Rabu, 9 Mei 2012

Nasib Melayu Sebagai Hamba Sahya & Makna Demokrasi Bagi DAPig..!


DAPig sebenarnya berterima kasih kepada Tunku Abdul Aziz kerana memberikan mereka peluang untuk menolak hamba sahya berketurunan Melayu ini keluar dari barisan mereka..

Ekoran kenyataannya yang menolak perhimpunan jalanan di bandar raya baru-baru ini, DAP tidak melanjutkan tempoh keanggotaan Dewan Negara yang disandang Naib Presiden parti Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim.

Perkara itu disahkan oleh Tunku Abdul Aziz sendiri kepada Bernama ketika ditanya mengenai laporan portal berita bahawa tempoh keanggotaan beliau sebagai Senator, yang akan berakhir pada 30 Mei ini, tidak akan diperbaharui.

"Ya, perkara itu (tidak dilantik semula) benar. Itu cuma pengorbanan yang kecil," katanya kepada Bernama ketika ditemui pada majlis jamuan perpisahan bagi meraikan anggota Dewan Negara yang tamat tempoh perkhidmatan di bangunan Parlimen di sini.


Makna demokrasi tulen yang dipegang dan dipercayai oleh parti rasis ini ialah siapa jua tidak boleh mengeluarkan kenyataan lebih lebih lagi bercanggah dengan kehendak kepimpinan kaum keluarga tertinggi yang mengemudi DAPig selama ini.

Mereka yang gagal mematuhi dan menghormatinya perlu dinyahkan! perlu di keluarkan! DAPig ialah parti anak beranak! parti family! full stop!

Cuba tengok bagaimana abang parti ni diseberang tambak di selatan tanah air menjadi tuan dan tuhan kepada negara mereka...! Itu lah bukti demokrasi yang dipelajari dan diamalkan didalam parti rasis ini. 

Sebagai contoh..DAPig begitu kuat menyalak untuk menghapuskan ISA didalam negara tapi tidak sekali pun mereka mengherdik dan menjadikan Singapura sebagai contoh  kutukan mereka keatas ISA.

Bagi DAPig..Anwar hanya taruhan yang baik hari ini..setelah usai urusan mereka dengan Anwar maka Anwar juga akan mereka ketepikan macam mana mereka mengenepikan Tunku Abdul Aziz. 

Seperti gambar diatas sekali tu...bukan Anwar yang menjadi kiblat mereka tapi Zionist la yang menjadi tuhan lindungan mereka sama seperti mana amalan abang mereka di negara yang dipanggil Temasek suatu ketika duullluuuu...!!! Dasar kiasuu..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan