Selasa, 1 Mei 2012

Kenapa Arak + Babi = Nik Najis..?

Jawapannya ada di bawah..

Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menegaskan beliau sama sekali tidak berasa bersalah kerana membiayai beberapa penyokong untuk menghadiri perhimpunan anjuran badan bukan kerajaan (NGO) yang disokong pembangkang sehingga menyebabkan berlaku kekecohan di ibu negara, Sabtu lepas.

Malah, Menteri Besar Kelantan itu berkata beliau sendiri menggalakkan orang ramai menghadiri perhimpunan itu yang dianggap wajib dihadiri oleh rakyat bagi menunjuk perasaan terhadap sesuatu yang tidak memuaskan hati mereka.

“Kalau ada dua tiga lagi perhimpunan seperti itu saya sedia biayai penyokong yang ingin hadir,” katanya kepada pemberita selepas berucap dan menyampaikan hadiah kecemerlangan pelajar sekolah di bawah Yayasan Islam Kelantan (YIK), di Pusat Tarbiyah Islamiah Kelantan (PUTIK), dekat sini, hari ini.

Sebab...haram + haram = haram jadah..!!!

Lu FIkir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Tak lagi berasa bersalah atau berdosa melakukan tugas2 munafik secara terus atau sebaliknya. Yg berlaku Hj.Nik Aziz adalah kekotoran dan kezaliman yg memusnahkan Iman dan akhlak sesaorang. Adakah benar tn ni saorang tok guru islam? atau syaitan serta iblis yg bertopengkan sabagai seoarang ulamak yg kerja sabenarnya menyesatkan penganut2 islam.

    BalasPadam
  2. Pengikut Ajaran Sesat/Parti Anak Syaitan semuanya sudah DIBUTAKAN HATI OLEH ALLAH. Mereka tidak lagi dapat membezakan yang mana baik dan buruk. Inilah pengikut DAJJAL akhir zaman.Lihatlah sifat PEMIMPIN MEREKA, USTAZ-USTAZ MEREKA, ANDA PASTI KETEMU JAWAPAN NYA.

    BalasPadam
  3. apa yang Tok guru cakap lain yang ditulis nya..haram jadah puak puak ni..atas tu ayah man ker ayah pin

    BalasPadam
  4. Kita semua patut doakan NIK NAJIS mampus dan ULAR MAK pariah ini yang samdol lagi bahlol yang telah melabelkan orang UMNO kafir dan sekarang pulak Kominis adalah ULAR MAK haram Jadah yang kalau dia mampus jangan benarkan orang UMNO ziarah dia sal ziarah dia adalah haram sal dia anak haram jadah dan elok kita umat islam semua maki dia tiap tipa hari

    BalasPadam