Khamis, 3 Mei 2012

Criminal Wanted By Police ! Tolong Sebarkan..!!!




Penjenayah yang dicari oleh pihak Polis...Sesiapa yang menjumpai penjenayah ini sila hubungi Pegawai Jabatan Siasatan Jenayah D7A, Ibu Pejabat Polis Kuala Lumpur melalui email azmiazizi@rmp.gov.my atau telefon 019-2602344 / 019-3872344.

Polis telah mengenal pasti 49 orang termasuk seorang wanita, yang dipercayai terbabit dalam kejadian merusuh pada perhimpunan bertukar ganas dekat Dataran Merdeka, Sabtu lalu.

Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Mohmad Salleh berkata kesemua mereka yang kini menjadi buruan polis dipercayai bertindak ganas seperti memukul polis dan orang awam serta merosakkan harta benda ketika perhimpunan itu.

Rakyat juga mendesak Jabatan Peguam Negara segera mendakwa  Ambiga, Anwar dan Nik Aziz kerana mereka jelas menjadi pencetus kepada rusuhan yang berlaku temph hari!

Yang kat atas tu kuda belang...tapi 3 ekor ni ialah tuhan kepada kuda belang yang dicari ni..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. Bravo...! Kita bantu polis bagi info dimana Bangsat-Bangsat tersebut bersembunyi...sebarkan maklumat. Tapi ada seekor muka macam beruk makye mulut lebar mata besar gambar dia tidak ada... Atau kalau susah-susah kita kasih cili dulu kaw-kaw baru serah pada polis...Ayuuh kawan-kawan. Oleh Polis pencen.

    BalasPadam
  2. tengok gambar mereka sekarang. lepas tu bandingkan gambar mereka sewaktu dan setelah polis tangkap.

    ha ha ha mesti tak sama.

    ha ha ha ....ada yg tak tidor malam ni.....
    polis tangkap pukul 3,4,5 pagi...ha ha ha.

    PADAM MUKA KAU......PERGI MAMPOS.

    BalasPadam
  3. Kena cekup nanti tau le langit tu tinggi ke rendah. Anutua tu nanti akan kata sendiri buat sendiri tanggung lah. aku tak nak campur hahahhahahahahahahahahahaha...............

    BalasPadam
  4. http://suara-aku-sendiri.blogspot.com/

    BalasPadam