Khamis, 21 April 2016

Muhyiddin Terus Bikin Panas..!


Mahu tak sengal..!

Muhyiddin: Keadaan makin buruk, tukar orang ini

Umno akan hilang kuasa dalam pilihan raya depan jika terus mempertahankan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak, kata bekas timbalannya Tan Sri Muhyiddin Yassin.
Dalam wawancara bersama agensi berita antarabangsa Reuters, Muhyiddin berkata, sejak 2014 beliau telah berulang kali membangkitkan kebimbangan berhubung dakwaan skandal 1MDB tetapi ditolak.
Begitu juga dengan kemasukan wang AS$681 juta ke dalam akaunnya pada 2015, kata Muhyiddin (gambar) lagi.
“Saya mungkin dilihat sebagai penentang.. tetapi saya beri amaran dan peringatan kepada kepimpinan Umno, jika kamu tidak singkirkan dia, dia akan jadi liabiliti dan kamu akan kalah dalam pilihan raya depan.
“Keadaan makin buruk dan kamu harus tukar orang ini,” beliau dipetik sebagai berkata.
Najib menafikan sebarang salah laku atau menggunakan wang itu untuk kepentingan peribadi.
Peguam Negara Tan Sri Apandi Ali pula berkata wang itu adalah sumbangan daripada Arab Saudi.
Hilang selera lagi..!
Lu Fikir La Sendiri!!!

18 ulasan:

  1. Terbaiiiikkk...

    BalasPadam
  2. Nampak gayanya kem Wan Azizah terpaksa mengubah taktik selepas usaha mereka untuk memujuk Ezam Mohd Noor kembali ke pangkuan PKR menemui jalan buntu baru - baru ini.

    Dari beberapa sumber mendedahkan, hasrat untuk mengheret semula Ezam timbul apabila pengaruh dan dominasi Azmin Ali dalam PKR pada ketika ini dilihat mula bertambah semakin kuat.

    Nak pulak selepas Azmin dilihat mula mendapat sokongan dari Tun Mahathir melalui deklarasi yang diadakan baru - baru ini. Azmin dikatakan telah menggunakan peluang itu untuk kepentingan dirinya sendiri.

    Bahkan sehingga tahap dia sanggup melangkaui pendirian dan ketetapan yang dibuat oleh pucuk pimpinan parti yang diterajui oleh PKR untuk menolak sebarang kerjasama dengan Tun Mahathir.

    Pucuk pimpinan PKR sebelum ini tetap menegaskan bahawa sekiranya kerjasama itu mahu diteruskan, maka asas kepada perjuangan untuk membebaskan Si Ketua Penipu tu perlu diutamakan.

    Namun malangnya, pendirian yang dibuat oleh pucuk pimpinan PKR tu tidak lansung dipedulikan oleh Tun Mahathir yang hanya mahu menjatuhkan Perdana Menteri dan tidak mengiktiraf tuntutan yang dibuat.

    Maka terpaksa la pucuk pimpinan PKR yang diketuai oleh Wan Azizah tampil mempertikaikan tindakan Tun Mahathir yang jelas enggan mengakui kesilapannya terhadap Si Ketua Dr Facto tu.

    Wan Azizah dalam satu kenyataan yang dibuat jelas menyatakan kekesalan terhadap keputusan Mantan Perdana Menteri itu yang tetap menyerang Si Ketua Penipu tu melalui media.

    "Saya kesal Dr Mahathir memilih untuk terus meluahkan dendam dan racun ke atas Anwar Ibrahim. Ini berterusan walaupun kemurahan hati Anwar dalam mengampuni keterlaluan tindakan Mahathir sebelum ini.

    "Tetapi apabila beliau memilih untuk mengulangi serangan keji kepada Anwar menggunakan institusi sama yang dipilihnya untuk menyerang, saya berfikir bahawa ini tidak boleh diterima," katanya melalui halaman Facebook, gerakan Bebas Anwar.

    Terdahulu, Tun Mahathir dalam satu temu - bual bersama akhbar The Australian mendakwa Si Ketua De Facto tu sudah terlalu tua untuk menjadi perdana menteri yang seterusnya.

    Malah Bekas Perdana Menteri itu juga tetap berpegang teguh dengan keputusannya untuk memecat bekas timbalannya pada tahun 1998 dan mendakwa Si Ketua De Facto tu sebagai "Tidak Bermoral."

    Terkesan dengan dakwaan itu, Wan Azizah berkata suaminya bukan hanya berjuang untuk cita-cita peribadinya dan menjadi Perdana Menteri. Sebaliknya, dia mahu menuntut reformasi dalam pentadbiran negara.

    Dari satu sudut, tindakan Wan Azizah mempertikaikan kenyataan Tun Mahathir itu adalah sebagai satu sindiran kepada kartel Azmin yang kini dilihat semakin taksub dengan Mantan Perdana Menteri itu.

    Team a anwar vs team b protun m
    Sila ikut cerita seterusnya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bodoh betul anon 7.46 .
      Komen ikut lah tajuk.
      Dah tak ada modla ke ?

      Dah banyak makan kangkung bertambah bangang nampak nya

      Padam
    2. 7.46
      Ko komen salah blog.
      Sini tak minat pun hal dalam kain pkr, pas atau dap.
      Umno kalau tumbang pun padan muka, ego tinggi.

      Padam
  3. Najib, Jangan salahkan orang lain bila umno tumbang dan ditalkinkan pada PRU akan datang.

    Amaran dah diberi terpulanglah kepada mereka ada dalam parti.

    Fumakilla, citer pkr kami tak minat, najib dan pengyolapan nya tu ya.

    BalasPadam
  4. Tahniah anon 7.46
    Blog ini tengik dengan fitnah 1mdb......mereka buta hati dan perut kerana fitnah 1mdb...sedangkan isu di selangor...p.pinang begitu panas dan mengugat kehidupan rakyat....teruskan buat lapuran seperti ini sekurang kurangnya mereka terfokus pada reality kehidupan sebenar bukan tertumpu pada hal bodoh fitnah 1mdb...... tahniah teruskan usaha menutralkan blogger fitnah ini

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini..ini semua fitnah kata macaii mohd najib...kalau fitnah silalah saman..ProOO00ootTt

      Padam
    2. Ted manoff....jubo ko dah ok ke.... tak longgar lagi kena sondol gayboy..? Kang bersepah bijan ko ahmad othman dan abu bakar kena cuci kat laman blogger ni... budah ahmad dan abu bakar tu pantang tgk depan mata dia orang kaut jer..lelebih lagi klu berita fitnah 1mdb... mme dia orang kaut truss... kikiki

      Padam
    3. Anon 1039..jgnla ketawa kikiki..ketawa la mcm ni..kurr,kurr,kurr..identiti pemakan dedak mesti kena jaga cai..

      Padam
  5. Orang umno mmg bahlol...
    Hati dgr berita tv3suku baca utusan BH, otak dah karat, hati dh hitam, makan duit haram, menyokong kemungkaran dah tk dpt menerima kebenaran.

    BalasPadam
  6. Hari2 dgr berita tv3suku

    BalasPadam
  7. CEO MAS@MAB Mueller pun dh cabut, penyamun umngok banyak sgt kat dlm tu, dh tk boleh nk dipulihkan lg...
    Selagi umngok memerintah msia makin busuk dn hancur, inilah akibat terlalu lama memerintah, harta negara dibuat macam harta mak bapak sendiri.

    BalasPadam
  8. Semasa Majis Deklarasi rakyat ,tun m ditanya Seorang pengikut team a anwar
    Kami mahukah tun m minta maaf pada DS anwar dan kami menyokong deklarasi tun m , tun m cuba ubah tiang gol dengan berkata 'kalau kita tak cari titik persamaan macam mana jatuhkan najib, jawapan berikan menbuat team a anwar menbenci tun m teramat sangat

    Team a anwar vs team b tun m
    Mari kita ikut cerita seterusnya
    Sikian terima kasih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kahkahkahkah..
      Xde kena dgn 1mdb dan umno..

      Kahkahkahkah..
      cai najis bodoh bangang

      kahkahkahkah..
      kalau risau psl pkr, pi komen kt blog pkr. Bkn cn

      Padam
    2. Sebelum deklarasi rakyat lagi pkr dah menang ada jurang antara team A dan team B.

      Sekarang ni kita fokus pada cerita penyelewengan 1MDB. Cerita duit yg kena rembat. Duit rakyat yg lesap. Apa kena mengena dgn semua hal parti2 yg ada kat malaysia ni??

      Padam
  9. apalah begong crita pasal pkr, wan azizahlah , anuarla, chegu badla, nak bgitau lah crita dia orang ni dh masuk toilet muzium, kalau dia orang nak nyawa politik segar kena ikutla isu hangat kini...isu dia nak jatuh kan alajibngok,,,, peduli apa pasal pkr takda kena mengena pu dengan kitaaorang dia nak baik dengan siapa pun lantaklaah....kita oranng cuma pikir macamana nak selamatkan MALAYSIA dari penyamun , pengangak,perompak,,,,,tu ajer,,,NAK CRITA PASAL PKR GI LA GADOH KT BLOG DIAORANG ... LU ORANG KECOHLA.....

    BalasPadam
  10. Nak selamatkan malaysia? Nak penyangak perompak 1mdb masuk penjara? kita kena benamkan umno dulu, bila habis riwayat menteri2 bahalol, dn ditukar dgn kerajaan baru malaysia boleh selamat, walaupun terpaksa menanggung beban hutang.

    BalasPadam
  11. TULAH YANG MEHJADI MASAALAHNYA SEKARANG BARUTANYA DAH TSMY KENA BUANG... apa pm bisu ingat rakyat bodoh ker,,,,...tsmy tu tak da penyokong ker dia ingat, diakan timbalan mustahil takda penyokong,rasanya orang johor semua meyampah kt najib sama jugak dengan orang kedah orang perak orang kelantan rasanya satu malaysia memang tak suka najib, juga orang pahang jugak kot tu hari kes boksit malu oooo cuma kt serawak jer kot sebab orang bn yakin boleh menang sebab orang umno cakap serawak kubu kuat dia orang.......kita tengok....aku rasa orang serawak pun bijak diaorang punya otak pun sama dengan orang semenanjung mau rantaian ajibngok bungkus...kita tengok,,,,

    BalasPadam