat celah kangkang

    BalasPadam
    Balasan
    1. 4. Jika semua laporan media dan Jabatan Keadilan Amerika Syarikat tidak benar, kenapakah tidak ada sama sekali sebarang usaha oleh Najib membuat saman malu terhadap mereka.

      Chedet.blog

      Padam
  25. Sewel kah ?! Mun ko sikda hujah, iboh ko berpantun2 indah..nampak gilak ko ya pendek akal..

    BalasPadam
  26. Anjing KURAP yg asyik gila berPANTUNPANTA* nak guna nama samaran pun tak berani. Kesian.....

    Segala makihamun Anjing KURAP @ berPANTUNPANTA* thdp Tun M akan kembali kpd diri sendiri. Macam org tak de agama. Memalukan! Penghinaan & makian kamu akan menggelincirkan kamu di titian sirat.

    Takdir Allah akan datang jua. Bila kena stroke baru lupa macam mana nak karang PANTUN PANTA*.

    BalasPadam
  27. Matdey yang terdesak fikiran semakin cetek dan dangkal
    Direka-reka jadii berdepa benda yg tak sampai sejengkal
    Sultan Johor pukul dia tu memang tepat padat dan pukal
    Titahnya: ”Usah layan ini orang tua yang dah hilang akal”

    BalasPadam
    Balasan
    1. 5. Rakyat Malaysia tahu. Sudah tentu para intelek Malaysia tahu. Sudah tentu wakil rakyat dan pemimpin-pemimpin bahagian parti Kerajaan tahu akan kebenaran tuduhan terhadap Najib.

      6. Tetapi apabila diadakan kritik atau tindakan untuk memulih Negara bertuah ini kebanyakan dari mereka yang tahu kerosakan yang dilakukan oleh Dato Sri Najib, membisu, tidak sanggup membuat apa-apa, tidak sanggup pun untuk menyokong usaha yang sedang dibuat bagi memulih keadaan.

      Chedet.blog

      Padam
  28. Parti Bersatu Matdey tunggu masa jer nak tamat riwayat
    Antara dia dan Bersatu rasanya partinya dulu jadi mayat
    Bila dia kojol nanti sejarah hidupnya akan jadi menyayat
    Seorang yg bergelar negarawan diibencii raja dan rakyat

    BalasPadam
    Balasan
    1. 7. Sebaliknya ada yang cuba mempertahankan Najib kerana kononnya semasa saya jadi Perdana Menteri, saya juga buat perkara yang sama. Oleh itu saya tidak berhak mengkritik, jauh sekali dari menjatuhkan Najib.

      Chedet.blog

      Padam
  29. Matdey susah nak tipu sebab rakyat dah semakin pandai
    Mereka dapat lihat gerakan si tua ni umpama ribut badai
    Dengan ketua peliwat dan kominis sanggup dijadii kaldai
    Kerana cita peribadii masa depan bangsa Melayu digadai

    BalasPadam
    Balasan
    1. 8. Saya ingin tanya bilakah semasa saya jadi Perdana Menteri saya dituduh di dalam dan di luar negeri yang saya curi duit Kerajaan (duit rakyat) berbilion Ringgit.

      Chedet.blog

      Padam
  30. Matdey kering idea seperti kena potong air punya pancor
    Maruah diriinya dia rela jual dengan murah bagai pelacor
    Diupah nya pegawai kerajaan rahsia sulit negara dibocor
    Raja dan rakyat tolak dia sebab tak mahu negara hancor

    BalasPadam
    Balasan
    1. 9. Saya biasa dituduh juga sebagai perasuah, korup, mempunyai kroni dan lain-lain. Semasa saya Perdana Menteri saya anggap sebagai orang politik tuduhan ini adalah perkara biasa.

      Che det.blog

      Padam
  31. Matdey hasut maniipulasi fakta untuk capai ciita peribadi
    Sanggup Umno nak dibunuh ini manusia tak kenang budi
    Tak cukup dalam negara dicari geng Amerika dan Yahudi
    Kita tentang habisan tua kutok ini selagi ada denyut nadi

    BalasPadam
    Balasan
    1. 10. Tetapi hakikatnya tuduhan seperti yang dilempar kepada Najib tidak pernah dilempar kepada saya semasa saya jadi Perdana Menteri. Bahkan selepas saya letak jawatan usaha selidik terhadap salahlaku oleh saya yang dibuat oleh kepimpinan yang menyusuli tidak berjaya mengenal pasti salahlaku saya berkenaan pengurusan kewangan Negara. Jika ada saya yakin sudah lama saya diheret ke mahkamah.

      Chedet.blog

      Padam
  32. Matdey marah 1MDB potong anak piinak dia punya rezeki
    Lagi bengang bila tak dapat jadi PM dia punya anak lelaki
    Maka di hati timbul lah segala bentuk dendam dan dengki
    Lalu direka nya tohmahan fitnah sehingga PM dicaci maki

    BalasPadam
    Balasan
    1. 11. Sebenarnya saya menolak hadiah tanah di Putrajaya di waktu saya letak jawatan. Hadiah-hadiah lain juga saya serah kepada Kerajaan termasuk 24 biji kereta. Saya tidak perlu kekayaan kewangan.

      Chedet.blog

      Padam
  33. Ada lah diharap pembaca faham segala hujah yang diberi
    Ketahui apa sebenar agenda Matdey dan puak haluan kiri
    Marilah rakyat semua perteguhkan semangat dan jati diri
    Ayuh kiita bersama teruslah menyokong perdana menteri

    BalasPadam
    Balasan
    1. 12. Saya berpendapat gaji saya sebagai Menteri, Timbalan Perdana Menteri dan Perdana Menteri lebih dari mencukupi. Saya tidak perlu belanja gaji saya untuk sara hidup kerana segala-galanya, rumah, api dan air, kenderaan, pesawat terbang, perjalanan ke merata dunia dibiayai oleh Kerajaan. Gaji saya selama 29 tahun dalam Kerajaan saya simpan. Itulah wang yang saya guna untuk modal kedai roti, ternakan kuda, lembu dan kerbau. Saya tidak pinjam barang satu sen pun dari bank. Saya tidak membeli saham dalam pasaran saham. Tetapi satu rumah saya dibangun dengan pinjaman duit Kerajaan. Saya sudah lama bayar hutang ini.

      Chedet.blog

      Padam
  34. 13. Saya akui ada kala Kerajaan mengalami kerugian kerana tindakan yang diambil oleh saya.

    14. Untuk pertahan harga bijih timah, saya arah supaya membeli bijih timah yang dijual oleh pedagang. Saya tahu mereka tidak ada stok bijih yang mereka jual. Mereka berharap apabila harga jatuh, mereka akan beli dengan harga murah untuk dibekalkan kepada pembeli yang telah membeli diwaktu harga tinggi.

    15. Apabila sampai masa untuk mereka bekal kepada pembeli mereka akan terpaksa membeli dari kita. Kita akan kena harga yang tinggi supaya mereka akan rugi.

    16. Tetapi London Metal Exchange mendakwa kononnya kerana kita membeli berturut-turut di waktu harga rendah, kita telah cuba “corner the market”. Oleh itu penjual tidak perlu bekal bijih timah yang mereka telah jual. Kita rugi.

    17. Kilang besi juga rugi kerana kurang pengetahuan berkenaan pengurusan kilang oleh pengurus kita.

    18. Kerajaan rugi kerana arahan yang dibuat oleh saya. Tetapi kerugian itu bukan disebabkan saya lesapkan duit Kerajaan. Kerugian itu adalah kerugian perniagaan.

    19. Apakah kerugian ini sama seperti wang yang dihilangkan oleh 1MDB? Apakah ada bukti yang kerugian Kerajaan disebabkan saya masukkan duit Kerajaan dalam akaun peribadi saya?

    20. Najib nafi melesap wang 1MDB. Kononnya raja Arab bagi 2.6 bilion Ringgit untuk dimasukkan dalam akaun peribadinya untuk dibelanja sesuka hatinya. Dalam sejarah dunia ini tidak pernah berlaku.

    21. Oleh kerana dakwaan bahawa saya lakukan apa yang dilakukan oleh Najib tidak berasas sama sekali, maka saya berhak bukan sahaja mengkritik Najib tetapi mengecam salahlakunya dengan berusaha untuk menyingkirnya.

    22. Jika Najib benar tidak bersalah, apa sebabnya yang dia merahsiakan laporan Bank Negara, laporan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia dan laporan Ketua Audit Negara.

    23. Apakah sebabnya yang laporan polis terhadapnya tidak disiasat oleh polis, tetapi pembuat laporan dan peguamnya disoal, ditahan dan dihadapkan ke mahkamah dengan tuduhan yang tidak masuk akal.

    24. Apakah sebabnya yang Gani Patail, Peguam Negara, diberhentikan dan diganti dengan pelawak Apandi.

    25. Kenapakah undang-undang Negara tidak dipatuhi? Sekarang tidak ada Rule of Law. Kenapakah rakyat diugut dengan Akta Keselamatan baru yang memberi kuasa untuk tangkapan tanpa dibicara.

    26. Jika Najib benar tidak bersalah, jangan tukar sempadan pilihanraya, jangan halang pendaftaran pengundi, jangan sogok wang kepada penyokong dan pegawai. Jangan guna Jabatan Kerajaan untuk ugut, untuk mencipta kesalahan cukai, untuk mendera sesiapa yang menyoal salahlaku Najib seperti dilapor oleh akhbar asing dan Jabatan Keadilan Amerika Syarikat. Kenapa halang laporan berkenaan 1MDB dan wang dalam akaun Najib dari dilapor, dibincang, dipertikai atau diakui dalam media tempatan.

    27. Jika ingin pertahan Najib, adakan saman malu terhadap semua mereka termasuk saya yang menuduh Najib lesapkan wang rakyat.

    28. Jangan beri alasan kononnya saya pun buat apa yang Najib buat. Sebaliknya benarkanlah proses perundangan dilaksana dan Najib dihadap perbicaraan mahkamah keadilan.

    Chedet.blog

    BalasPadam
  35. Kita harap apa yang tertulis di atas bukanlah satu jenaka
    Matdey mai sendiri bagi komen dekat blog PutraMerdeka
    Cai semua bagai tak dapat lagii nak cari fakta dan angka
    Mungkin lepas ni gabung blog Chedet dgn ini blog puaka

    BalasPadam
  36. 6.59

    Jinwel da....(maksudnya gabungan perkataan anjing sewel Dan syarikat milik jho lo daftar di Hong Kong)

    Kalau takda fakta Dan angka,
    Bagaimana boleh ada billion2 dlm akaun peribadi jibbo,
    Memanglah skru dah longgar si Anjing sewel tak tau kira angka,
    Perancang utama semua rakyat dah tahu adalah si hippo.

    BalasPadam
  37. Lebih baik mamat ni diam daripada bersuara. Macam celaka

    BalasPadam