Jumaat, 4 Mei 2012

Bukti Video Cikgu Bad Suruh Perusuh Bertempur..!

Setelah terkontang kanting ditinggalkan Anwar Aljub diatas pacuan 4 roda...Bad Simpson ni terus akur dan jinak menjalankan perintah tuhan politiknya Anwar Ibrahim untuk mengerah seberapa banyak perusuh masuk untuk bertempur di dalam kawasan larangan di Dataran Merdeka...!


Tapi jenis bangsat yang suka menipu..! apa kata mangkuk tingkat ni untuk tatapan kuda belang..-

Badrul Hisham Shaharin, yang menjalankan tugas mengawal orang ramai semasa BERSIH 3.0, berkata peserta telah diarahkan supaya bersurai sejurus sebelum halangan di Dataran Merdeka dilanggar.

NONE Badrul, yang lebih popular sebagai Chegubard, memberitahu
Malaysiakini bahawa arahan yang diberikan kepadanya oleh Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim ialah untuk mengarahkan orang ramai ke Jalan Tuanku Abdul Rahman untuk bersurai.

"Saya berada atas trak pick-up (yang membawa pemimpin BERSIH dan Anwar)... satu keputusan perlu dibuat mengenai sama ada untuk membelok ke bulatan Masjid Negara atau ke Jalan Tuanku Abdul Rahman.

Dah terang lagi bersuluh...cuba perhatikan video kat atas tu bagaimana tangan si puaka ni terpusing pusing macam kipas angin mengarahkan perusuh masuk merusuh kedalam kawasan Dataran Merdeka! Deiiii!!! apa lagi mau tipu? pandikutty punya kaki!

Ada satu hal yang menarik dalam 'cerita bohong sedih' yang dikeluarkan oleh pemfitnah tegar ni kepada kuda belang pancacainya...dalam satu chapter cerita bohong sedih tu...dia kata-

Saya rebah ketika itu ada yang menjerit rampas telefon dia. Saya cuba rebahkan badan mengiring ke kiri kerana telefon bimbit saya di poket kiri. Ada polis seluk poket kanan saya dan mengeluarkan sesuatu dan menunjukkan kepada kawanya sambil bersorak. Di mana saya sedar kemudianya wang tunai kira – kira lebih RM 200 di poket kanan telah hilang.

Ada dua perkara kat sini! satu macam biasa lah...kerja fitnah tetap diteruskan dengan mengatakan bahawa Polis kononnya songlap duit dia..! Polis tak lapar la duit haram yang ada pada anak haram yang ditangkap dikalangan para perusuh haram macam puak kamu!!!

Yang menarik lagi...rupanya mangkuk ni yang diberikan tugas menyelia perusuh pun dapat RM200..! Duit dari tuhan babiga beb...mesti ambil...mungkin berkat agaknya bagi pengikut Nik Najis yang mahukan pahala kerana beranggapan merusuh ni wajib...!!!

Lu Fikir La Sendiri!!! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan