Rabu, 28 September 2016

PANAS ~ Hisham Popular Berbanding Zahid..!


Maknanya kalau sepupu letak jawatan...nak beri sepupu ganti ler..! Negara ni cuma puak ni sahaja ke boleh memerintah?

Satu kajian yang dijalankan sekitar Selangor mendapati bahawa Datuk Seri Hishammuddin Hussein adalah calon pilihan utama sebagai pengganti kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak berbanding Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi.
Namun, Hishamuddin hanya mengatasi Ahmad Zahid dengan peratusan yang terlalu kecil - iaitu sebanyak satu peratus.
Kajian yang dijalankan badan pemikir kerajaan negeri Selangor, Institut Darul Ehsan (IDE) itu dijalankan sekitar negeri itu bermula 26 hingga 30 Ogos lalu.
Hasilnya menunjukkan bahawa 32 peratus daripada responden menyokong Hishamuddin sebagai pengganti Najib manakala 31 peratus lagi memilih Ahmad Zahid.
Sementara itu, Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin Abu Bakar berada di tangga ketiga dengan memperolehi 28 peratus undian.
Keputusan kaji selidik itu dibentangkan di sebuah hotel di Shah Alam hari ini oleh Timbalan Pengerusi IDE, Profesor Datuk Mohammad Redzuan Othman.
Pecahan lebih terperinci daripada responden mengikut lingkungan umur menunjukkan bahawa Hishamuddin yang paling popular di kalangan kumpulan berumur 31 hingga 50 tahun.
Ahmad Zahid pula lebih popular di kalangan mereka yang berumur atas 51 tahun, manakala Khairy paling popular di kalangan belia berusia 21 hingga 30 tahun.
Apapun asasnya ialah mahukan najib berhenti..! najib letak jawatan..!
Selain itu persoalan yang terbesar ialah..boleh lagi ke Barisan Nasional berkuasa selepas PRU14 yang akan datang?
Lu Fikir La Sendiri!!!

108 ulasan:

  1. Awww awwww

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada puak TERORIS PENJAJAH PENAKUT DAPJUBOQ BABI sdg. MENYAMAQ sbg. CTS; utk. KUTUK UMNO kita! Lihat GOblog DAPJUBOQ BABI HARAM JADAH ni! Lihat di - http://politikputramerdeka.blogspot.com/2016/09/untuk-tatapan-saleh-keruak.html!

      Si puak TERORIS PENJAJAH DAPJUBQ BABI ni juga CURI mcm. PENGGANAS KANIBAL Zionis IS/ISIS - identiti “Ted Manoff” (huruf besaq T & M)!Sekrg. juga puak PENGGANAS PENAKUT DAPJUBOQ BABI ni CURI identiti "Nek Tempoyak" pula (termasuk guna nama “cucu nek tempoyak“)!

      Nek Tempoyak.

      Padam
    2. PALA HOTAK lu si TERORIS/GOblog JUBOQ BABI, yg. si puak PENJAJAH PARASIT DAPJUBOQ BABI RASIS/PORNO/HOMO-si KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD amat-CILAKA akan dpt. MENAKLUK Negara ISLAM kami ni!

      OI si TERORIS2 PENYAMAQ PENAKUT2 KANGKANG BABI si ZIONIS GILA BABI HOMO PENJAJAH PARASIT DAPJUBOQ BABI , lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng JUBOQ BABI/kok-chin GILA BABI BETINA SUNDAL-PELACUR/gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga KURAP!!

      Dasar lu si HOMO2 CILAKA keturunan si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL -

      Duboq
      Anjing
      Panggang!

      BILA lu dan KETURUNAN PENJAJAH KAFIR HARBI DAPJUBOQ BABI lu nak MAMPOS?


      Padam
    3. HIDUP NAJIB-UMNO! MATI PENJAJAH PARASIT DAPJUBOQ BABI!

      Padam
  2. Sotong ni dah la lembik, kering tepu!!!

    BalasPadam
  3. Menteri amaran tak sesuai.
    Budak tingkat 4 lg tak boleh harap.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini lah satu satunya posting blogger batu api putrayahudimerdeka yg lansung tak ada isu dengan 1mdb... mungkin 1mdb dah tak relevant lagi maka kena cari bagab utk jadi batu api.... iaitu laga lagakan naib presiden sesama srndiri dlm parti UMNO.. yg mana blogger ni dah lama berambus dari UMNO. ... klu dah berambus buat cara berambus dari UMNO. ... jaga jer BERSATU murtad elok2...

      Padam
    2. Admin..gambar hisham ketawa sambil pukul meja tlg keluarkn..minta dijauhkan kalau ada piem seperti nii..anon 8:08@mangkok hayun FucCcKkKk..prOoTt

      Padam
    3. Teman dah cakap dgn puak cai Madey ni kena jaga-jaga
      Bila kaedah fitnah 1MDB buntu pemimpin BN dilaga-laga
      Semua rakyat dapat baca rencana Madey kepala dongga
      Orang tua nyanyuk yang sudah terjatuh ditiimpa tangga

      Padam
    4. Rangkaian 3 Abdul, Bujang Lapok & Do Re Mi lebih meyakinkan dari 3 pelawak UMNO yang tidak menghiburkan langsung.

      Padam
    5. Biarlah ni Umno punya hal Othaman, apa hal pulak awak
      Tak habiis-habis idea menfiitnah inii tua perangai biawak
      Sombong megah diri macam budak2 selalunya terbawak
      Jadii ko rasa Matdey, Muydin dan Boboi le yg lebih lawak

      Padam
    6. Dulu dah lebih 6 tahun Anwar, Tony Phua, Rafizi, SR, ASWJ, KL Chonicle cuba gegar tapi takdak ummp pun.
      Tapi bila Tun bersuara....hmmmmm. Cakap Tun Mahathir memang Power Giler, sampai-sampai 7 buah negara ambil tindakan undang2/mahkamah terhadap 1mdebik. Ada yang dah kantol masuk penjara, harta & akaun bank kena beku. Cuma di Malaysia aje masih bebas..tak lama ler tu, kan..kan..kan..????

      Padam
    7. bukan masih bebas, di Malaysia tak ada bukti, tuduhan hanya berasas andaian

      Padam
    8. Bukan tak ada bukti, Raja Joget Ronggeng Pandir dah peram..nak macam mana? Tunggu aje lah bila BN tersungkur nanti, tahulah nasib.

      Padam
    9. Othaman Kadok barua setan biiol bahlol ini mana dia reti
      Semua maklumat diia hanya bersandar kpd Madey kutty
      Buat komen pun sekadar hanya untuk nak puaskan hatii
      Bukan dia nak ambil kisah kalau orang tanya pasal bukti

      Padam
  4. Tkongkini tak boleh pakai he.he.he dulu cakap anwar jadi PM
    ,sehingga sekarang anwar meroyan nak jadi PM hak juga,nak juga, nak juga..

    Bilalah kajian tokongkini nak buat siapa patut jadi pm?
    mahnyuddin ke atau anwar
    Hanya masa menentukan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Caii..ko sebuk2 APA pasall..tahulah diorang selesaikn..ko jaga parti mohd najib sudahhlah..prOoTt dmuka ko

      Padam
    2. Ted ni setiausaha sulit tuhan harun

      Padam
  5. Bodo dh nyata curi duit pun tk nampak .mcamana 1mdbongok bole.salah bayar hutang kt salah kompeny pun tak nmpak. Tu tunjuk orang umno dh biol siiiilaaau tngok duit...siapa bengong ....orang umno jugak..sian mak bapak korang lahir anak dunggu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kau ni kerja sbg penulis skrip filem lucah ke?

      Padam
    2. suku sakat tuhan harun tu, ha ha

      Padam
  6. PurteraDedak dah tandus idea mati akal serabut serabai
    Bawa kajian tipu DAP-PKR cai-cai bodoh punya pak lebai
    Agenda taiik 1MDB tak boleh jalan udah teruk kena tibai
    Melaga-lagakan pemimpin Umno-BN pula tektik macibai

    BalasPadam
  7. Ini mesti muslihat baru cadangan Matdey kepala dongga
    Untuk dapat kuasa malu atau maruah dah tak jadi harga
    Dia mahu porak perandakan Umno punya rumah tangga
    Serang presiiden tak lut maka naiib presiden dilaga-laga

    BalasPadam
  8. Aku sokong mat sabu 100 peratus jd pm Malaysia sbb dia hebat berpidato atas pentas. Kalau dia bergabung dgn Anwar Ibrahim dan mahfuzz omar, Israel akan lari dari Palestin dan menetap di Antartika pula.

    BalasPadam
  9. Apa lah kesudahan nak jadi ini admin Putera memerang
    Tak berjaya dicuba pelbagaii kaedah Najib nak diserang
    Sebaliknya tak mampu nak ditepisnya peluru bersarang
    Kini ditukar strategii baru guna kaedah selak kain orang

    BalasPadam
  10. Biasala nama pun biawak tu la comtoh orang umno skara.g akal nya cetek kalau ada yg nk betulkan keadaan dicakap nk melaga lagakan pemimpin bodonya tersangat ...yg lanun lari dari soalan macam bacul dia tk kisah.
    Lembu jadi kondo dia tk kisah..hilang duit kbs dia tak kisah tu psal aku cakap orang umno dh bingai campur tuli

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yg songlap duit kbs tu ahli pkr...bodo,bahlol

      Padam
  11. Mana tak nampak kelibat bayang si biol Othaman Kadok
    Agaknya udah tak mampu bangun Kejora tibai terdudok
    Tak kan si munafiq ini masuk Islam pergi duduk pondok
    Boleh jadii dah rompong jubor batang butoh Nuat rodok

    BalasPadam
  12. Tu ug aku cakap bingai kbs .kementerian belia dan sukan menteri dia orang umno ngok macana bole kena main dgn orang pkr ...tula aku cakap umno skarang bingai...lagi satu bodo orang umno ni rumah dh jadi tak mampu milik umno bust bodo setia macam pak pandir menang sorak kampung tergadai janji dia sendiri kaya dia peduli apa..
    Terlampau tamak umno ni .
    Yelaa dh reput

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yalah... Sbb yg kuat menipu org pkr mcm ko lah...bahlol.

      Padam
  13. Matdey keluar arahan PM nanti mesti si Muydin pak turut
    Guan Eng kata ‘kami maukan Nuat jgn ko nak mengarut’
    Maka bercakar lah nanti ini puak yahudi punya tali barut
    Kitorang ni tunggu saja nak gelak berguling pecah perut

    BalasPadam
  14. RPK, alil nujum temberang peliharaan Najib cuba mengadu domba" dgn putar alamnya.....

    Malaysia Today, alleged that jailed PKR de facto leader Anwar Ibrahim was unhappy with the “excessive” involvement of some PKR leaders in the Citizens’ Declaration. Anwar relayed his concerns through the party’s president Wan Azizah Wan Ismail and several other leaders, who brought up the issue at the party’s recent central political bureau meeting. Also according to Malaysia Today, Anwar penned a long letter that was read at the meeting, in which he regretted the excessive involvement of PKR and some of its leaders in the Citizens’ Declaration. In his letter, Anwar also allegedly warned the party’s leadership to be wary of the tricks of former prime minister and former finance minister Daim Zainuddin.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dulu si Aotaman ni dekat Nuat pelbagai cacian dihambor
      Bahkan diia berharap di Sg Buloh si Nuat kekal berkubor
      Kinii si Nuat dah jadii dia punya sumber ilham penghibor
      Kalau Nuat minta nak tutoh bila masa pun dia kasi jubor

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  15. Yang pak turut najisb takut bini habis kalau tak takkan satu malaysia tahu .umno ni tak pernah aku dengar kutuk yahudi..yg main golf dgan ketua yahudi obama tu siapa yer..yg perhabis duit shopping brjuta siapa yer...kalaj fitnah saman la ..tapi biasala bacul mana ada telor yg tahu lari dari soalan...bikin malu muslim jeer lagi crita pejuang islam...maluooo..umno ngok jugak bongok

    BalasPadam
  16. Terbayang bila admin ni nanti dah mampos terbongkang
    Malaikat: ‘kenapa ngko buat bagi negara lintang pukang’
    Putera: ‘aku cai upahan ikut jer arahan Madey tongkang’
    Apa lagii…whiiaappp, rotan singgah kat tengah belakang

    BalasPadam
  17. Anuar joint tun pasal nk tengok najibs masuk dalam..tuujeeer...kalau menang tawar dia jadi ketua menteri melaka...orang melaka dh meluat tngok idris harun nk jumpa pun susah ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anwar lebih layak jadi pengganti 'sultan melaka' ha ha

      Padam
    2. Si Nuat ni secara jujurnya Umno dan Bersatu tidak suka
      Tapi kerana arahan boss terpaksa le cai bermuka-muka
      Beriiya-iya juga cara hipokrit nak kan dia si Tony Puaka
      Tapi paling layak untuk dia ni pengganti ‘sultan melaka’

      Padam
  18. Admin Putera sekarang mungkin seronok belanja mewah
    Dia tak pernah fikir ke kehidupan nati bila dah jadi arwah
    Kaki finah ini tempat dekat bara api neraka paling bawah
    Dua ekor ini dia dengan Matdey akan direbus satu kawah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mudah je ko nak tempatkan orang dlm api neraka. Ko yg jadi tukang tutup bugis berhati2. Besar sgt dosa tak amanah dan lari dari tanggungjawab serta dayus takut bini.
      Kat dunia bolehlah gelak main2.

      Padam
  19. Yang dibayar blogger umno tak caya tanya house pk atau parpukari dia pernah mengamok tk dapat payment tu hari dia angin dengan mykmu makmu ker blogger camtu la...tula contoh orang umno yg tamak kalau tk dapat payment jet menyalak...janji asyuk jet diaorang ni

    BalasPadam
  20. Anom yang suka berpantun memang menghiburkan kah kah kah kah

    BalasPadam
  21. Jingwel hari2 sumbat benda haram perlu dijawab
    Haram halal tiada dalam kamus pencacai,
    Ada masa sendiri komen sendiri jawab
    Itulah sewel pencacai

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tapi masih jauh dgn kelas Jamali Sadat & si Harris.

      Padam
    2. 10.07, ale utoh...

      Padam
  22. Kah..kak..pantun sojiboo..kah..kah.kah panton untuk orang boodoo...tethibur si sang jiiboooo

    BalasPadam
  23. Hidup mewah jingwel tiada bahagia
    Itu pasal jingwel suka menyalak
    Anjing pun tau Dimanakah hospital bahagia
    Jingwel hanya tau sumbat mentekedarah tak kira buah salak

    BalasPadam
    Balasan
    1. 10.01, ale utoh...

      Padam
    2. 10.11, ale utoh...

      Padam
  24. Jingwel suka bermuka muka
    Mistik raven xmen idola terakhir
    Depan malaikat Cuba bermuka muka
    Kena pelangkung malaikat nangkir

    BalasPadam
    Balasan
    1. 10.18, ale utoh...

      Padam
    2. 10;18

      1. Gila babi
      2. Babi gila

      Padam
  25. Pencacai hindu bernama jingwel
    Apabila bermula jing sebut Wel Wel Wel Wel
    Jin sedara jing turut sama gila sewel
    Sebut Anjing hindu jeee, dah tau ini tentu Wel Wel Wel Wel.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mcmana admin boleh benarkan org gila mcm kau ni hantar komen?

      Padam
    2. 10.24, ale utoh...

      Padam
    3. 10;24

      A. Gila babi
      B. Babi gila

      Padam
  26. Anwar sebenarnya sedara jingwel,
    Cuba bermuka muka macam kami tak tau
    Kaki kunyit datang dari store jingwel,
    Nak buat drama Cuba2 buat tak tau

    BalasPadam
    Balasan
    1. 10;30

      A. Gila babi
      B. Babi gila

      Padam
    2. 10.30, ale utoh...

      Padam
  27. Kesiiaan…10.07,10.08,10.11,10.18,10.24 hatii tersentoh
    Diia tengok pantun Kejora buat sungguh kemas dan utoh
    Pantun dia serabut serabai bagai reban ayam nak runtoh
    Pembaca pun tak minat meluat dan bagi komen ale utoh

    BalasPadam
  28. Anjing Najib anjing jingwel jugee
    Jangan Cuba main cuka
    Tiada ilmu tiada ilmu pun yee
    Jingwel meme muka cuka.

    BalasPadam
    Balasan
    1. 10,39 pm

      A. Gila babi
      B. Babi gila
      C. Anjing gila
      D. Orang gila

      Padam
    2. 10.39, ale utoh...

      Padam
  29. Kesian 10.07,10.08,10.11,10.18,10.24 pantun dia dikeji
    Pantun Kejora walaupun ada carut tetapii ada orang puji
    Itu lah dulu masa keciik ponteng sekolah malas mengaji
    Buat pantun banyak-banyak jadii macam taiik punya loji

    BalasPadam
  30. Ale utoh lu jing cuma seinci
    Mintak bini bini tak sudi
    Ale utoh lu kena panjangkan lagi
    Ikatlah tarik dengan lori.

    (sorry Tok Rahman - tit for tat for this jing idiot son of a gun)

    Argh u get out no fotin kliaun!

    BalasPadam
  31. Anuar cetet .taik kuning tapi dia baik jugak bila dia nl jugak betdebat ..bukan macam mr president....laaari..mampos

    BalasPadam
  32. Jingwel sendiri angkat sendiri puji
    Takder sape puji takder sape minat baca
    Kekadang sendiri hi hi hi hi jik
    Mana pigi hi hi hi hi berjalan sambil baca.

    BalasPadam
  33. Kesian 10.07,10.08,10.11,10.18,10.24 pelawak labu labi
    Nyata sangat bingai biol dungu bahalol tapii ingin melobi
    Sebut pasal tuhan & malekat cuba menyamar umat nabi
    Ada orang kian tambah bencii terus gelarkan dia ini babi

    BalasPadam
  34. Jingwel kemain lagi
    Hidup mewah hati penuh daki
    Mulut kumbahan dah takder gigi
    Kotor sekotornya penuh kurap penuh maki

    BalasPadam
  35. Siaan 10.07,10.08,10.11,10.18,10.24 meraban meroyan
    Dia jadii biool mungkin dulu kepala tertimpa buah durian
    Mulut macam tempat siimpan pekasam punya tempayan
    Nantii betambah dia punya gila mereng, tak pe lah layan

    BalasPadam
  36. Sifat Jingwel macam hantu
    Tu pasal kak mah bela jingwel
    Babi pun tau tak nak jadi macam hantu
    Iblis pun takut berkawan dengan jingwel

    BalasPadam
  37. Buah durian buat tempoyak
    Tempoyak kegemaran jingwel
    Sama2 secocok jingwel Dan nek tempoyak
    Boleh disatukan kahwinkan mereka buat kenduri Wel Wel Wel wel

    BalasPadam
  38. Sian 10.07,10.08,10.11,10.18,10.24 macam gian dadah
    Dia tertanya2 kenapa Kejora cekap buat pantun madah
    Bahasa dan makna nya jelas serta kata2 tersusun indah
    Bila dia sendiri cuba buat hasil jadi macam haram jadah

    BalasPadam
  39. Sendiri angkat sendiri puji
    Hanya sisewel puji diri sendiri
    Tersusun indah ke atau penuh keji
    Janji kak mah bayar kerja aku hanya caci

    BalasPadam
  40. Jing kata Mahathir mahafiraun
    Dunia tahu yg firaun jibbo malaun
    Rakyat menghukum dalam dua tahun
    Argh u get out no fotin kliaun!



    BalasPadam
  41. Sendiri angkat sendiri puji
    Asal keturunan jingwel keling paria
    Agama hindu tak terima jingwel sebab suka mengeji
    Masuk Islam sifat masih sama iaitu paria

    BalasPadam
  42. Sian10.07,10.08,10.11,10.18,10.24 tak ada siapa gerun
    Punya lah nak tunjuk hebat macam tok bomoh menurun
    Kadang2 sepertii cara gaya tok pawang carii harta karun
    Sebab itu kita selalu dengar dia ni pengikut tuhan harun

    BalasPadam
  43. Sendiri angkat sendiri puji
    Anjing sewel meme jijik
    Buat taik sendiri puji
    Kak mah tak kisah walaupun jijik

    BalasPadam
  44. Sian 10.07,10.08,10.11,10.18,10.24 jadii serabut kalut
    Makin dia komen makin nampak mroyan meraban lalut
    Dia perasan macam bukak siilat gayung tapii silat pulut
    Teruk dia lalok leter tapi taik je yang keluar darii mulut

    BalasPadam
  45. Jingwel mana ko?
    Rupa2nya jingwel Ntah kemana
    Kat Lubang taik ke ko?
    Ok lah esok kami nak cari rezeki HALAL
    Selamat beristirehat semua...

    BalasPadam
  46. Sebenarnya admin blogger putramerdekayahudi ini..... ialah budak suman sbb adnin saja yg bole remove komen dlm blog hampeh ni.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. dia tersedar, seman kadok ni, kalau dia teruskan juga dgn komen tu, makan tak habis dia kena nanti
      sebab itu cepat2 dia remove

      Padam
  47. Kesian10.07,10.08,10.11,10.18,10.24 teruk mengelupor
    Tak cukup ilmu di dada ingin mahu jadi jagoh bertempor
    Kinii dia letih lembik lesu bagai tesembam dalam lumpor
    Dia merasa diri ayam jalak tetapii jadi ayam berak kapor

    BalasPadam
  48. Siian10.07,10.08,10.11,10.18,10.24 tak tahan cabut lari
    Atau pun dia mengaku kalah hanya mampu berdiam diri
    Baru diia tahu betapa kehebatan orang perdana menteri
    Dalam hatii: ‘aduuh pedih nya tikaman yang Kejora beri’

    BalasPadam
  49. Kejora terus saja berpantun madah dengan nada syahdu
    Anjiing sewel seekor tu kena tertiarap melopong terkedu
    Melelong-lellong langkah berundur sepertii mabok candu
    Terus dah tak nampak kelibat lagi ini anjing sewel hindu

    BalasPadam
  50. Di mana hang menuntut ilmu pantun tuan kejora
    hebat sungguh hamba baca
    kejap nak nangis kejap nak gelak pun ada
    rasa nya Sultan Melaka pun tentu suka

    BalasPadam
    Balasan
    1. 12.46,

      Kejora berpantun sekadar untuk nak berhibur suka-suka
      Boleh lah jugak menghabiskan masa lapang biikin seloka
      Sambil itu mahu ajar puak tali barut yahudi punya muka
      Tapi tak mahulah kalu nak disabit dengan sultan melaka

      Padam
  51. Jing jibbo tiew lamakahai, anak campuran lembu dan kaldai,menjilat jibbo sehingga lunyai, bercakap elok dia tak pandai..

    Orang gila Tanjong Rambutan,dipasung kaki diikat tangan,suka mencarut walau dirotan, dah sebati iblis dan syaitan.

    Mana yg bathil dia pertahan, seolah sudah tak nampak jalan, janji dedak dapat ditelan, jika tidak marah matmaslan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini 1.01 punya anjing gila biol hindu cakap mahu berehat
      Rupanya dia tension tidak dapat tidor inii puaka penjahat
      Mau tidak nya benjol dia punya kepala Kejora paku pahat
      Terberak-berak tak daya lagii mau lawan dibuat muslihat

      Padam
    2. Anjing sewel Matdey bela ni tak tahan sakit dia cabut lari
      Mana diia boleh tahan Kejora tiibai lanyak kanan dan kiri
      Tapii tak mau tunjuk penakut, alasan nak berhat dia beri
      Rupa nya si bapok maknyah ini tengah malam pukul curi

      Padam
    3. Cai anjiing 1.01 hindu sewel inii anjing gila tidak disuntik
      Bodoh biiol bahalol tolol sebab makan taiik ayam taik itik
      Diia geram cemburu Kejora biikin pantun tersusun cantik
      Udah lah begiitu, telor pelir dia pulak selalu Kejora jentik

      Padam
    4. Cai 1.01 ini pondan maknyah bapok nak berlagak jantan
      Diia lahir hasil hubungan emak iblis dan bapak dia setan
      Anak murid tuhan harun kerabat si Melaka punya sultan
      Kejora ganyang kinii lari sembunyi ntah kat mana hutan

      Padam
    5. Caii 1.01 ini banyak langgah air ketum dan lantak dadah
      Biiol bingai tak retii berpantun maiin hantam belah redah
      Dia cabut larii tidak tahan Kejora carut makii cerca ludah
      Tak nampak kelibat lagi inii anjing pukimak haram jadah

      Padam
    6. Cai anjing inii tak sangka peluru Kejora mari begitu acap
      Dia terkedu urut dada perut kembong kempis mengucap
      Carii losyen tak jumpa, pelir hitam dia dilomor nya kicap
      Nak bagii badan letih tiidor cepat, dia pun pun melancap

      Padam
    7. Inii anjiing tidak tahan luka sakit parah lari bertempiaran
      Tiidak sempat menyamar bawa keluar hadiis dan alquran
      Inii tujuh rangkap pantun Kejora nak kasi dia pengajaran
      Lepas ini mesti anjiing inii tak berani lagi nak berkeliaran

      Padam
    8. Cai 1.01 terasa dia golok tajam tapi pisau mata sumbing
      Kena tibai dengan Kejora jadi pening terumbang-ambing
      Kita tiikaam hanya dgn pantun bukan keris atau lembing
      Terus cai anjing ni cabut larii tidor kat kandang kambing

      Padam
  52. MATDEY MEROYAN MERABAN LAGI

    PETALING JAYA: Tun Dr Mahathir Mohamad tidak percaya dengan kenyataan Tan Sri Gani Patail yang mengatakan perdana menteri berhak menamatkan perkhidmatan peguam negara, dan pemberhentiannya mengikut aturan kerajaan.

    “Kenyataan ini amat berbeza dengan kenyataan yang dibuat sendiri olehnya sejurus selepas hilang jawatan. Oleh itu orang ramai yang tahu akan kepercayaan Najib (Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak) bahawa “Cash is King” menolak kenyataan baru ini.

    “Mereka menjangka banyak dedak yang diguna, selain dari ugutan-ugutan. Mereka yang bersama Najib pun tidak percaya akan kenyataan baru Gani Patail, walaupun mereka tidak berani menyatakan apa yang terbuku dalam hati mereka,” kata Dr Mahathir di blognya hari ini.

