Jumaat, 16 September 2016

Al Fatihah..!


Amanat terakhir Haron Din minta dikebumikan di AS

Mursyidul Am PAS, Allahyarham Datuk Dr Haron Din mengamanatkan untuk dikebumikan di Amerika Syarikat (AS) jika ditakdirkan meninggal dunia di negara itu.
Amanat terakhir arwah itu disampaikan kepada ahli keluarga dan rakan seperjuangannya di negeri ini, menurut BH Online.
Memetik kenyataan Pesuruhjaya PAS Perlis, Mohd Shukri Ramli, pesanan tersebut disampaikan arwah di Pusat Rawatan Darussyifa di Santan, Kangar sebelum berlepas ke AS pada 10 September lalu.
"Amanat itu disampaikan sebagai persediaan kerana ini kali keenam Allahyarham menjalani pembedahan," katanya ketika dihubungi, menurut laporan yang sama.
Arwah yang juga pendakwah terkemuka meninggal dunia di Hospital Stanford University, San Francisco, AS pada usia 76 tahun.
Terdahulu, arwah dilaporkan dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi (ICU) hospital berkenaan selepas mengalami masalah jantung.
Beliau meninggalkan seorang isteri Datin Khatijah Din dan lima cahaya mata.
Allahyarham mula bergiat aktif dalam PAS sejak 1974 sebelum dilantik sebagai Ahli Jawatankuasa Kerja PAS Pusat (1975-1983) dan dipilih sebagai Mursyidul Am PAS selepas pemergian arwah Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.
Mengulas lanjut, Mohd Shukri berkata, solat jenazah ghaib akan diadakan di Kompleks PAS Perlis di Jalan Stadium Utama, Kangar malam ini.
Lu Fikir La Sendiri!!!
AL FATIHAH..!

53 ulasan:

  1. Kpd admin, tak takut kena kutuk oleh puak-puak Parti Kuali ke? Jgn lebih sgt highlight Pas, nanti geng parti kuali sakit jiwa meracau tak tentu hala malam-malam buta.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cai najis mmg sentiasa bodoh dulu kini dan selamanya.

      Org meninggal pun nk dipolitikkan

      Padam
  2. Anjing2 dan BABI2 DAP sedang menghina kematian Yang Mulia Tuan Guru Dato' Dr Harun Din... admin blog ni dan melayu2 penjilat lobang taik kafir2 jahanam DAP PKR RBA diam membisu juga kan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cai najis xde isu, politik murahan

      Padam
    2. memang diam pun sebab admin blog ni pun salah sekor babi kafir tu...

      Padam
    3. Akhirnya TG Dato' Harun Din pun tak sudi untuk bersemadi di tanah air yg dah dikotori oleh Najib & Rosmah.

      Alfatehah untuk Allayarham.

      Padam
    4. sah !!! Othman Ahmad salah sekor penjilat lobang taik kafir2 DAP PKR RBA...

      Padam
    5. Akhirnya TG Dato' Harun Din pun tak sudi untuk bersemadi di tanah air yg dah dikotori oleh Najib & Rosmah.

      Alfatehah untuk Allayarham.

      Padam
    6. Itu pemikiran Othman Ahmad tak tahu menghormati keluarga yg telah meninggal dunia ini ,kamu diajar oleh dap ITU tak tahu menghormati keputusan keluarga mahu percepat perkebumian jenazah itu.
      Orang Islam harus elok percepat kebumian kubur supaya jenazah diterima alam kubur

      Padam
    7. Alasan lemah dari seorang tak cukup pendidikan tapi kuat maki carut. Ramai pemimpin & orang ternama waktu meninggal dunia di negara orang, jenazahnya dipulangkan ke tanah airnya. Contoh Allahyarham Tun Razak yg meninggal di London. Fahammmm....!!!

      Padam
    8. Seman ko kojol nanti pesan kat anak ko jangan tanam jenazah ko kat Msia
      ..cari lah bumi lain..India ker..

      Padam
  3. Dgn DAP inilah yg Tun M dan muhyiddin nak berkawan... inilah yg muhyiddin kata DAP bukan rasis tu... celaka la puak2 yg menyokong pakatan haram !!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apa salahnya demi menyelamatkan tanah air. Sejarah juga telah tercatat Sultan Sallahuddin Alyubi mengangkat rakyatnya yang menganut agama Nasrani sebagai Panglima perang untuk mengalahkan tentera Salib Eropah. Nampak sangat Kejora ini sekolahnya entah di mana dgn hujah temberang tak sudah-sudah.

      Padam
    2. Apa salahnya demi menyelamatkan tanah air. Sejarah juga telah tercatat Sultan Sallahuddin Alyubi mengangkat rakyatnya yang menganut agama Nasrani sebagai Panglima perang untuk mengalahkan tentera Salib Eropah. Nampak sangat Kejora ini sekolahnya entah di mana dgn hujah temberang tak sudah-sudah.

      Padam
    3. Sallahuddin tak angkat orang yg sangup bunuh orang Islam Dan kafir ,sallahuddin tak angkat orang kapir yg nak berkuasa menjadi raja di syria ADA faham tak..

      Padam
    4. Saya ulangi..... Pakatan Bersatu bakal diketuai oleh Tun Mahathir yg telah diiktiraf oleh semua negara2 Islam sebagai pemimpin Islam terkemuka kelas dunia. Hingga hari ini, sesiapa yg melawat bumi Medina, Mekah, Bosnia & Palestin pasti ketahui warga tempatan di sana lebih mengenali 'Mahathir' dari Malaysia, nama Najib & Dollah Badawi langsung mereka tak kenal. Begitu sinonim Mahathir itu Malaysia dan Malaysia itu Mahathir.

      Kenapa di era Najib banyak kejadian pembunuhan misteri yg masih tak tertuntas-tuntas....

      1. Altantunya
      2. Pengasas AM Bank
      3. Pegawai SPRM Morais
      4. Dan lain2 lagi

      Padam
    5. Semua pengbunuhan ITU najib buat ke?
      Semua VIP mati ITU dari zaman tunku hingga zaman najib najib buat ke?
      Nampak sangat bodohnya pengikut pembangkang ini sebab ITU dia orang tak boleh memerintah Malaysia ini..
      Habis pembunuhan mesteri akutan bank putera dihongkong najib buat juga ke?
      tugas macai dap macam kau hanya buat orang Malaysia ini tak percayai pada undang2 Malaysia ini.. ITU tugaskan kau kan

      Padam
    6. If you can't grasp my simple Malay, now I'd like to unveil your stupidity. I plainly said there are unsolved mysterious murder during Najib's era. What the hell for & what has it got to do those VIP mati dari zaman tunku and pembunuhan misteri akauntan bank putera dihongkong....?????

      Padam
    7. He.he.he.Othman Ahmad 'tun m jadi PM 1981 kematian akuatan bumiputera 1983 'jadi kami Tanya ini siapa bersalah, yg aku tahu gengstar Korean lakukan pembunuhan ITU, ADA kami salah tun m ITU, jadi anwar dan macai dap cuba bodoh orang dengan cakap semua pembunuhan vip dunia ini najib yg buat ITU kebodohan pembangkang.

      Jadi Siapa upah gengstar Korean ITU sila jawab Othman Ahmad? He.he.he

      Padam
    8. Kejora oh Kejora.....

      Memang Najib tidak ada kaitan dgn kes pembunuhan Jalil pada tahun 1983 tapi apa relevennya yg kamu timbulkan isu itu dgn kes pembunuhan misteri era Najib.

      Nah sekarang saya imbas kembali 2 kes kematian misteri yg ada kaitan dgn Najib & 1mdb. AG yang baru diangkat oleh Najib (si Pandir) menyatakan bahawa Kevin Morais tidak terlibat dalam siasatan kes 1MDB, tetapi yang sebenarnya, Kevin Morais telah menerima hasil siasatan dari Bank Negara-isu berhubung 1MDB.

      Salah satu kaedah menutup bukti tersebut adalah dengan melakukan pembunuhan.. Itulah yang berlaku dan menjadi tanda tanya selama ini. Bukankah hal yang sama juga telah berlaku kepada Pegasas AmBank Hussein Ahmed Najadi? Hussien dilaporkan telah membuat laporan polis berhubung wang sejumlah USD 700 juta atau kira-kira RM 2.63 bilion ke dalam akaun Perdana Menteri pada 28 Julai 2013 akhirnya mati ditembak setelah pulang dari membuat laporan polis tersebut.
      Apabila dituduh telah lesapkan duit Kerajaan melalui 1MDB, Najib serah siasatan kepada Ketua Audit Negara dan Jawatankuasa Kira-kira Wang Negara (PAC – Public Accounts Committee) Dewan Rakyat. Rakyat disuruh tunggu sehingga siasatan oleh badan-badan ini selesai.Apabila wang sebanyak RM2.6 bilion terdapat dalam akaun peribadi Najib, dan dia tak dapat menafi duit ini ada dalam akaunnya, dan ramai bertanya daripada mana duit ini datang, dan penjelasan yang munasabah tidak dapat diberi oleh Najib, maka satu pasukan bertugas (task force) dibentuk untuk secara rasmi menyelidik wang ini. Pasukan ini terdiri daripada Pendakwa Raya, Ketua Polis Negara, Ketua Badan Pencegah Rasuah dan Gabenor Bank.
      Tiba-tiba Pendakwa Raya disingkir oleh Najib, Ketua Badan Pencegah Rasuah diarah bercuti, dan Gabenor Bank diugut kononnya kerana Bank Negara bocor maklumat. Dan terhentilah siasatan oleh badan ini. Tiba-tiba Pendakwa Raya disingkir oleh Najib, Ketua Badan Pencegah Rasuah diarah bercuti, dan Gabenor Bank diugut kononnya kerana Bank Negara bocor maklumat. Dan terhentilah siasatan oleh badan ini. Beberapa pegawai polis dan lain-lain pegawai dipindah ke jawatan lain supaya tidak lagi dapat meneruskan siasatan. Semua saluran untuk menyiasat 1MDB dan RM2.6 bilion dalam akaun Najib sudah tidak lagi ada.

      Soalannya sekarang..
      Kenapa Najib begitu takut dan menyekat kesemua saluran untuk menyiasat wang didalam akaunnya..? Mengapa akaun tersebut ditutup? Wang berjumlah RM2.63 bilion bukanlah sedikit tetapi begitu banyak dan sehingga sekarang, si Penderma masih lagi tidak diberi tahu dan tidak masuk akal wang sebanyak itu diterima dari penderma. RM2.6 bilion dalam akaun Najib sudah tidak lagi ada.

      Padam
  4. Almarhum tinggalkan darul syifa dan perubatan islam ramai murid2 dan perawat cara islam. Budak suman amat belum mati dah tinggalksn fitnah berlambak lambak.... suman oooo suman amat... sian la kat mak bapak ... BERSATU dan kawan dng pluralist murtad... syiah.. DAP evangist.. lgbt dan gay...suman ooo suman...bawk2 la tobat...

    BalasPadam
  5. Budak suman tu susan nak ubat dah tu... sbb kawan dng pluralist murtad dan seangkatan dng nya... darul syifa pun tak mahu rawat budak suman tu... saudar mara budak suman yg berlambak minta rawatan di darul syifa ... free plak tu... maklum la saudara mara miskin2 tapi kaya raya buat fitnah... salahuddin lantik panglima dari nasrani sbb dia pemimpin islam sajati ...ketua tertinggi masih salahuddin pimpinan islam.. klu skg ko lantik aljuboori pluràlist sbgi pemimpin ... silap ari bulan jubo budak suman kena sondol balikkk.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kejora @ 10:55 ptg..

      Pakatan Bersatu bakal diketuai oleh Tun Mahathir yg telah diiktiraf oleh semua negara2 Islam sebagai pemimpin Islam terkemuka kelas dunia. Hingga hari ini, sesiapa yg melawat bumi Medina, Mekah, Bosnia & Palestin pasti ketahui warga tempatan di sana lebih mengenali 'Mahathir' dari Malaysia, nama Najib & Dollah Badawi langsung mereka tak kenal. Begitu sinonim Mahathir itu Malaysia dan Malaysia itu Mahathir.

      Tapi Najib & Rosmah mula dikenali kebelakangan ini sebagai jelmaan 'Bonnie & Clyde' modern mencuri kekayaan negara. Fahamm....!!!!!

      Padam
    2. Puiiih Bonnie & Clyde.
      Depa berani hadap sendiri bkn anta pelawak tlg jawab bg pihak.

      Mak badak dan bugis pondan.
      Kita create term baru

      Padam
    3. Othman Ahmad mahathir berjasa negara, APA tun m ajar Supaya taat pada pemimpin 'jadi jangan salahkan orang jika kami taat pada pemimpin najib,Sekarang tun m bukan pemimpin . anda fikirlah ia.
      Sekarang tun m suruh kami taat pada dia 'tun m siapa 'dia bukan pemimpin Malaysia ini lagi.

      Padam
    4. Awalnya saya memang meyokong Najib tapi bila dia melantik APCO & Golman Sachs, saya mulai ragu2. Tambah lagi bila dia & Rosmah menggunakan jet mewah kerajaan semata-mata untuk main golf dgn Obama dan shopping keliling eropah ketika negara ditimpa musibah banjir, saya dah mula meluat. Hilang terus kepercayaan saya bila dia membohong konon duit 1mdb ada selamat disimpan di Spura kerana TS Zetti kononnya banyak songel jika dibawa pilang ke Malaysia. Tahu-tahunya, duit itu dah tersesat ke akaun peribadinya di AM Bank dan sebahgian dimaukkan ke akaun Rosmah. Tup-tup bila dah kena tangkap basah, dia mengaku tapi itu duit derma dari Arab Dogol. Dulu dia juga yg mengarahkan konon setiap derma untuk mana2 badan politik harus dikemukan resit penerimaan, tapi dia sendiri tak melakukannya. Bukankah itu munafik...??? Kenapa dia lari menyembunyikan pada sessi 'Nothing To Hide'berhadapan dgn Tun Mahathir? Adakaha patut saya setia pd pemimpin Munafik cakap tak serupa bikin....????

      Padam
    5. Apco digunakan Palestine ITU ADA kena dengan yahudi ke?
      Dalam laporan PAC tak penah sebut Golman Sachs.
      Nampak sangat macai pembangkang kurang menbaca sebab ITU tak boleh memerintah Malaysia ini.
      Cai boleh CAI suruh tun m jangan naik jet peribadi dia kempin di mana Malaysia ini, macam aku tahu tun m suka gunakan jet peribadi dia pergi ke Kedah Dan luar negara.
      Boleh CAI suruh keluarga tun m,anwar dan dinasti lim jangan bermewah2 depan rakyat,
      Najib bermewah2 tak,pemimpin macai pembangkang boleh bermewah2. Aku Tanya kau ini Othman Ahmad kau ITU hidup zaman mana 70a ke?
      Zaman Marcos ke?

      Padam
    6. Kejora....

      Listen me now and listen me good.
      Stop behaving like a foolish deadwood.

      The former head of the Kuala Lumpur office of APCO Worldwide, Paul Stadlen, is at the center of a scandal sweeping through Malaysia. Reports recently surfaced suggesting that the PR expert’s newest client is none other than Najib himself

      When pressed of Apco involvement with the Malaysian govt, Najib commented.....
      “For your information… Paul Stadlen (Gregory) is a permanent resident (PR) in Malaysia… he is free to enter and leave this country for working purposes without having to own a working permit…”

      In spite of this reply, Najib still trying hard to deny what role Stadlen plays although millions have been to paid to APCO and his presence at Putrajaya.

      But, this isn’t the first time the media connected APCO Worldwide with a Malaysian scandal. In fact, it is also not the first time the scandal has involved a relationship with this Prime Minister. In 2010, the firm faced allegations about the creation of campaigns to better the image of the Malaysian government.

      Despite the bad press in Malaysia, APCO operations continue to thrive in the rest of the world. APCO Worldwide is an independent firm, which belongs to the WPP Group – one of the largest multinational corporations in the world. The company runs offices in 35 major cities around the globe; including London, Chicago and Paris.

      Most PR firms center their attention on gaining corporate clients. APCO instead focuses on handling sensitive political and crisis management issues. Many of APCO’s leaders formerly worked as politicians, government officials, and ambassadors.

      Doing public relations for dictatorships is perhaps the more charitable part of Apco’s activities. Apco has a battalion of pro-war lobbyists under its wing. The firm is also a strong advocate of expanding armaments and the US military role in world affairs. After the invasion of Iraq, Apco swiftly positioned itself to help American companies plunder Iraqi wealth and resources. In May 2003, Apco Worldwide launched a task force headed by Marc Ginsberg, the former US ambassador to Morocco, to help U.S. clients secure contracts for Iraq’s rebuilding.

      Padam
    7. Seman ko kojol nanti pesan kat anak ko jangan tanam dady kat Msia..cari bumi lain India ker....

      Padam
  6. Cukup2 la 22 tahun buat bohong....
    klu BERSATU murtad bentuk kjaan... DAP evanglist.. syiah kafir.. pluralist PKR pendokong LGBT dan gay yg terang hidup songsang dng cara idup Islam tak demand apa apa ke...?
    suman suman nnpk cerdik dan moden... tapi bodoh bengap ... penjajah suka budak bodoh mxm budak suman nihhh....

    BalasPadam
  7. Alfatihah buat Allahyarham.
    Anjing2 jibbo dah melalak kat sini. Apa hubungkaitnya kematian TG Haron Din dengan DAP,MCA atau MIC? Jangan cuba nak sensasikan dengan politik. Semua orang Islam tak kira apa parti sekalipun mendoakan Allahyarham.
    Kenapa tuduh BERSATU atau mereka yg menentang najib sebagai yahudi,DAP, plural, lgbt dan sebagaiya? Yang kutuk Melayu & Islam bukan hanya DAP bahkan MCA, MIC pun ada. Kenapa bila BERSATU berbaik dengan DAP dituduh agen Amerika atau negara asing serta pelbagai tuduhan lain sedangkan umno juga berbaik dengan kafir? Siapa yg main golf dengan Obama? Siapa yg melantik kepentingan Yahudi dalam kerajaan?
    Nampak sangat penggemar2 jibbo dah kepanasan akibat perilaku jibbo sendiri. Panas..panas..air, air!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. bersatu ITU telah menbawa kerosakan pada orang melayu,
      lihat je APA dibawa oleh Anak tun m marina ITU Cuba bawa budaya lgbt di Malaysia ini..

      Penah anda dengar tun m cakap dimenbantah perbuatan Marian tun m ITU Cuba menbela golongan lgbt ITU..
      Penah anda dengar tun m menbantah pada marina supaya jangan bagi kondo percuma pada Rakyat Malaysia ini..

      Najib penah cakap mana2 nama terkeluar di doj ITU sila Bela diri di amerika, najib tak penah Bela Anak tiri dia setelah nama Anak tiri keluarga di doj ITU

      Padam
  8. Apa masalah ko ni..? Susah nak bagi faham pada mmanusia bodoh atau buat2 bodoh. .. MIC.. MCA Gerakan ada usahan nak hancurkan Islam. .. akidah.. iman orang islam tak..? Ada usik pasal iman akidah dan.kesucian islam tak..? DAP evanglist.. PKR pluralist. . Liberalist mcm marina gereja.. bedah.lawyer..isu kalimah.. azan.dll.. PAN syiah spt PAN lgbt dan gay yg terang2.musuh yg merosakkan iman dan akidah islam..?
    12.05
    satu lagi budak bodoh.mcm budak sumat amat yg tak tau isu yg tersirat dan yg tak tersirat..?

    bodoh bodoh.mcm ni la yg.penjajah suka... budak bodoh.mcm ni la yg mamak.suka....
    sekian tima kasih...

    BalasPadam
  9. Jing 11.30, 22 tahun ' buat bohong' pun takde 7 negara siasat macam bos ko sekarang. Kronik penyakit 'songlaptious begtanganousnya'. Cer tengok dlm kabinet kayu bos ko sekarang, ada tak iras2 lgbt, perempuan nak jadi jantan, lelaki ala ala auww..auww..gitu, ada tak? Ada kan?
    Ko sebut songsang dengan cara hidup Islam? Ko citer pasal rasuah ke,songlap sana songlap sini, tipu sana tipu sini, bohong kanan bohong kiri, itu bos ko kan? Cara hidup Islam atok ko lah tu ?
    BERSATU 'murtad' kata ko? umnojibbo khianat, sifar khidmat, tak selamat, lahanat, sakit tenat & dah nak tamat. Ini Muktamad!

    BalasPadam
  10. 7 negara ďahh siasat... mana siasatanya.. dah muktamad ka blom..... hasil siasatan mano..?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Buta dan tuli ke kamu nie? Kan harta & akaun 1MDB di negara tersebut dah dibekukan, pengurus/pegawai 1mdebik di spura dah dipenjarakan kerana terlibat dgn money laundering? Masih nak lagak bongok dgn spin haramjadah kamu lagi ke? Takpe, tak lama lagi Najib & BN akan terjerumus sungkur bila rakyat & Pakatan Bersatu bangkit mengambil alih pemerintahan di Putrajaya. Majlis DYMM Raja-Raja pun nampak dah merestui doa rakyat yg tertindas & tertipu oleh si Lanun laki bini.

      Padam
    2. Yg buat salah pegawai bank tu... apa kena mengena dng otg lain... mcm rasuah Dato Sri di PBT yg kena Dato Sri... Datuk Bandar tak buat salah x kena pun... nnpk ssgt budak suman amat bodoy ya amat ssgt... simpan sikit bodoh tu.... kikiki

      Padam
  11. Apa bukti ko jing anak Tun masuk gereja? Sembah salib sembah Jesus ke? Ada gambar? Ada bukti ko?
    Orang Islam masuk gereja tak boleh? Ilmu sejengkal nak ajar orang.pirahh..sikit sikit penjajah..penjajah alaf baru tu bos ko tu, jajah orang melayu dgn duit haram dia. Yang ko sikit2 sebut syiah, evanlangist, Rothschild, rothmah, lgbt ni ko faham ke? Atau sokit aje kefahaman tapi besar temberang ko?
    Dah..dah..pi main jauh2. Tidur cepat. Esok sekolah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anak tun m tak Sembah salib, yg Anak tun m pergi sokong golongan peliwat,murtad,gay,lesbian Dan pondan ITU buat apa, bukti belambak2 di web ia, macai dap jangan bodoh kita orang ini...

      Padam
    2. Macai protun taip je dekat computer kau 'seksualiti merdeka marina mahathir' terpapa besar muka dia sokong lgbt ITU 'aku cabarkan ITU he.he.he
      Anak tun m penyokong setia lgbt he.he.he

      Padam
  12. Dah terang lagi bersuluh BERSATU dng penjajah..pluralist... DAP.. syiah...FAKTA...

    sekian tima kasih

    BalasPadam
  13. Tujuh negara memang dah siasat..tak baca ke? Oh..ko baca utusan tengok TV suku sakat je ye? Patut laa..
    Kalau dah siap hasil siasatan sok tak kanlah negara2 ni nak datang sembah ko beritahu kot? Lu sapa?
    Ko perlu tunggu, sabar sikit. Nanti kita tengok siapa yang kenaaa..jing meranaaaa...

    BalasPadam
  14. Dah kena sabar.la.pulak... kikikiki.. klu otak kaki jrnis membohong tetap nak bohong ... bòdo bodo...sabar je la ....

    BalasPadam
  15. 12.57 heh..heh..heh..heh..kih..kihh..muah..muah..cepat aje nak lari, kemari ko, budak kicik, apa mau lari?
    DAH TERANG LAGI BERSULUH..
    UMNOJIBO GOYANG DAH NAK JATUH.
    Heh..heh..

    BalasPadam
  16. Jing 109..
    Rakyat otak tak pandai bohong,
    ingat rakyat semuanya patung
    Hanya jibo yang kuat kelentong
    Diluar sihat didalam pekong.

    BalasPadam
  17. Cukup2 la 22 tahun buat bohong....DoJ ..FBI bila.mau tangkap laaa...

    BalasPadam
  18. Tak cukup selagi Najib, Rosmah & kuncu2nya termasuk kamu dihumbankan dalam penjara.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Seman ko kojol nanti pesan kat anak ko jangan tanam dady kat Msia kerana tanah nya Kotor...cari lah bumi lain India ker...

      Padam
  19. 1.30 di Malaysia kalau betul mau kena tangkap tendang pak pandir & mat albab dulu laa..
    Di luar negara kalau dia nak tangkap dia tangkaplaa..tak payah bagi tahu ko atau atok ko.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Menjelang waktu subuh yg bakal tiba & sempena kita masih dalam suasana Hari Malaysia, marilah kita meletakkan kepentingan negara di hadapan, berbanding kepentingan bangsa, parti dan diri. Ayuh kita kitai & tangkap perasuah dan pengkhianat, meskipun dia Melayu, kerana negara tidak memerlukan malaun2 & penjarah2 yang tidak patriotik, malah menjahanam negara kita yg tercinta,.

      Padam
    2. Seman ko kojol nanti pesan kat anak ko jangan tanam dady kat Msia..kerana tanah nya Kotor...cari bumi lain India ker...

      Padam
  20. Mme kita nak hapuskan pengkhianat yn.menjahanam dan melacurkan kesucian agama islam dari dihina.. dikeji..diperleceh oleh manuusia bangsat anjing penjajah...

    BalasPadam
  21. Ape la korang ni memekak...xtau nk hormat permintaan orang ke. Ikt suka dia nak mnta kebumi dimana...semua bumi allah, dia tau hukum hakam, adalah sbb knp dia mnta bgtu. Drp korang yg asyik memekak mcm org xde iman...baik lg diam dr menambah dosa kering

    BalasPadam