Khamis, 29 September 2016

PANAS ~ Najib Ditipu & Penipu..?


Kenapa tak boleh lari dari perkataan tipu?

PROPAGANDA

1. Di bawah pemerintahan Nazi di Jerman, Menteri yang terkenal sekali ialah Joseph Goebbels, Menteri Propaganda. Tugasnya ialah mentransformasi segala yang buruk yang dilakukan oleh rejim Nazi supaya ternampak bukan sahaja baik tetapi mulia.

2. Malangnya selain dari orang Nazi, tiada siapapun yang mempercayai gambaran yang cuba dipamerkan oleh Goebbels dan kementeriannya. Sudah tentu dunia luar menolak bulat-bulat propaganda berkenaan Hitler dan rejim Nazi-nya. Akhirnya Goebbels bukan sahaja membunuh diri tetapi juga isteri dan anak-anaknya. Ia tidak dapat menafi kekalahan rejim Nazi.

3. Sejak Najib dituduh melesapkan berbilion Ringgit wang 1MDB (duit rakyat), ramailah Goebbels kecil yang ditugaskan memperbaiki imej Najib dengan berbagai jenis penjelasan dan dakwaan.

4. Yang baru dan bukan terakhir ialah dakwaan oleh Gani Patail, bekas Peguam Negara bahawa dianya tidak dianiaya tetapi sebaliknya pemberhentiannya mengikut aturan-peraturan Kerajaan dan memangpun Perdana Menteri berhak untuk menamatkan khidmatnya.

5. Kenyataan ini amat berbeza dengan kenyataan yang dibuat sendiri olehnya sejurus selepas hilang jawatan. Oleh itu orang ramai yang tahu akan kepercayaan Najib bahawa “Cash is King” menolak kenyataan baru ini.

6. Mereka menjangka banyak dedak yang diguna, selain dari ugutan-ugutan. Mereka yang bersama Najib pun tidak percaya akan kenyataan baru Gani Patail, walaupun mereka tidak berani menyatakan apa yang terbuku dalam hati mereka.

7. Percubaan membersih Najib ini adalah satu pembaziran kerana tidak dapat mengubah barang sedikit pun kepercayaan mereka dalam Negara bahawa Najib memang bersalah seperti dituduh.

8. Sejak skandal 1MDB, banyaklah percubaan oleh Najib untuk membersihkan diri dengan cara ini. Demikian kenyataan oleh Sirul yang lari ke Australia bahawa Najib tidak terlibat dengan pembunuhan Altantuya.

9. Demikian juga dengan peralihan kesetiaan blogger Big Dog dan Rockybru. Mereka boleh nafi mereka telah dibeli, tetapi masyarakat semua faham sebab peralihan haluan oleh mereka. Apapun yang ditulis oleh mereka dimasukkan dalam bakul sampah.

10. New Straits Times, Utusan dan TV3 sudah tidak dibaca atau dilihat oleh penonton. Mereka benci dengan pembohongan laporan yang disiar. Mereka yang menghadiri ceramah berkenaan salah-laku Najib, 1MDB dan lebih-lebih lagi duit sebanyak 2,600 lori yang diberi oleh orang Arab untuk Najib masuk dalam akaun peribadinya, untuk dibelanja sesuka hatinya, gelak ketawa apabila media suruhan Najib melapor kononnya hanya 200-300 orang sahaja hadir, sedangkan mereka berada di ceramah berkenaan dan melihat beribu-ribu yang hadir.

11. Sesungguhnya propaganda Najib tidak berkesan. Duit yang banyak yang di hadiah kepada Goebbels kecil ini tidak menghasil apa-apa perubahan pandangan oleh masyarakat amnya dan penentang Najib khasnya. Sebenarnya dengan pembohongan dan propaganda Najib, mereka lebih yakin tuduhan-tuduhan terhadap Najib mempunyai asas yang kuat dan benar.

12. Najib banyak duit. Oleh itu teruskanlah propaganda melalui orang yang tidak mempunyai kredibiliti sama sekali. Saya ucap tahniah kepada Salleh Said Keruak, Tengku Adnan, Tengku Sarifuddin dan Rahman Dahlan kerana berjaya menipu Najib bahawa kenyataan-kenyataan mereka berkesan.


P. Ramlee dah lama ajar..!
Penyangak jual penyamun..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

60 ulasan:

  1. Najib kata pru takkan diadakan sehingga 2018. Nak percaya ke ckp penipu? Apa yg najib ckp dan buat semua terbalik. Pru dah dekat.
    Bersedia jelah. Mana yg tak sempat register ahli bersatu takpe. Yg penting masa pangkah nanti.

    Bersatu X
    (Family gua n sedara semua dah pilih bersatu....hip hip horey).

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hanpa pergi banyar 200Rm yuran seumur hidup kot2 parti terus tutup hang kecewa he.he.he

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    3. Ulasan di atas ada kesilapan typing error..saya sendiri alihkan & ulas semula seperti di bawah.

      Propaganda Najib tidak berkesan. Duit yang banyak yang di hadiah kepada pemakan dedak & Ketua2 bahagian tidak merubah pandangan masyarakat amnya dan penentang Najib khasnya. Sebenarnya dengan pembohongan dan propaganda Najib, saya, rakan seperjuangan & masyarakat umum bertambah yakin tuduhan-tuduhan terhadap Najib mempunyai asas yang kuat dan benar.

      Najib banyak duit. Oleh itu teruskanlah propaganda melalui orang yang tidak mempunyai kredibiliti sama sekali. Saya turut nak ucap setinggi-tinggi tahniah kepada Salleh Krewuak, Teuku Adnan, Tengku Sarifuddin dan Rahman Dahlan kerana berjaya mengklentong Najib bahawa kenyataan-kenyataan mereka berkesan.

      Yang sebenarnya berjaya ditipu hanyalah ahli2 Umno yang masih buta matahati mereka, terutama Najib sendiri yang mungkin syok bila dilambung2 & dikipas oleh para blogger pemakan dedak, termasuk sekor Beruk Tunggal.

      Demikian juga dengan blogger katak lompat seperti Big Dog dan Rockybru. Mereka boleh nafi mereka telah dibeli, tetapi masyarakat semua faham sebab peralihan haluan oleh mereka. Apapun yang ditulis oleh mereka dimasukkan dah tak mempunyai erti pun kerana sikap pengecut Najib dan menggunakan kuasa mengikut undang2 seleranya.

      Padam
  2. Terbaiiikklah...tk terkejut pun dgn sikap u turn gani nii..dapat jadi ceo lagi..kau ada..hehe..duit punya pasall..prOoTt

    BalasPadam
    Balasan
    1. Takkan nak bagi pd kau pulak ceo. Otak bengap jd pak turut dah kira bagus mcm ko ni.

      Padam
    2. Itulah yg baru2 ini dinyatakan oleh Tun Mahathir.."Ada 3 Tan Sri terlibat dalam konspirasi jatuhkan Najib. Tapi salah seorang dari mereka telah berpaling tadah kerana imbuhan dedak lumayan.

      Padam
  3. Tun M tetap Tun M. Konsistan merperjuangkan alif ba ta. Jaga baik baik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Konsisten haramjadah .... dulu islamic state fundamentalist ....skg pendokong pluralisma murtad...DAP evanglist...syiah ...konsisten aleutoo

      Padam
    2. Ada dalil.. nas.. qiyas.. ijmak....????

      Padam
  4. Syukur ada posting Baru. Tarima kasih admin. Satu reply dfn pantun aku dpt 50sen saleh kruak bagi. Korg dpt apa. Siap korg pasni.yehuuu

    BalasPadam
  5. Udah ketentuan dari Tuhan untuk Matdey bangsat puaka
    Semua rencana jahatnya musnah dan jadi sia-sia belaka
    Bawa tandatangan mengadap Agong baginda tiidak suka
    Kini Ghani Patail belot hati nya bertambah terseksa luka

    BalasPadam
    Balasan
    1. Udah udah lerr..jemu baca pantun berulang2 nii yop..

      Padam
    2. Ted..

      Heran..di blog Kluangman & blog2 lain, tak pulak dia tabur pantun sampahnya? Banyak komen dia di Kluangman dah kena kitai/delete sebab tulis lari tajuk dan merepek lucah.

      Padam
    3. din turtle pun sudah tapis(edit) ulasan 'sampah n mencarut.

      kita amat berharap blog putra merdeka akan berbuat demikian juga.

      bercaya lah blog yg penuh dgn caci maki n carutan akan d sisih(ignore)akhir nya.

      Padam
  6. Ketentuan Tuhan dengn kome macam mane? Merangkak nanti kat padang masyar nak minta ampun kepada orng yang kome fitnahkan. Jaga baik baik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Orang yg fitnah Najib idok puler kener merangkak kat pdg masyhat ye yeop.
      Yeop ini anak tuhan harun ke?

