Selasa, 15 Mei 2012

Menghina PM & Negara Di London Adalah Kejayaan Beershit?


Sikap biadap dan kurang ajar puak Anwar@Ambiga@Nik Aziz semakin terserlah! kini ianya dibawa ke Kota London hanya untuk menunjukkan betapa kurangnya ilmu mereka ini! betapa bodoh sombongnya mereka mempertontonkan sesuatu yang jelik, keji dan hina kepada pemimpin negara diluar negara!

Apakah ini boleh dipanggil kejayaan ? Memalukan negara di luar negara seakan menjadi suatu sikap terpuji puak perusuh beershit kini! Biadap kepada pemimpin merupakan suatu kehebatan bagi mereka ini! 


Saksikan betapa biadap dan kurang ajar beruk dan ungka yang ditaja oleh ANwar untuk memalukan PM dan Negara! walhal sebenarnya merekalah yang telah, sedang dan akan terus memalukan diri, keluarga dan puak mereka selagi mereka gagal bersikap sebagai manusia sejati..!

Lu FIkir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. Menjerit je yg mereka boleh buat. Suara dlm 4/5 orang. Nak mengundi lom tentu lagi sbb jauh nak balik. Najib cool je handle. Kita yg tengok youtube ni lagi benci bersih adalah, perangai kurang ajar.

    BalasPadam
  2. Itu menunjukkan Pembangkang Malaysia tak ada standard atau lebih tepat sekali 'LOW CLASS'

    BalasPadam
  3. Puak menatang bengong...itu bukan budaya gentleman dan budaya rakyat malaysia.kalau samseng sangat mari kita beradu di kg halam kita.Ini cara anak haram punya budak.Nanti....kalau Nik Aziz/Anuar/Ambiga melakukan sesuatu samseng BN akan buat sesuatu.Kita akan balas.Tengok....siapa gedebe.Anak haram punya budak.

    BalasPadam
  4. Setuju, betapa LOW CLASS nya bembangkooong yang dok kat London tu. Mungkin dah kena virus bbabiga/nuar sodom.

    BalasPadam