Jumaat, 18 Mei 2012

2 Ekor Haram Jadah Dah Ambik..! 6 Lagi Tengah Buat Topeng..!!!

2 dari 8 ekor haram jadah Felda yang memfailkan injuksi di Mahkamah telah dengan rela paksa, malu malu tapi mahu dan bermuka tebal badak mengambil cek semalam..! 6 lagi mungkin boleh datang apabila topeng muka mereka siap!

Dia orang kalau tak pakai topeng pun...warga Felda dan rakyat tahu bahawa mereka memang memakai topeng yang melindungi muka sebenar syaitan berhati iblis yang mahu menafikan rezeki warga Felda yang lain..!!!

Dasar jahat...begitu lah! mereka zalim kerana mahu memasukkan pasir ke periuk nasi warga Felda! Warga Felda kena ingat peristiwa kejam yang dilakukan oleh 8 ekor haram jadah ni...bagi tahu anak cucu bahawa dalam kenikmatan warga Felda menerima limpahan yang diberikan oleh Kerajaan UMNO/BN ada dan wujud syaitan@iblis yang mahu warga Felda miskin, tertinggal dan mundur...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Lapan ekor ni sebenarnya bodoh pandir dan tak ada otak. patutnya pehak felda jangan buat cek dan jangan serah pada sibahlol 8 ekor ni. muka tak malu tampal dengan kulit babi.

    BalasPadam
  2. Aku tak halal dunia akhirat, duit durian runtuh FGVH ni disentuh, diguna atau di makan sesen pun oleh puak haram-haram jadah ni.

    hehehe lepas ni mereka akan guna duit 'haram jadah' tu untuk beli lembu untuk dijamu kepada lembu-lembu tunggangan DAP dan tonggengan PKR. Kenduri lembu atau sedekah bina markaz PAS ni akan diwar-war dalam akhbar freemason-khawarij puak hamPAS; Harakah!...tak percaya tengok le nanti.

    BalasPadam
  3. Hasil hubungan jenis dalam tandas........

    BalasPadam