Ahad, 1 Mac 2015

Peguam Negara Tidur Ke..!


Cukup cukup la..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

7 ulasan:

  1. Sejak bila pulak Malaysia ada peguam negara????bila bila bila

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Padam
  2. Peguam Negara dah mampus gamaknya, yang tengah berjalan-jalan tu 'hantu' sahajalah.

    BalasPadam
  3. Semua buku undang-undang patutnya disumbat dalam lubang jubor Peguam Negara Si Gani Pataik, ada undang-undang pun boleh dipermainkan oleh pembangkang sesuka hati, penjenayah pun bersuka ria permainkan undang-undang, lebih baik letak kambing biri-biri jadi Peguam Negara.

    BalasPadam
  4. Hoi Gani, kau buat kertas cadangan kepada Najib supaya diadakan penjara VVIP untuk golongan atasan dan orang-orang kaya 'dipenjarakan' bila melakukan kesalahan.

    Dalam 'penjara VVIP' itu wajib menyediakan sebuah 'sel' yang mempunyai 5 bilik tidur mewah beserta alatan perabot termasuk katil import dari Itali serta bantal dan tilam dari Jerman, lantainya pula marmar dari Perancis, ada bilik air mewah setiap bilik tidur itu berserta jakuzi, alatan dibuat dari marmar berkualiti tinggi dari Perancis dan Turki.

    Dalam 'sel' itu juga wajib disediakan ruang makan seluas padang bola, berserta meja makan dan kerusi mewah yang diimport dari Kanada.

    Selain itu, perlu disediakan TV yang ditempah khas dari Jepun yang bersaiz 100 inci beserta siaran Astro semua siaran untuk keselesaan 'banduan VVIP' dan keluarganya bila mereka melawat.

    Waktu lawatan adalah sesuka hati mengikut arahan dari 'banduan VVIP' itu.

    Selain itu, perlu ada mini night club dan ruang kongkek untuk 'banduan VVIP' itu mengongkek mana-mana betina atau jantan yang mereka suka.

    Betina-betina muda dan jantan-jantan jambu perlu disediakan untuk 'kepuasan' tahap maksima para banduan VVIP itu.

    Sila buat kertas kerja ini bersama Timbalan Pesuruhjaya Jabatan Penjara yang merupakan mantan Pengarah Penjara Sungai Buloh supaya memberikan kesan yang sangat berkualiti kepada para 'banduan VVIP' itu.

    Inilah bila undang-undang dah dipermainkan oleh manusia yang diberi amanah hinggakan undang-undang itu diperkosa dengan kejamnya, maka lebih baik buat seperti di atas, lepas tu duit yang dibayar oleh para 'banduan VVIP' itu masuk dalam akaun orang-orang tertentu macam Peguam Negara dan Timbalan Pesuruhjaya Penjara yang merupakan mantan Pengarah Penjara Sungai Buloh sebahagiannya, lepas tu bawa anak bini pergi berjalan-jalan guna wang itu, lepas tu belanja pegawai dan kakitangan pemakan rasuah di Pejabat Peguam Negara dan Jabatan Penjara, semoga korang semua enjoy di dunia ini puas-puas, macam pantat!!!!!!

    BalasPadam
  5. Mulut peguam negara ni bisu, otaknya dh tak berfungsi. Kenapa org mcm ini masih ada jawatan begini. Bagi pencen sudah la. Ada tak menambah, menyusahkan lg ada la. Apa ntah jasa besar si ghani ni sampai syg sgt najib kt dia. Meluat betul...!!!

    BalasPadam
  6. Bukan 5 bilik tidur bang 8 bang. 6 untuk anak2, 1 masterbed room dan 1 lagi untuk maid. 6 orang bang anak dia....macam dia planned Seri Perdana.....

    BalasPadam