Rabu, 25 Februari 2015

Negara Di Serang Komunis..!


Kenyataan sebegini jelas membuktikan satu serangan kepada negara..! Serangan ke atas institusi negara..! Serangan ke atas Seri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agong yang menjadi Ketua dan Payung keamanan dan keharmonian hidup rakyat..! Ketua Polis Negara @ Polis DiRaja Malaysia adalah lambang dan panji YDP Agong..!

Apa tunggu lagi..! Puak komunis sedang bergerak menyerang dan merangka strategi untuk melemah dan melumpuhkan cabang tertinggi negara..! Keselamatan negara dan keharmonian hidup rakyat sedang dipertaruhkan..! Tunggu apa lagi..!

Najib tunggu apa lagi..! 

Bersih 2.0 dan kumpulan hak asasi manusia Suaram bergabung tenaga berkempen untuk menyigkirkan Ketua Polis Negara (KPN) Tan Sri Khalid Abu Bakar daripada berkuasa menyekat kebebasan bersuara dengan menahan ahli politik pembangkang dan aktivis untuk menyatakan pandangan mereka.
Kumpulan tersebut hari ini berkata mereka berusaha memaksa KPN untuk berundur dan ini termasuk dengan mengadakan protes secara aman.
Sebagai permulaan, perhimpunan aman akan diadakan setiap hari Sabtu di luar gedung Sogo di Kuala Lumpur dengan meminta KPN untuk meletak jawatan, kata mereka hari ini.
"Bagi perletakan jawatan beliau, kita perlu merangka strategi sama ada ia akan menjadi (dalam bentuk) petisyen atau meminta menteri dalam negeri mengadakan mesyuarat untuk membentangkan kes kami," kata pengerusi Bersih 2.0 Maria Chin Abdullah.
Aktivis Bersih Hishamuddin Rais berkata, protes di luar Sogo akan diadakan setiap minggu dan menggesa orang ramai untuk menyertai sebagai tanda menyokong kempen ini.
"Jika anda benar-benar berminat untuk bertindak dan menunjukkan kelantangan, setiap hari Sabtu di Sogo pada pukul 4 petang, akan ada bantahan atau demonstrasi," katanya.

Polis Di Raja Malaysia diserang..! 
Masa bertindak..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. ISA Najib dah mansuhkan, tak lama lagi KPN akan Najib tukar seperti kehendak pembangkang.....Najib kan ke memang menurut saja kehendak mereka....Najib memang BANGANG DAN BAHALOL

    BalasPadam
  2. Besok Agong pun mereka mintak berundur

    BalasPadam
  3. Najib jika dilihat,bijak dia lebih 0.1% daripada mahfuz bean.....kalau mereka partner sebagai p.m dan tpm mungkin Malaysia negara yang dikatakan bakal mengganti u.s sebagai kuasa besar!!!!!

    BalasPadam