Ahad, 13 Mei 2012

Karpal Dah Bosan Dengan Air Kencing Hadi..!

Rupanya bukan sahaja kuda belang hamPAS yang dah bosan dengan nyanyian Hadi berkaitan dengan hudud! Karpal juga dah meluat dengan sikap Hadi yang terus menerus memparmainkan salah satu cabang hukum didalam Islam itu.


Dulu bukan main lagi Hadi dengan tegas memperjuangkang Hudud! malah Islam Hadi sahaja yang dilihat tebal dan kukuh sekukuh dan setebalnya muka Hadi dan Nik Najis bila melihat video besi Anwar bersama china doll! Malah ramai yang mati katak dalam pertempuran perusuh Memali menentang pihak berkuasa hanya dengan fatwa gila lagi sesat Hadi berkaitan mati shahid mereka!!!

Tapi bila Hadi ditakdirkan berkuasa di Terengganu pada 1999, nada nyanyiannya telah bertukar ! nada nyanyiannya telah mula kendur sekendur kote Anwar apabila selesai menujah china doll ddidalam versi besi seperti mana yang Hadi dakwa! Hukum Hudud hanya 0.001 peratus sahaja keutamaan didalam pentadbiran kerajaan! dah tukar!


Namun bila kalah pada 2004, maka berkumandang la lagi nyanyian dan zikir Hadi yang diikuti oleh kuda belang PAS bahawa hudud merupakan keutamaan didalam perjuangan! Namun tanpa angin dan taufan yang mengundang, Didalam muktamarnya di Shah Alam, Hadi sekali lagi menukar skrip/hadis/nas nya bahawa perjuangan mereka telah pun bertukar kepada negara kebajikan! langsung tidak membawa Hukum Hudud didalam perjuangan sesat mereka!

Hadi kini cuba menarik sokongan penyokong totok hamPAS yang sedang menderita dan kecewa dengan arah tuju PAS yang jauh sesat terpesong! maka dilaungkan nya pulak bahawa Hudud hanya mampu dilaksana apabila isu ekonomi dan pengangguran serta gaji dapat diatasi sepenuhnya..! mana pulak datang idea bengkak hadi ni!


Ni semua contoh sesat lagi menyesatkan yang dipelopori oleh Hadi hingga menyebabkan kawang setang nya Karpal pun menguap dengan nyanyian lapok Hadi ini..!!! cari modal lain la weeiii!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. PAS DAN KESESATAN..DH SINONIM BROO..BAGAI IRAMA DAN LAGU..X BLEY BERPISAH KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam