Rabu, 23 Mei 2012

Moderator Biadap Lagi Kotor Nak Tunjuk Bersih..!

Mamat yang jadi moderator dalam debat antara YB Khairy Jamaludin dengan Rafizi@Jambu Lembu ni amat dikenali dikalangan warga UIA. Selepas Aziz Bari berambus dan angkat kaki, dia ni yang masih tinggal mencekik gaji dari Kerajaan BN tapi langkah, pemikiran dan tindaknya langsung tidak mencerminkan rasa syukur dan berterima kasih kepada Kerajaan yang menyuap diri dan keluarganya makan setiap bulan.

Soal debat tadi kita seharunya beri kredit kepada KJ kerana konsisten dengan fakta dan berhujah dengan bernas! bukan macam Rafizi@jambu yang lebih banyak 'spin' isu politik hingga menjadikan hujah beliau lebih kepada ceramah politik! pendek kata KJ bungkuskan jambu Nuar ni dengan mengatakan bahawa Pakatan cuba nak janji bulan bintang tapi nak bagi pendidikan tadika percuma pun tak mampu!!!

KJ sempat tampar Pudin trojan horse dengan mengatakan kalau tak setuju dengan Kerajaan baik berhenti! baru ada prinsip! baru ada nilai perjuangan politik! kira baru ada new politic value ler..

Apa yang aku nak tulis ni berkenaan dengan mamat yang bernama Dr Maszlee ni. Dia ni lah yang menulis surat terbuka mengutuk dan menasihati Hassan Ali supaya jangan mendedahkan parasit parasit dalam PAS! Kita tahu bahawa beliau cuba untuk menutup pekung rakan rakan perjuangan beliau didalam PAS seperti Dr Dzulkifli MP Kuala Selangor!

Mamat ni jugak la yang menulis surat terbuka kepada Dato Ahmad Maslan yang tak tahan dek kerana Tok Mad mencampak Kitab Jinggay puak pakatan ke dalam tong sampah! Mamat ni sebenarnya pejuang pembangkang yang masih lagi bacul dan tidak berani berjuang secara terbuka menentang BN. Namun semua kenyataan beliau boleh dihidu dan didengar mirip dan senada dengan pembangkang!

Hari ini, malam tadi..Selain dari Rafizi yang mengambil peluang bersiaran langsung di Astro Awani, Mamat ni jugak mengambil peluang yang sama dengan menjalankan dakyah sonsangnya apabila mencabar PM untuk berdebat dengan Anwar Aljuburi!

Mamat ni cuba nak membersihkan diri Anwar yang sedia kotor dengan cuba mengangkat peliwat ini setara dan sepentas bersama sama PM! Kurang ajar!!! PM dan rakyat Malaysia tidak akan termakan dengan umpan bodoh puak haram ni! Rakyat Malaysia tidak akan sesekali membenarkan PM terjerumus kelembah kotor yang didiami oleh Anwar Aljub! Mamat ni tak payah nak ajar PM apa yang perlu dan tak perlu beliau lakukan! PM masih ada banyak lagi agenda penting dari melayan puak kotor, hina, tak bermaruah dan jijik serta ganas ini.

Rakyat Malaysia pasti tidak mengizinkannya...

Lu Fikir La Sendiri!!!

67 ulasan:

  1. Apa class Najib nak berdebat dengan peliwat yang dilaknat setiap saat tu....

    BalasPadam
  2. Betollah bro...saya ingat saya je yg berfikiran macam ni...boleh pulak mamat ni cabar Pm....!!

    BalasPadam
  3. Tak puas hati dgn moderator. Akhir sesi, dia CABAR PM debat Anwar. Where was that coming from?

    BalasPadam
    Balasan
    1. sebagai moderator sepatutnya jaga percakapan tapi dia nampak biadap sikit,tak hormat PM yg dipilih oleh rakyat.Boleh caya ke org macam ni,

      Padam
  4. cebai utk moderator hipokrit.
    ambil kesempatan.
    jangan layan kerenah peliwat.

    BalasPadam
  5. Mamat ni memang ada ngok sikit. Ada ke dia tanya kita dah bersedia melihat debat Najib dan Anuwar.

    Apa punya soalan. Penonton apa pun sedia. Wrestling pun boleh dan macam macam lagi.

    Penganjur yang mencadang tu patut menimbang samada dah bersedia. Nasihat polis juga harus di minta kerana ini berkaitan keselamatan negara.

    Nuar tujuan dia apa nak jahanam biar jahanam. Lagi jahanam lagi bagus. Najib pula pentingkan keamanan dan suasana negara yang sesuai untuk maju.

    Bagaimana kita boleh mulakan debat kalau begitu. Debat di luar negara sudah matang. Debat untuk memperbaik negara. Ini bukan nak berdebat pun tapi menggunakan saluran perdana untuk membangkitkan rusuhan dan huru hara.

    Kesimpulannya kalau dengan Anuwar memang tak boleh. Sebab kata katanya tidak boleh di pertanggungjawabkan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. x perlu debat diadakn antara DSN dgn anuwar .hanya akan mengeruhkan lagi suasana..anuwar mesti nk menegakkn benang basahnya...walaupun tau dianya bnyk buat salah kepada rakyat MALAYSIA...

      Padam
  6. Najib tak ada teloq...bukan suruh c4 orang pun...cuma debat..itu pun tak boleh apa najib ni dah tahap dewa ker...rakyat cuma nak tahu apa agenda najib jika diberi tempoh 5 tahun lahi berkuasa..jgn la mencacai sangat wahai pencacai..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pm bukan tak nak debat dgn Anwar,Dia takut Anwar sebab anwar suka buntut lelaki.Takut tengah debat dia buat kerja terkutuk tu.

      Padam
    2. buta mata ke pekak telinga ke x nampak n x dengar ke apa kebaikan PM dah buat untuk rakyat Malaysia..banyak sagt..x kan x bole nk nilai sikit pun klu dah pencacai anuwar pencacai jugak lah namanya...

      Padam
  7. buang masa layan kote bengkok.......

    BalasPadam
  8. Balasan
    1. telo dlm genggaman bini tercinta, dh bini pegang kuncinya nk buat camner.....

      Padam
  9. Anwar Ibrahim tak payahla nak tunjuk terer, satu dunia dah tahu kote dia panjang besar dan bengkok. nak tunjuk lubang pungkog dia pulak ka?

    BalasPadam
  10. moderator tahi kuching ni..

    BalasPadam
  11. Ekeleh,,ader jugak penjilat anuwar nih..dah terang2 cakap dlm artikel nih kenapa PM xkan debat dgn anuwar aljuburi..lagi mau byk soal kaa?..haiya ala solahh lg baik laa..

    BalasPadam
  12. Tahniah YB KJ kau tampar tepat kat muka Mangkok Ayon Pudin Trojan Horse cara live...kah kah kah Mangkok ayon Pudin tu mana ada telor nak letak jawatan.

    Buang masa aja PM Najib nak debat dengan Dajal Anuar Al Juburi. Cahaya di muka Dajal Anuar Al Juburi ni langsung tak menyerlah....kesiannn
    Bertaubatlah Al Juburi sebelum nyawa terkeluar dari jasad. Umur pun ibarat pelita kehabisan minyak...taubat-taubatlah

    BalasPadam
    Balasan
    1. hanya Allah je nnti yg balas segala ape yg dia telah lakukan kepada negara lambat atu cepat je..muka memng dah x de nur...hati busuk...

      Padam
  13. apa kelas anuar nak debat dengan PM. Dia bukan ada jawatan yang dipilih dalam parti. dia syok sendiri calonkan diri dia jadi ketua umum. ketua pembangkang pun patutnya dah tak layak pasal ahli parlimen Dapig dah melebihi ahli parlimen pkr. selayaknya KALAU BERANI LA debat dengan ayahanda TUM M.

    BalasPadam
  14. ape salahnya berdebat? perdebatan antr 2 ketua adalah amat baik ntk kita sbgai rakyat ntk menilai. xkira la kita sbgai ahli umno atau pr skalipon tp kite tetap rakyat yg menilai akan perbezaan. why alasan layak or tak dijadikan isu? se eloknya debat la dulu ntk kite menilai mane satu yg layak dan bagus. Allah bg kita ilmu ntk menilai antr yg elok dan tidak.

    BalasPadam
  15. Anwar memang pandai cakap je. Generasi yg tak tau putar belitnya percaya kononnya Anwar bagus. Ini yg dinamakan org munafik. Dia manusia yg pandai ambil kesempatan atas kelemahan org lain. Tuhan akan tunjukkan nanti masa dia.nak mampus..

    BalasPadam
  16. nak menilai apa kalau hidup putar alam je...dah tu muka tak malu...buat balu melayu je.....toron sana sini yang salah orang lain....lepastu ajak rakyat merelakan aktiviti menoron....toron depan melakang...jate tino...apo ke bendonya...lepastu nak ubah undang-undang kuno kononnya...supaya boleh menoron sesuka hati.....adoi hai rosak Malaysia kalau ada pemimpin macam ni....

    BalasPadam
    Balasan
    1. x rela ada pemimpin cam tu..peliwat,penzina,perasuah,pengugut ,x rela nk jdi kan dia PM negara MALAYSIA ni...

      Padam
  17. Moderator no class...... ganti dengan yang lebih berwibawa....

    BalasPadam
  18. NUAR TAK LAYAK BERDEBAT DENGAN PM SEBAB PM BANYAK KERJA NAK BUAT MAJUKAN NEGARA, SEDANGKAN NUAR KERJANYA ASYIK BALUN BONTOT TAK PUAS PUAS. MORALITI NUAR TERLALU RENDAH..LOW CLASS...SAMPAI BILA PON TAK LAYAK DEBAT DGN PM..TUNE TAK SAMA DAAA..

    BalasPadam
    Balasan
    1. no testis people je yg bagi beribu alasan.
      PONDAN!!!!!!!!!!!!!!!

      Padam
  19. Anwar memang SIAL dan kesialan dia kena tempias satu Malaysia, porak peranda orang Melayu, naik tochang bangsa lain kerana SIAL dan KOTOR dia tu. Bertambah porak peranda orang Melayu yang selama ini dibatu apikan oleh CULT PAS no Wahid, Nik Aziz dan Hadi Awang!!

    Pengumpat pengumpat Negara Wailillikulihumazatilumazah...ini berselindung dan menggunakan ISLAM yang suci untuk nafsu serakah Politik mereka. Memang Celakalah para Batu Api PKR dan PAS ini...Celaka Pengumpat dan batu Api negara. Ini sahajalah yang mampu kamu semua lakukan. Selagi tak hancur Malaysia tak lingkup orang Melayu selagi tulah tak akan berhenti.

    Debat debat debat inilah sahajalah yang MAMPU PKR buat...Kerja??? Elek...

    BalasPadam
  20. bila dah terlebih masa menunggu permulaan denat...si moderator gelabah gedih...berpeluh2...sampai kena touch up nak hilangkan kesan berkilat peluh...si moderator sebenarnya adalah tukang jilat bontot ambiga...sebab...si moderator menyentuh berkenaan demo goyang bontot...yg tak ada kena mengena langsung dengan debat...waloapapon...syabas dan tahniah khairy kerana memberi tamparan yg hebat kepada si rafizi auw itu...

    BalasPadam
  21. Mana boleh debat antara PM dengan Anuar. PM kaki buat kerja untuk penuhi janji, sedangkan Anuar kaki cakap untuk kutuk kerajaan dan tabur janji. Moderator ada niat busuk.

    BalasPadam
  22. TAKKAN SEORANG YANG ROSAK AKHLAK NAK DISURUH BERDEBAT DENGAN PM. TAK LAYAK. JATUH MARUAH PM SAJA. KALAU NAK BERDEBAT SANGAT BERDEBATLAH DGN UMMI HAFILDA ATAU DATO EZAM MOHD NOR ATAU MURSHIDUL AM TIBAI ZAHID MD ARIP ATAU YB ZULKIFLI NORDIN. AKU PERCAYA RAMAI YANG NAK DENGAR.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sokong..cadanglah dia berdebat dgn org2 ni

      Padam
  23. Melayu Mudah Lupa . Dapat peluang belajar tinggi bantuan dan tajaan dari siapa ? Perjuangan siapa ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. perjuangan kerajaan BN bukan dari perjuangn PR..pr tau mngutuk je dan menghuruharakan negara je..dan memecah belahkan org melayu dan islam.x tau ke bgsa lain ambik kesempatan je nk daptkan malysia ni...apa bodohnya org PR ni...

      Padam
  24. ...apa hasil debat smlm?....takde pape kan....so jgn buang masa PM nak berdebat ngan sesiapa pun...yg kaut keuntungan penganjur..yg sama sekali akan tikam blkg keraajan yg dipilih secara elected....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hasilnya bila time PRU kak ooiii. Rakyat melihat, berfikir, menilai dan mbuat keputusan. "Rupa2nya ada lg pmimipin yg lebih bkaliber di luar sana dari pemimpin@ yg bengap dan bodoh yg berada dlm kerajaan."

      contoh...contoh komen yg tdapat di twitter Rafizi......

      Padam
  25. Moderator berat sebelah...

    SKANDAL SEKS NURUL IZZAH DAN TIAN CHUA - SENJATA RPK MAKAN TUAN! Baca di sini.

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    BalasPadam
  26. Budak2 mmg suka berdebat. Rasa cam hebat je...

    BalasPadam
  27. Najib telor dah kecut sebab kena pulas dgn rosmah...mana berani debat lagi...keh keh keh...

    BalasPadam
    Balasan
    1. telur awk x kena pulas dgn bini awk ke ..

      Padam
    2. MAMAT 23 Mei 2012 8:21 PG TU XDE TELOR DAH...OPERATE KAT THAILAND ARITU...BANG NON SUH...X CAYA TANYE BG NON AL JUBURI

      Padam
  28. NUAR KOTE BENGKOK SAYS

    Nuar kote benkok lagi kecut telor. Sampai sakarang jam OMEGAY pun tak boleh nak tunjuk..

    Nak ajak berdebat konon.. tak layak wei... KJ, wa salute lu... Ini kali pakatan PASTI melingkup.

    Sebut pasal PASTI, PASAI APA TAK BAGI YURAN FREE?????? Bua tu dulu baru nampak SERIUS dan IKHLAS... UNISEL kasi yuran free LA... Pasai apa tak buat...????

    Korang semua pakatan haram mmg jadi TALIBARUT YAHUDI JA.. PATONG ANGGUK PATONG GELENG..

    lidah tak bertulang boleh la ko janji mcm2. Bila perintah, AYOR KELANTAN pun berpu;uh taun KOTOR. SAMPAH pun tak berkutip KAT SELANGOR.

    bodoh la korang PAKATAN JUBOORRRR...

    BalasPadam
  29. Kesian Shamsul Ketot AMK ... Kenapa dia tidak diangkat utk berdebat dengan KJ? Rafizi Ramli jugak yang dapat nama...

    BalasPadam
  30. moderator org pkr....aku knal dia...sinar alat pkr...biasa la bro...sja nk jolok2...jgn trmkn jolokan mreka...nnt melalas bontot...jga2 mainan mreka.....


    takbirrrrr....

    BalasPadam
    Balasan
    1. sbb tu aku x suka beli sinar stand nya memng bnyak ke pkr jdi kita pakat2 x payah lah beli sinar..

      Padam
    2. ye betul..boikot sinar Debat tu KJ lawan 2 org .Lu dah banyak berubah KJ .ada potensi bakal pemimpin negara.Nasihat saya jgn ulangi kesilapan lalu.KJ...anda ada potensi dan wibawa pemimpin di masa hadapan.Fahami denyut nadi rakyat.

      Padam
  31. moderator low class...

    BalasPadam
  32. Syabas kepad KJ kerana mahu juga berdebat dgn isu karut yg di bawa oleh Anwar al Jub.Isu ini isu mundur kebelakang dan isu yg menempelak Pakatan sendiri.Dulu mereka tuduh Umno tidak memajukan Melayu dan menanam budaya dan mentaliti subsidi di kalangan orang Melayu.Tapi sekarang Anwar al Jub lah yg menawarkan berbagai subsidi bulan dan bintang kepda rakyat,yg bukan saja menanam mentaliti subsidi malah mahu rakyat hidup goyang kaki,makan free.Anwar al Jub langsung tak pandai ekonomi, dan tak konsisten ,selain dari hanya menabur janji politik.Balaci seperti Rafizi hanya berperanan menegakan benang basah idea bodoh dan tolol Anwar.

    BalasPadam
  33. moderator tak tahu malu....cakap pun tergagap gagap ...sekejap wrestling..sekejap boxing...ada hati mencalonkan diri sendiri nak jadi moderator....cam nie ke pemikiran ahli akademik.....macam tahi kucing ......

    BalasPadam
  34. TANPA NAMA 3:48
    DEBAT TU TAKDA MASAALAH...TETAPI DENGAN ILMU ALLAH LAH KITA DAH DAPAT MENILAIKAN ANUAR TU SAPA....SO WTPE NK BERDEBAT LAGI N BUKAN KAH SALAH SATU ILMU YANG TELAH ALLAH BERIKAN KEPADA MANUSIA ADALAH DENGAN TERHASILNYA VIDEO SALAH LAKU ANUAR.....KLAU SAMPAI SKRANG MASIH TAK BERANI BUAT PENAFIAN BERSUMPAH DENGAN AL-QURAN....NK KITA MENILAI MACAMANA LAGI SI ANUAR...BGTU JUGA PSAL HBNGAN DIA DNGAN ISTRI AZMIN....LU FIKIRLH SNDRI.....

    BalasPadam
  35. baca komen2 di sini nampak sangat pemikiran orang malaysia masih ditahap rendah..apasalah nya berdebat unutk memberi pandangan masing2 dan rakyat dapat menilai.....klau gitu buang sahaja acara debat yang dipertandingkan di peringkat sekolah dan kebangsaan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masalahnya nuar tu kejernye menipu...yg pencacai nie lak suke sgt minum air kencing nuar...kalo asik nak spin jer mmg sedap bro citer nyer...ape kate nuar bedabat dlu ngan khairy ker, ezam ker...pastu baru PM...kenape nuar xnak?

      Padam
  36. KJ lupa jawab soalan kemana kah hilang duit petronas sebanyak RM238 juta.....hahahah yang akar umbi dapat RM500....begitulah Melayu diperbodohkan dan terus di perbodohkan...sebab dasar perjuangan UMNO ialah untuk memperbodohkan Melayu cuma Melayu Barisan Nasional yang harus cerdik (sebab Kroni)dan bila ramai Melayu semakin cerdik (bukan kroni) .. Umno semakin lemas dan kelam kabut....mula lah berteriak hanya Umno boleh jaga melayu...pii da...Kalau gitu melayu di kelantan semuanya mati sebab di bawah pimpinan PAS....renung2kan saudara2

    BalasPadam
    Balasan
    1. cedik sangatkah pakatan rakyat...nak berbincang dengan umno pun ada syarat.....itu baru nak bincang....dengan dap senang pula cakap dia tu kafir jadi tak perlu syarat...x paham aku ajaran islam mazhab pas nie....

      Padam
  37. buang masa nak berdebat dgn aljuburi,,,,,suruh aljuburi berdebat dengan umi hafidah pun tak tahan ,,,,nampak sangat nak spin politik,,,,diri sendiri pun tak betul,,,,,,apa tak lagi nak betulkan negara,,,,,alamatnya malaysia hancur bersama pakatan rakyat,,,,,,aku doakan pakatan akan kalah teruk dlm pru 13 ni,,,,jgn bagi 1 kerusi pun juburi menang,,,,penyokong aljuburi sokong da banyak jilat jubur nuar,,,

    BalasPadam
  38. talian hayat terakhir Anwar : ----> "debat dgn Najib" sebelum beliau ditalkinkan hahahha...

    BalasPadam
  39. konek nuar satu malaya org dah tengokkk.....

    nak debat mendee bebbb....ahaksss...!!!!

    perangai tak senonoh, ada ati nak debat...

    kasim

    BalasPadam
  40. Walau sebijak mana pun Anwar ini beliau tidak LAYAK utk berdebat dgn sesiapa pun kerana aku yang bodoh ini pun dapat membezakan yang mana depan dan yang mana belakang,yang mana salah dan yang mana benar dan yang mana halal dan yang mana haram...Anwar hanya layak berdebat ditepi LONGKANG....Anwar lebih BODOH dari aku..

    BalasPadam
  41. moderator cari makan ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Meluat aku tgk moderator ni.Dia tu elok jaga tandas aje.Seorang moderator yg tidak bebas ,Dah byk kali aku tgk yg dia handle debat ,memang pro pembangkang..

      Padam
  42. generesi bundle23 Mei 2012 7:51 PTG

    yang umno sokong khiary yang pr sokong rafizi,hahahahaha malaysia tanahairku.bijak2

    BalasPadam
  43. n9_maskman72
    debat perdana mereka adalah ntk kita menilai sejauh mane mereka berbahas lawan ntk mencari penyelesaian masalah2 rakyat tentang hala tuju malaysia. kita membuat pilihan, even membeli kereta pon kita buat pwrbandingan. scra lgsung juga, debat perdana itu kita bleh menilai akan perihal PM najib bagus dlm kerangka kemajuan memerintah ngra dan Anwar dlm penglibatan gejala seks dlm khidupan beliau. sekurang2nya kita dpt mengadili antra mereka berdua ntk pemikiran/tindakan kita sendiri lepas ni. berdebat dulu baru la kita mengadili PM Najib atau Anwar yg bohong.

    BalasPadam
  44. n9_maskman72
    selain dr respect akan Najib sbgai PM dan anwar sbg Ketua umum yg mane masing2 punyai salahlaku masing2, sahut cabaran dan berdebat yg belum dikira kalah or menang amat la dihargai dan lg dihormati. if pastu sapr yg menang akan dijulang dan yg kalah akan dinyahkan. so berfikir la sbgai org tgah antra 2 persimpangan ini even masing2 menyokong kuat parti/ketua masing2. org tgah maksud sy- org yg cuba berfikir dlm mentality kelas pertama yg akan mengadili sesuatu setelah ada tindakan yg diajukan. xkira sepandai or sebodoh mane tahap pendidikan kita. cuba :)

    BalasPadam
  45. kenapalah dok lantik mangkuk nie jadi moderator...cakap pun kekadang tergelabah ....menjengkelkan ..nak termuntah aku dengar offerd ia...SAYA JADI MODERATOR....
    hee..geli geleman aku..lain kali fikir lah dulu sebelum cakap..kan dah termalu..

    BalasPadam
  46. Sebagai tanda "respect" kepada Perdana Menteri, tidak perlu dianjurkan perdebatan di antara beliau dan Anwar Ibrahim? Ini yang dimaksudkan dengan "respect"? Kalau begitu, sebagai tanda menghormati rakyat, Najib kenalah berdebat dengan Anwar sebab saya yakin majoriti rakyat mahu melihat debat ini berlangsung.

    Tidak ada masalah dengan berdebat. Sebagai rakyat, kita dapat menilai kedua-dua pemimpin berdasarkan polisi mereka. Ini lebih memudahkan rakyat untuk membuat pilihan. Ataupun BN sebenarnya tidak mahu rakyat mempunyai pilihan lain?

    Di Amerika dan UK, untuk pilihan raya mereka, kita dapat lihat kedua-dua calon Presiden dan Perdana Menteri mereka berdebat mempertahankan polisi mereka. Kenapa tidak boleh dianjurkan di Malaysia?

    Sahabat-sahabat sekalian,

    Debat politik bukan sekadar mencari pemenang. Ia lebih dari itu. Ia adalah sebuah medan bagi kedua-dua belah pihak untuk menjelaskan salah faham rakyat terhadap prinsip atau perubahan yang ingin mereka bawa. Bukan sekadar mencari siapa menang dan siapa kalah. Itu debat sekolah menengah. (Sesuai untuk mereka-mereka yang taksub)

    Secara jujur saya katakan, majoriti komen di atas sangat tidak professional, penuh dengan emosi dan penghinaan. Begini sahaja rupanya tahap intelektual sebahagian penyokong BN. Patutlah Mahathir kata, orang-orang bijak pandai tidak mahu masuk UMNO.

    BalasPadam
  47. Ittaqullah (Takutlah Allah) wahai bloggers..
    moga Allah berikan petunjuk dan hidayahNya.

    BalasPadam
  48. haha.
    korang ni dgr tak moderator tu ckp apa sblm ajak DSNajib n DSAnwar berdebat?
    dia just nk mematangkan politik kat Malaysia ni.
    dah byk dah berlaku kat sistem demokrasi PM/Presiden debat dengan pembangkang.cuma kat bumi 1Malaysia ni jek pemikiran ORANG 1MALAYSIA susah sangat nak matang..
    kesin..ni mayb sbb tak dpt pendidikan sbb byr mahal sgt kot.huhu

    BalasPadam
  49. sebagai PM, saya tahu Najib lebih tahu banyak perkara daripa rakyat malaysia yg lain, pm terima laoiran dari pihak SB tiap hari, PM terima maklumat dari pihak perisikan negara tiap jam tiap saat. ..tentang pergerakan anwar dan pemimpin yg lain
    banyak rahsia pembangkang yg PM tahu manakala kita tak tahu
    anwar bkn lawan Pm utk debat, jika PM benar2 nak kenakan anwar atau pembangkang, tak susah mana pun. ..terlalu mudah! jika pm benar2 nak malukan anwar hanya petik jari atau jeling mata, hanya dgn satu perkataan anwar akan malu sehingga kiamat

    sebenarnya jika anwar diberikan peluang debat dgn pm, anwar tak akan tumpu pada topik, seperti biasa anwar akan melilau cerita pasal lain, merapu dan melalut! itulah taktik anwar sejak dulu. .
    idea nak debat dgn pm hanyalah taktik basi pembangkang utk menaikkan nama dan populariti pembangkang. ..tiada sebab lain, jgn sesekali dilayan kehendak mereka! !

    BalasPadam