      Padam
    2. Selain musibah dahsyat melanda tak putus2.. baik di darat, laut, gunung maupun udara.... keaiban besar satu dunia telah terconteng/terpampang ke muka laki-bini penyagak/penyamun. Itu baru permulaan 'bayaran cash' di dunia, belum lagi esok2 bila digugurkan, hilang kuasa dan terpegok dalam penjara.

      Padam
    3. Penyangak penyamun pemfitnah jijik tu puak2 haram pakatan kau..

      Padam
    4. Tun Mhathir, Khairuddin & Ainina dah buat joint-saman terhadap Najib, tapi masih peram oleh si A Thorny General @ Raja Joget Ronggeng Pemakan Dedak Najib.

      Kamu yg siang malam melalak bila pulak nak saman Tun Mahathir & anak2nya konon menyamun harta negara..bila nak saman..takkan nak terus fitnah dgn air liur basi aje...??
      Pegi daa...kamu nie temberang keling todi aje....!!!

      Padam
    5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  7. Yg aku tengok macai blog pro-tun m cerita' benda sama berulang kali

    Ingat kata2 Joseph Goebbels
    Ulangkan cerita ITU berulang kali walau cerita berbohong, Rakyat pastikan percayakanya

    Yg percayakanya macai pro-tun m ,kami dan rakyat tak percaya dah,
    Cuba tengok propaganda macai protun m ITU 'balik2 cerita 1mbd,rosmah, anak tiri dia..

    Macai ingat kata Joseph Goebbels ITU yg aku tulis atas sama macam pakar propaganda protun m ITU he.he.he

    BalasPadam
    Balasan
    1. Caii..ko merepek APA nii..tulis mcm budak tadika berbelit2..semuanya nk kena sesuai dgn ITU..zamkata..pi sekolah lagi ya..

      Padam
    2. Ted, kau mana faham, tua gayut mcm ko ni otak dah lembab dan bengap.

      Padam
    3. Ulang citer memang TERBUKTI Najib dan Rosmah penyamun bersiri no 1 dan 2.,
      Ulang citer sebab najib gagal menyakinkan rakyat,
      Ulang citer pencacai bodo najib bodo meme bodo dua dua,
      ulang citer sehingga najib naik mahkamah barulah yakin rakyat.

      Padam
    4. Betul tuu...selagi dia mengelakkan/melarikan diri dari hadhir ke mahkamah untuk membuktikan dia tak bersalah, selagi itu...

      Ulang citer memang TERBUKTI Najib dan Rosmah penyamun bersiri no 1 dan 2.,
      Ulang citer sebab najib gagal menyakinkan rakyat,
      Ulang citer pencacai bodo najib bodo meme bodo dua dua,
      ulang citer sehingga najib naik mahkamah barulah yakin rakyat.

      Berani kerana benar...!!!

      Padam
    5. Cuba cerita pada hanya blog pro-tun m je ulang cerita sama berulang kali
      he.he.he maka benar kata Joseph Goebbels

      Ingat kata2 Joseph Goebbels
      Ulangkan cerita ITU berulang kali walau cerita berbohong, Rakyat pastikan percayakanya

      Tanya pada orang melayu dan Rakyat luar sana dah tak percaya pada protun m ITU he.he.he
      Sehingga sekarang Othman Ahmad je percaya he.he.he

      Padam
    6. He.he.he.. sebijik persis Zahid Komidi tersengeh macam kerang busuk ketika cakap omputih bertabur di United Nation. Agaknyer..inilah standard gerombolan2 geng Najib...patut pun negara melingkup.....!!!

      Padam
    7. Kejora yg beribukan Babi dan berbapakan anjing berpantun wakrak menyokong Si Lanun Bugis

      Dia akan mencaci menfitnah maki hamun penyokong Bersatu kerana marah maknya dirogol kuda.

      Adios kejora dan pencacai jibo musibat!!

      Padam
  8. Hutang 1MDB berjumlah RM50 billion; apakah hasilnya?
    FEATURED
    Di dalam Laporan PAC yang diedarkan pada bulan April lepas, kita dikejutkan bahawa hutang 1MDB setakat Januari 2016 berjumlah RM50 billion!

    Ini bermakna sejak dari tahun 2009, Najib Razak telah meluluskan 1MDB untuk mengambil sehingga RM50 billion hutang dari bank-bank di Malaysia dan di seluruh dunia.

    Jika kita mempunyai seorang Perdana Menteri yang bijak, dengan menggunakan wang RM50 billion, Malaysia mungkin dapat:

    Sebuah lagi KLIA (RM8.5 billion)
    Sebuah lagi KLCC ( RM6.4 billion)
    Sebuah lagi bandar pentadbiran seperti Putrajaya (RM12 billion)
    Sebuah lagi jambatan seperti jambatan kedua di Pulau Pinang (RM4.5 billion)
    Memberi biasiswa kepada 20,000 pelajar untuk belajar di universiti terkenal di luar negara (RM6.5 billion)
    Membina 50 buah hospital di bandar-bandar kecil dengan kos RM100 juta setiap satu (RM5 billion)
    Membina 100 buah sekolah di seluruh Malaysia dengan kos RM50 juta setiap satu (RM5 billion)
    Memberi bantuan pinjaman perniagaan kadar faedah rendah sebanyak RM210,000 kepada 1,000 orang peniaga di dalam industri kecil dan sederhana.
    Malang sekali, duit yang 1MDB dapat sebanyak RM50 billion itu telah disia-siakan kerana Perdana Menteri kita bernama Najib Razak ini bukan sahaja tidak cerdik, malah dia mengaku lebih suka bermain game ‘hangman’ jika merasa bosan di dalam mesyuarat!

    Seperti anak kecil yang mendapat duit yang banyak tetapi tidak tahu menggunakannya dengan betul, 1MDB sekarang bukan sahaja tidak mendapat apa-apa dari RM50 billion tersebut, tetapi untuk membayar semula hutang-hutang itu, mereka sudah terpaksa:

    Menjual tanah di Bandar Malaysia dengan harga RM5.28 billion
    Menjual IPP Edra dengan harga RM10 billion
    Masuk angin, keluar asap
    Sedar bahawa mereka sudah tiada aset lagi untuk dijual
    Mengaku harta milik rakyat Malaysia sudah tergadai, tetapi tiada satu pelaburan yang dijanjikan mendatangkan hasil

    BalasPadam
    Balasan
    1. Felda gagasan ayahnya memberi rakyat jelata tanah & kebun...pun dah diranapkan oleh Najib & Si Isa Samad hingga bertukar jadi FAIL DAA...!!!

      Padam
  9. Makiin bertambah biol lah Matdey bahalol Mamak kerala
    Sultan Johor dah terang-terangan kata orang tua ini gila
    Guan Eng mahu Nuat jadi PM dia tambah serabut kepala
    Dalam kenciing tak lawas si Ghanii Patail membelot pula

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hidup Tun Penuh bermaruah,
      Sayang Tun pada rakyatnya,
      Demi masa depan bangsanya tidak diperah,
      sanggup melawan arus demi rakyatnya.

      Padam
    2. KESIMPULAN:

      2 pemimpin setelah Tun Mahathir banyak beretorik..tak ada 'significant contribution' yg boleh dibanggakan & dikenang sepanjang zaman. Benar kata sdra, Pak Lah & Najib tumpang tui atas inisiatif, wawasan & kerja keras The Grand World Statesman. Tun Mahathir juga adalah diiktiraf sebagai jurucakap bagi negara2 membangun & negara2 dunia Islam. Sehingga kini pun beliau masih diundang memberi ceramah/pendapat di pentas dunia & menjadi buruan wartawan2 luar & dalam negara buat tajuk berita seantero dunia.

      Kehebatan & keberkesanan Tun Mahathir dapat dilihat bila isu skandal penipuan 1mdb dapat perhatian dunia & tindakan undang2 di 7 buah negara setelah Tun mula bersuara. Sebelum ini, hampir 6 tahun Anwar, Tony Phua, Rafizi, Claire Bloom, SR, WSJ & KL Chronicle berbunyi..tapi isu 1mdb hanya dipandang sepi.

      Allah swt masih memberkati beliau umur yg panjang, kesihatan & daya fikir sehingga beliau mampu berdikari, terbang & menjelajah seantero dunia..tak kenal penat & lelah. Tanpa botox atau obat2 penahan tua, beliau masih kelihatan segar, bertenaga & berkharisma... berbanding mereka2 yg jauh muda, baik yang masih hidup maupun yang dah meninggal dunia.

      Namanya masih dikenali oleh warga2 dunia Arab, Palestin, Bosnia, Indonesia & Filipina..malah lebih mengenali beliau dari nama negara Malaysia. Abdullah Badawi pun kebanyakan orang arab tidak kenal.. apatah lagi Najib Razak...hanya mula melonjak dgn skandal samunan laki-bini harta penbendaharaan negara.

      Padam
  10. hitler has only one big balls,
    goerring has two but rather small,
    goebbels has none at all,

    najib doesn't know if he has any ball.

    -anti jub-

    BalasPadam
    Balasan
    1. I'd like to join....

      Hitler has only one big ball
      Goerring has two but rather small
      Goebbel has none at all
      Humpty Jibby will have a big fall

      Padam
    2. ...."argh.. u get out no fotin kliaun...!!!"

      Padam
  11. Errr....semua tu dari kitab wsj dan sr ke?

    Bila tanya mamakdey dia kata...saya tiada bukti cuma dengar org cerita. Macam mana nak bawa ke mahkamah?

    Yg dijual bukan tanah tapi projek bandar Malaysia dan trx. Sesebuah syarikat pemaju kalau beli projek, hasil daei projek tu dijual atau disimoan jadi hak milk kekal pemaju? Cecite....boleh?

    Tak tau la kot2 anjing2 madey kat sini buat projek lepas tu simpan jadi hak milik sendiri. Nak dapat untung tang mana?

    Syarikat china diberi 27% dari jumlah keseluruhan projek trx dan bdr Malaysia. Depa jula kepada rakyat Malaysia. Hasil keuntungan depa bawa balik. Itu saja. Rumah dan premis jadi hak milik pembeli. Bukan syarikat china 27%. Ada betui ka putra anjing?


    Layan.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. keris...
      dengar cite tanah tapak lapangan terbang sg besi pun jual kepada syarikat China..betul ke? jual je..nanti boleh kambus balik lubang hutang tu..x cukup boleh pinjam lagi..bila dapat duit transfer masuk akaun sendiri..penyokong penyamun rupanye ko ni keris...ko pulak rujukan dari kitab mana? air liur pun kira kitab juga ke keris??

      Padam
    2. KERIS BERAYON...

      Masih segar dalam ingatan bagaimana kamu mempertahankan konon duit 1mdb masih ada & selamat.. dan telah bertukar jadi unit-unit.

      Tolong jelaskan di mana & apa dah jadi pada Unit2-unit yg disimpan di BSI. Singapura. Berapa perolehan keuntungan 1mdb dapat?

      Padam
    3. Unit-unit itu telah bertukar menjadi Unit Amal yg berkhidmat secara percuma di majlis nikah kawin, ceramah, muktamar dll. Nak tau untung banyak mana tanya mahfuzz omar. Dia pakar ekonomi.

      Padam
    4. Bro 5:35 ptg..

      Tak silap saya dah bertukar ke.....

      1. Unit Wad Bersalin
      2. Unit Wad Kecemasan
      3. Unit Wad Orang Gila

      Tak gitu.....????

      Padam
    5. KERIS BERAYON...

      In February 2015, Arul Kanda The LIAR even lied in public saying that he has seen the cash statements. But by March, the lie crumbled. In Parliament, Najib said it was merely paper assets. By April, the bumbling Husni Hanadzlah said they were all in the form of units.

      Deutsche Bank sensed that something is wrong and called out for an early settlement of the loan. 1MDB supposedly had one year to pay off the USD975 million (until August 2015) but news report saying that they had demanded for an early repayment surfaced in early May 2015.

      If they do not pay within that few weeks, it will trigger a cross default.

      So how did 1MDB pay off USD975 million to the bank? Remember, the loan money has been long gone into the pockets of the people behind the fake Aabar company.

      Since you're an expert in economic, please let us hear from you the legitimacy of the units that you bragged about.

      Padam
  12. dua perkara yg ingin saya ulas :-

    1) tarikh PRU adalah prerogative PM asalkan ia berlandaskan kpd perlembagaan.
    tun Mahathir adalah pakar dlm bab ini.
    najib perlu mencontohi nya. tapi malang sekali najib tak tahu/pandai menipu atau berlakon. sebab itu dlm kes 1MDB dia tertangkap 'bertelanjang bulat' bersama dgn rosmah.

    2)saya yakin gani patail mempunyai banyak kesalahan semasa berkhidmat. dia dgn partner(peg bawahan nya yg mungkin tlh menjadi isteri nya) tlh membuka firma guaman n berharap akan mendpt 'business' drpd kerajaan dgn menyokong najib dlm pemencatan nya(tak masuk akal).
    fail mengenai salah laku nya mungkin sudah berada dgn najib. olih demikian apa nak buat. ikut saja apa yg d suruh utk selamat.
    menjadi AG n Ketua Hakim banyak peluang utk salah guna kuasa.

    itu lah 'reality' kehidupan kita.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya Ghani buat banyak kesalahan dlm perkhidmatnnya sekarang. Tapi dia cukup bagus berkhidmat masa menjadi timbalan penakwa raya buat pendakwaan liwat & zina ke atas Anwar tahun 1998 dahulu.

      Padam
    2. Tapi dia tidak bertindak sebagai Hakim yg buat keputusan.Dia hanya bertindak sebagai Pendakwa Raya dan bawa kes itu ke mahkamah untuk perbicaraan, bukan membakul sampahkan maklumat siasatan, fahammmmmm...!!!

      Ini jauh dari tindakan si Raja Joget Ronggeng (Pak Pandir Modern) - dia A Thorny General.. dia juga Hakim buat keputusan.. dia juga kaki joget & pemakan dedak Najib

      Padam
  13. Jingwek

    "saya tiada bukti cuma dengar org cerita"

    Memang kepakaran jingwel kaki tabur fitnah, dah jadi makanan harian apa nak heran.

    Jingwel ni suka Ayat sekerat sekerat, ambil pptongan ayat ikut nafsu dia, tu pasal dia ni juga dikenali jingwel aka chameleon aka raven aka mistique aka x men.

    Begitu juga bila dia nak jadi ostat, sama juga, ayat al quran dan hadis dia ambil sekerat sekerat.

    Kat akhirat,

    Jingwel ingat dia bleh jadi macam x men kot? Tapi dia lupa, berdepan dengan malaikat nangkir, cuba bertukar rupa dan bentuk...kena pelangkung la...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ha ha anak tuhan harun ni syok sendiri...

      Padam
    2. Kejora..

      Ada dalil.. nas..qiyas.. ijmak....???? Jika tiada, toksah temberang... "argh.. u get out no fotin kliaun...!!!"

      Padam
  14. Budak suman cakap x berpijak di bomi yg nyata lansung... kejap mintak najib saman...elak diri dari mahkamah la... asal ade yg tak kena hati perut depa suma dia hantamm... Yg DoJ ...FBI.. Spork..Swiss bila pulak nak saman... rampas... sita... tangkap suma assets 1mdb...? Geobbles tu punya idea tu la ug medey kutty buat skg pas tu tuduh org sekeliling Najob yg buat... pendirian mamak kutty mcm pala butuh la.....krjap islamik state.. skg pluralisma murtad... marina banyak ke gereja dari surau dan masjid...balasan munafik kat dooonia dah tuhan tunjukkan....lu fikir la sendiri.... suman ooo suman bawak2 la tobat...

    BalasPadam
  15. Lawak betul dgn kemunculan ustad2 palsu di akhir zaman kat blog ini. Bila orang kutuk Mahathir mereka kata fitnah lah dosa lah, pdg masyharlah. Bila orang kutuk Najib ok saja.
    Yg nak tergelaknya ada yg siap panggil orang itu anjing, orang ini anjing...lepas itu cakal pasal ayat quran dan hadis.
    Jgn terkejut nanti ada keluar orang mengaku tuhan kat blog ni menggantikan tuhan harun.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kejora..

      Ada dalil.. nas. qiyas.. ijmak....????

      Jika tiada...."argh.. u get out no fotin kliaun...!!!"

      Padam
    2. Mmg ramai pengikut tuhan harun kat blog ni bro. Orang kanan ayah pin pun ada.

      Padam
    3. Ultraman kadok baca wirid

      Padam
    4. Ada dalil.. nas.. qiyas.. ijmak ...????

      Padam
  16. Kalau patah balik ke posting2 sebelum ini dah beratus kali seorang puak2 ni berwirid dgn serapah itu.

    Kalaulah mereka berwirid dgn kalimah tasbih, tahmid, tahlil dan takbir, alangkah banyak pahala yg diperoleh.

    Kalau mereka tak tahu saya tulis kat sini:

    Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallahu allahu akbar

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jatuh murtad...? Ada dalil.. nas.. qiyas.. ijmak ...???? Cuba huraikan....!!!

      Padam
  17. 7.11

    Kesimpulan mudah boleh dibuat...kalau pengikut sesat...yg dikut pun sesat...jelas sekali perjuangan mereka sesat...saya dah cakap dari dulu...parti Bersatu itu parti sesat...tempat berkumpul para syiah, pluralist, murtad...Bersatu murtad.

    BalasPadam