Jumaat, 18 Mei 2012

Din Pudu Akui Sedia 2 Kuburnya Di Johor..!

Naib Presiden PAS Salahuddin Ayub mengesahkan beliau tidak akan mempertahankan kerusi Parlimen Kubang Kerian, Kelantan sebaliknya beralih ke Johor untuk bertanding pada pilihan raya umum ke-13 (PRU-13) nanti.

Pada masa yang sama beliau turut tidak menolak kemungkinan akan bertanding di kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) dan juga kerusi Parlimen di negeri kelahirannya itu.

"Kami (PAS) telah buat keputusan bahawa saya akan bertanding sebagai calon di Johor pada PRU-13 akan datang. Mungkin dua kerusi, DUN dan Parlimen.

"Buat masa ini, kita sedang tunggu kawasan mana, ia mungkin di Tanjung Piai, Batu Pahat, Muar atau Kulai," katanya kepada pemberita selepas majlis ceramah pakatan pembangkang di Dataran PAS di Kuala Ibai dekat sini malam Jumaat.

Macam macam cara orang politik ni..! menang ada cara..kalah pun mesti ada cara! begitu juga lah yang nak menang pun mesti ada cara! yang nak kalah tersungkur pun mesti ada cara macam mana nak cover kekalahan yang bakal dia terima! 

Din Pudu pun ada cara beb..! cara dia nak tertonggeng nanti pun biarlah dikata orang ditangan 'giant' @ heavy weight atau pendekar! baru Din Pudu dilihat hero! dilihat panglima! dilihat pahlawan! Din Pudu takkan nak tergolek di tangan prebet bro..malu lah dia! jatuh lah buah dia sebagai Naib Presiden hamPAS!

Cara yang ke 2 Din Pudu guna sebagai orang politik licik ialah mengalih isu dia kena tendang dari Kelantan! cara dia spin isu agar cerita sebenar bagaimana dia dah tak laku! dah ditolak! dah lohe dimata, telinga hati dan jiwa orang Kubang Kerian dapat disorok! dapat di perap!

Logiknya takkan lah selama 2 penggal sebagai wakil rakyat Kubang Kerian dan juga sebagai Naib Presiden hamPAS...takde pengikut setia yang meronta kecewa atas tendangan Nik Najis keatas diri Din Pudu! 

Kalau benarlah takde yang sedih kecewa maknanya jelas lah bahawa Din Pudu sendiri ditolak oleh orang hamPAS di Kubang Kerian khususnya dan hamPAS Kelantan amnya!

Kalau kuda belang dan juak juak hamPAS pun dah boleh hidu bau hanyir dan meloya Din Pudu dikandang mereka sendiri! Saksikan ajer la nanti macam mana Din Pudu ni di 'kebumikan' serta di 'talkin' kan bila tersungkur didalam PRU yang akan datang di Bumi Bertuah Johor...tempat suburnya UMNO dan BN dulu, kini dan selamanya...InsyaAllah!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. selamat pulang perantau.ilmu mesti dah penuh didada.tentu ada bawa balik benih untuk ditabur.sama2 kita lihat samada subur atau terkubur.

    BalasPadam
  2. KEHKEHKEH DIN NAK BALIK JOHOR SBB PENGUNDI KUALA KRAI DH MENYAMPAH TGOK MUKE DIA. PAS HANTAR DIA BALIK KG SBB DH BYK KALI BUAT MALU PARTI JEK KEHKEHKEH ADOIYAIII

    BalasPadam
    Balasan
    1. Knapa plk pngundi k.krai..bila masa salahudin btnding d k.krai..nilah yg bangannya pnyokong umno + bodoh + bahlul..jenis x ngaji skoloh..
      Ore klate berbangga dgn salahudin ayub bro tp sbb johor,umno dah nk mampus..PR menang,salahudin alayubi jd MB insyallah..

      Padam
  3. TAK PAYAH BALIK KUCING KURAP DAH HABIS SAPU KAT KELANTAN NAK SAPU LAK KAT JOHOR.....POOODA!!!!

    BalasPadam