    Bekas perdana menteri itu menyifatkan kenyataan Gani sebahagian daripada usaha untuk memperbaiki imej Najib, yang dikaitkan kepada dakwaan melesapkan berbilion ringgit wang 1Malaysia Developmenet Berhad (1MDB).

    Dr Mahathir menyamakan mereka kepada Menteri Propaganda Nazi Jerman, Joseph Gobbels.

    “Sejak Najib dituduh melesapkan berbilion ringgit wang 1MDB (duit rakyat), ramailah Goebbels kecil yang ditugaskan memperbaiki imej Najib dengan berbagai jenis penjelasan dan dakwaan,” kata Dr Mahathir.

    “Yang baru dan bukan terakhir ialah dakwaan oleh Gani Patail,” katanya lagi, namun menambah ia tidak akan dapat mengubah pandangan masyarakat terhadap Najib.

    “Demikian kenyataan oleh Sirul (Azhar) yang lari ke Australia bahawa Najib tidak terlibat dengan pembunuhan Altantuya.

    “Demikian juga dengan peralihan kesetiaan blogger Big Dog dan Rockybru. Mereka boleh nafi mereka telah dibeli, tetapi masyarakat semua faham sebab peralihan haluan oleh mereka.”

    Bekas perdana menteri itu seterusnya berterima kasih kepada Menteri Komunikasi dan Multimedia Datuk Seri Salleh Said Keruak, Menteri Wilayah Persekutuan Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor, Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Rahman Dahlan dan Setiausaha Akhbar kepada Perdana Menteri Datuk Seri Tengku Sariffuddin Tengku Ahmad kerana “menipu Najib bahawa kenyataan mereka berkesan”.

    “Sebenarnya dengan pembohongan dan propaganda Najib, mereka (masyarakat) lebih yakin tuduhan-tuduhan terhadap Najib mempunyai asas yang kuat dan benar.”

    Malah, pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia itu juga tidak percaya yang bekas peguam negara itu tidak dianiaya.

    Link:
    http://www.msn.com/en-my/news/national/dr-mahathir-tidak-percaya-gani-patail/ar-BBwJfBE?li=AAaD62f&ocid=spartandhp

    Kah kah kah

    Bila kalah mengundi kat Sg Besar dan Kuala Kangsar, kata PAS buat kacau.

    Bila orang makin yakin yakin dengan Najib dan tak percaya kelentong fitnah dia, dia cakap makan dedak ler, ‘cah is king’ ler, kena ugt ler….

    Bloger-bloger pun sama, makin mereka selongkar cari maklumat, makin terserlah kebenaran. Bila blogger beralih sokongan kpd Najib, dia kata makan upah dsb. Yg PuteraBiol ni beralih dari Umno kpd Bersatu dia tak kata pulak dia beri upah.
    Bullshit you Matdey.

    Matdey…Matdey…Tuhan sengaja nak bagi dia hidup lama lagi, nak kasi dia lihat bahawa dia buka selama-lamanya akan menjadi dewa.

    BalasPadam
  53. Wow…Kejora!! Congrates, what a beautiful great victory
    All the Matdey’s “dedak” eaters have already “cabut lari”
    Some even had jump into the tin mine, they ‘bunuh diri’
    We can’t see any more comments from the ‘haluan kirii’

    BalasPadam
  54. Bila Kejora masuk dekat blog ini komen pun jadi banyak
    Datang darii cai yg berii komen balas bila teruk dilanyak
    Ada yg sampai terbeliak mata bagai gajah turun minyak
    Yg pastii ramai cai ngigau malam tadii tidur tak nyenyak

    BalasPadam
  55. Hang ni hebatlah tuan kejora
    Pantun dalam BI pun hang ni tera
    Kalau hang masuk lawan mesti hang juara
    Boleh bagi gelaran penglipur lara

    BalasPadam
  56. Argh..u get out no fotin kliaun!

    BalasPadam
  57. Tak kira siapa yg paling popular ,yg kita tau tiga tiga pun tak boleh pakai.

    BalasPadam