Jumaat, 4 Mei 2012

Lebih 40,000 Rakyat Sambut PM Di Gua Musang..! Nik Aziz Demam?

Kehadiran Perdana Menteri di Gua Musang dalam program Komuniti Rakyat 1Malaysia pagi ini disambut meriah oleh rakyat di sekitar hulu Kelantan itu. 

Terdahulu Kuli dalam ucapannya mengharapkan ribuan rakyat yang hadir membuktikan sokongan sebenar rakyat Kelantan kepada UMNO dan BN. Kuli juga meminta PM membina highway dari Gua Musang ke Kota Bharu kerana kesesakan yang teruk sehingga 8 jam setiap kali musim perayaan berlangsung.

gambar dari syed azidi
PM dalam ucapan perasmiannya sebentar tadi mengatakan bahawa beliau merasakan kehadiran puluhan ribu rakyat Kelantan pagi ini merupakan gambaran jelas bahawa rakyat mahukan perubahan pentadbiran Kerajaan di negeri tersebut.

PM memuji kehadiran ribuan rakyat yang berhimpun di Gua Musang ini kerana boleh berhimpun secara aman! bukan seperti setengah pihak yang menganjurkan perhimpunan haram dengan membuat rusuhan dan mahu menggulingkan kerajaan! puak bersih lebih teruk dari beruk di hutan Gua Musang!

PM kata bersedia untuk menimbang permohonan membina highway di Gua Musang, malah keperluan air bersih dan banyak lagi pembangunan akan dapat dilaksanakan jika UMNO/BN berjaya menjadi pilihan majoriti rakyat Kelantan dalam pilihanraya akan datang.

Gua Musang dan Jeli mestilah menajdi contoh dan merupakan asas dalam usaha menawan kembali negeri Kelantan! Sokongan hadirin dalam ucapan PM menggambarkan semangat yang tinggi dikalangan rakyat yang mahukan perubahan!

'Kita tak pernah kacau PAS selama 22 tahun memerintah Kelantan...kita tak perlu berdemo ke Pejabat Menteri Besar walaupun kita mampu buat! kita tak mahu menang pilihanraya kerana menipu! kita mahu menang secara adil' - PM

Nik Najis demam ke?

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Sokong tukar pemerintahan Kelantan. Kalau pembangkang cakap apsal kita tak beri peluang kepada PR untuk perintah satu penggal so why not kita cuba ubah pemerintah Kelantan satu penggal. Tapi kalau dah selesa lepas tu buat apa nak ubah teruskan jelah.

    BalasPadam
  2. Utusan Malaysia Wajib Tubuhkan segmen... sex - gay dan lesbian jika mahu tingkatkan jualan ( Lihat sendiri bukti Transformasi 1 Malaysia Berjaya )
    1~BUKTI 1
    2~BUKTI 2
    3~BUKTI 3
    4~BUKTI 4 (new)
    5~BUKTI 5 (new)
    6~BUKTI 6 (hot)

    Jangan segan2... Utusan Malaysia Pasti Boleh Buat!!



    Sumpah Aku Akan Lingkupkan Putrajaya Jika Generasi Muda Terengganu Tidak Jadi Perdana Menteri Ke-7 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
    (Bukti kukuh)
    1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
    2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
    3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
    4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155

    BalasPadam
  3. Hehe... nak mencelah sikit leh. fasal apa tunjuk gambar close up. mana gambar puluh ribu rakyat jelata yang sambut Najib tu... Aku tak pi sana, jadi aku tak tau....Ada gambar yang real lagi x? macam ada 40 orang ja...

    BalasPadam
  4. PORKNIK, ASSMIN & ANWAR ADAKAH MEREKA ORANG YG SEMPAT BERSYAHADAH BILA DI HUJUNG NYAWANYA?

    PILIHAN JAWAPAN SEPERTI DIBAWAH:-

    A. BOLEH
    B. TIDAK BOLEH
    C. MEREKA BERSYAHADAH PALSU
    D. ENTAHLA LANTAKLA DIORANG.
    E. MATI KATAK

    BalasPadam