Selasa, 15 Mei 2012

Wajah Wajah Komunis Dalam & Luar Negara..!

Pelbagai wajah wajah komunis yang dapat kita lihat hari ini. Dulu komunis hanya dapat kita lihat wajah mereka menyorok didalam hutan tapi kini...puak komunis ni dilihat merata di pelusuk dunia. 

Itu sebab ramai komunis yang tak senang apabila pihak Kerajaan melantik Tun Hanif Omar sebagai Pengerusi Panel Bebas yang menyiasat kejadian rusuhan 28 April yang lalu...Sebabnya? sebabnya Tun Hanif tahu bahawa ramai perusuh yang terlibat merupakan ahli komunis yang masih menganut dan menyakini semangat Karl Mark itu!

komunis yang menyorok dengan memakai baju kuning...yang otak kuning pun ramai tu!
Diatas merupakan contoh wajah wajah komunis yang berselindung disebalik baju kuning! tindakan mereka mahu menghuruharakan negara jelas bersesuaian dengan semangat komunis mereka selama ini...cuma zaman moden ni mereka lebih advance dengan senjata yang dinamakan kuasa politik atau pun agama baru yang mereka namakan hak asasi manusia!


wakil komunis melayu
Komunis melayu ini begitu kuat mengimani bahawa keturunannya selama ini lah yang memerdekakan negara! malah anggota keselamatan iaitu pihak tentera dan polis bukannya pejuang seperti mana datuk nenek komunis ini berjuang dengan membunuh ramai jiwa yang tidak berdosa!


komunis lilit kepala
Jenis komunis lilit kepala ni akan pergi keluar negara seperti ke Indonesia dan mengutuk serta mencerca negara sendiri! Jenis komunis seperti ini begitu semangat mengutuk dan meludah negara sendiri tetapi akan berkerusi roda apabila dipanggil untuk disoal siasat! pttuuiih!


komunis bacul
Diatas ni pula ialah angggota komunis yang dilatih untuk menyalak dan mengganggu ucapan Perdana Menteri di luar negara khasnya di London! Komunis bacul yang hanya tahu menjerit dan merosakkan majlis orang ni terbukti jenis penakut apabila tak berani balik dan memperjuangkan agenda jahat lagi sesat mereka... cerita lanjut mengenai komunis bacul ni boleh baca di sini.

Kepala bapak komunis pulak tentunya anak emas israelyang rela mempertarukan darah dan nyawa nya demi keselamatan Zionist..siapa lagi!!!

bapak komunis


Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. JGN LUPE..WALLY SLIPAU BAPAK KAFIR & KOMUNIS BEKETAYAP BROO KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. lu pikir aje lah setan lu ikut setan lah lu..........tak gitu

    BalasPadam